Hyra Limousine billigt

Slaktarn20
12 april 2009 · 60 Inlägg

Hejsan nu är det såhär va, jag skulle gärna vilja veta om jag kan hyra en Limousine någonstans i norrland billigt den 2a maj eller något annat tillfälle nu i sommar. För jag ska överraska min flickvän. Men jag har kollat runt på internet och jag har inte hittat något ställe där man kan hyra Limo tills på kvällen. jag vet att det kommer bli dyrt men jag letar efter en billig en wink. eller om man kan hyra någon annan lyxbil och ha chafför där som kan köra på bal,student,crusing med mera. Och raggen på kvällen.

Jag är mycket tacksam om jag får många svar ni som vet alltså.


mvh Slaktarn20

WeDo
12 april 2009 · 3 390 Inlägg

Flyttar denna till Efterlyst.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Xoreza
13 april 2009 · 406 Inlägg

Nja billigt. Ja man får ju en limo effter det man betalar tyvär. Själv hyrde jag en av ett taxi bolag i sth. Den var svart med vita lysrn på sidorna. Hade nyon invändigt och en trevlig bar. Hyrde den den först 1tim för att komma med tjejen till balen sedan 1tim för att komma hem med tjejen:P Och för dom två timmarna fick jag ge 5000 har jag för mig. Var väl ett par år sedan nu:P Men kolla med taxi bolagen. Obs tet fins ej en taxi skylt på dom. Vissa bolag har det men då kan man be dom att ta bort den:P

MvH Glenn Wiberg
Larpa Bilvårdsexperten.se
1 maj 2009 · 374 Inlägg

Det beror ju på vart du ska ha bilen? Men i Arvidsjaur lär det vara svårt att hitta en limo... Har jag inte helt fel så är jag närmast med mina bilar i Östersund.. smile

jimpowitch
27 mars 2011 · 85 Inlägg

Larpa  hej jag undrar hyr du ut Limousine i östersund ????

Volkswagen lupo "ljudbil" (1999)
Uttelito Kung
27 mars 2011 · 603 Inlägg

Vore väl bättra att langa ett PM till honom än att bumpa en 2 år gammal tråd? wink

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang