Inför: VästeråsTräff #1 2009-05-09

Najs
4 maj 2009 ·

synd att man har planerat att man ska polera  bilen på lörda hela dagen/Kväll/natt. har planerat in 2 poleringar innan vingåkra. 2 lördagar. o en av dom va just då när träffen ska vara. får komma på #2 ist..

Fet_intercooler
4 maj 2009 · 169 Inlägg

Tar inte lång tid att polera en bil,tar ba nån timma

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
nizze15
4 maj 2009 · 280 Inlägg

Jag kommer om jag är ledig:)

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
johssi
4 maj 2009 · 91 Inlägg

ses där!

TripleC
4 maj 2009 · 222 Inlägg

Najs skrev:
synd att man har planerat att man ska polera  bilen på lörda hela dagen/Kväll/natt. har planerat in 2 poleringar innan vingåkra. 2 lördagar. o en av dom va just då när träffen ska vara. får komma på #2 ist..

Du kan skjuta upp det till på Söndag?

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
option
4 maj 2009 · 36 Inlägg

jag kommer garanterat:)

efter en lång dag av hårt slappande är det skönt att koppla av!
Volkswagen Passat R-line "2.0 TDI DSG 4MOTION GT" (2014)
AUBLITZZ
4 maj 2009 · 142 Inlägg

Tittar kanske oxå dit.. Underhåller med lite musik tongue Fast Den e nog Jävligt risig i lacken om vi inte hunnit Lacka den tills dessAnnars kommer den MATT..

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
DaN1eL_
4 maj 2009 · 16 Inlägg

Kommer om jag hinner få tillbaka delarna från lack. Men de tror jag

Mitsubishi Evo IV RS "Goes Evo V-VI TME" (1997)
TripleC
5 maj 2009 · 222 Inlägg

kommer oxå om ja får en big mac big_smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
FreddeK
5 maj 2009 ·

Gott folk kom nu inte med bortförklaringar! västeråsträffarna är riktigt trevliga så passa på nu när våren/sommaren är här att njuta av fina bilar...snart kommer vintern och då ångrar ni er istället!
skärpning!

trippelturbo Trucker
5 maj 2009 · 2 710 Inlägg

Ser ut o bli rikt med folk vilket är jäkligt trevligt wink Blir min första träff.. blir väl race efteråt lr?

Fart missbrukare
tingvall
5 maj 2009 · 164 Inlägg

Jag kommer om jag orkar köra ääända till västerås. Men troligt vis dyker vi upp!

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"
Unknown_Orebro
5 maj 2009 ·

Kommer men har inte bestämt med vilken kärra en? Hmm Ostylad Japs eller stylad Traktor? Jaja men det ska bli kul o komma och hälsa på min gamla hemstad!!

TripleC
5 maj 2009 · 222 Inlägg

Woodpecker skrev:
Kommer men har inte bestämt med vilken kärra en? Hmm Ostylad Japs eller stylad Traktor? Jaja men det ska bli kul o komma och hälsa på min gamla hemstad!!

Ta mazdan tkr ja big_smile dock kmr massa me volvo dyka upp man vill se lite annorlunda bilar smile (A) du får se min golf i verkligheten då har jag dragit på Bakläpen i kolfiber smile Oj smile skulle itne ha sagt det big_smile BIG MAC VILL JA HA PÅ TRÄFFEN ANNARS KOMMER JA EJ big_smile

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
CarpeDiem German Engineering
5 maj 2009 · 9 081 Inlägg

Låter ju trevligt smile Ska se om man kan komma förbi smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
attackhamster
6 maj 2009 · 475 Inlägg

Varit i västerås flera gånger under ca 2år och har ALDRIG blivit besviken. självklart så kommer man smile
trevligt folk.. trevlig stämning etc etc

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Mike_89
6 maj 2009 · 12 Inlägg

taggad som fan:D men undra hur det blir med vädret nu. hoppas verkligen inte på regn

TripleC
6 maj 2009 · 222 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Låter ju trevligt smile Ska se om man kan komma förbi smile

//CarpeDiem wink

Vi ses där dåtongue

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
Fet_intercooler
6 maj 2009 · 169 Inlägg

Mike_89 skrev:
taggad som fan:D men undra hur det blir med vädret nu. hoppas verkligen inte på regn

Kollade vädret igår och det skulle bli bra,16-17 grader,får hoppas på det.

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
ford_orion_RS Eskilstuna
6 maj 2009 · 70 Inlägg

vi kommer ett gäng från Eskilstuna . hur många vi är vet jag inte än men ett par bilar blir vi i allafall

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang