såg att du hade massa kablar i badet till dom 'rostiga' delarna...vart leder du dom kablarna till? brukar dina bad blir varma o koka?
Såg att "snygg_mange" här på gorg förklarade det rätt bra innan. Skicka ett PM till honom eller något. Förövrigt vill vi ha update! Det va inte dåligt mkt skruvar du har! Någon typ av märkning eller du räknar med att komma ihåg allt? MVH
Helvete med skruv du! Vet du ens var alla ska sitta?
Owla skrev:
bobafett skrev:
såg att du hade massa kablar i badet till dom 'rostiga' delarna...vart leder du dom kablarna till? brukar dina bad blir varma o koka?
Såg att "snygg_mange" här på gorg förklarade det rätt bra innan. Skicka ett PM till honom eller något. Förövrigt vill vi ha update! Det va inte dåligt mkt skruvar du har! Någon typ av märkning eller du räknar med att komma ihåg allt? MVH
Hehe ja det är lite de flesta har jag faktiskt koll på, men sen har man bilder till hjälp + annat hjälpmedel på datorn:rolleyes:
bobafett skrev:
Plus till offerdelen och minus till de delar som ska bli rena.. Nope blir ej varma, och kokar definitivt inte
Haha, ja elda bussningar var ju effektivt luktade gott också kan jag tro, varför inte bara såga bort dem?
hehe japp nja luktade sådär
Såga med bågfil? njaa då går nog de här fortare, inte lika ansträngande iaf Tog till bågfilen när ringen som är runt vissa bussningar skulle bort bara..
Det var tänkt att jag skulle lämna iväg Bakvagn, framvagnsbalk, länkarmar, fjäderben, krängningshämmare, tvärstag mm på blästring och pulverlack nu i veckan.. men så har man gått å blitt sjuk så det får nu vänta.. igen
Loctite är ett varumärke som tillverkar lite vad som helst, det du menar är gänglås eller gänglim som det också kallas. För att vara på den säkra sidan kan du köra med loctite's blåa gänglås men ska egentligen inte behövas om du drar efter rekommenderat moment.