Nee då.. Men är en massa småfel hela tiden så jag kommer ingenstans med mappningen.. Men har fått tag på en riktig bärbar som inte hänger sig hela tiden så nu kanske man kan få lite gjort haha....
Åhhh vad jag känner igen mig "summer 2008" ... Ser med ångest och spänning framemot mappningen med nya motorn
Hehe visst är det jobbigt
Tack då är vi två
Problemet är att jag kör o Peter mappar ... så det är så lagom skoj när han blir sur och man får göra om allt .. Brukar sluta med att båda sitter skit sura
Men i år så bör det funka bättre ... hoppas jag ... hahaa
Problemet är att jag kör o Peter mappar ... så det är så lagom skoj när han blir sur och man får göra om allt .. Brukar sluta med att båda sitter skit sura
Haha... Jaja, bara det blir bra i slutändan så är det ju inte hela världen
Men just nu ligger jag väldigt mycket i riskzonen för kolvar och stakar så jag funderar faktiskt på att köra in och få det gjort ordentligt på en bänk så man kan ha koll på alla värden.. Det är ju speciellt tändningen som är det svåra när man inte kan upptäcka spikningar...
Haha... Jaja, bara det blir bra i slutändan så är det ju inte hela världen
Men just nu ligger jag väldigt mycket i riskzonen för kolvar och stakar så jag funderar faktiskt på att köra in och få det gjort ordentligt på en bänk så man kan ha koll på alla värden.. Det är ju speciellt tändningen som är det svåra när man inte kan upptäcka spikningar...
Jo med din motor hade jag nog tagit lite hjälp för att slippa sabba i onödan ... vår motor är ju en annan sak .. hehe ...
Du får hojta om du hittar nån som kan det där med mappning ... Gissar att vi komemr att behöva hjälp oxå ..iaf med fin-mappningen
Hej alla på Garaget.Kan tyvärr inte komma på fredag.Vi skall gå på konsert den kvällen, och se på Eagles dom gamla rockarna.Skall upp tidigt på lördags morgonen och åka till power-meet i Hässleholm.Ställa ut vår bil där med mustangklubben.Kommer kanske nästa fredag.Mvh Evert
Varken jag eller Fidde kommer heller imorrn (Fidde ska bjuda mig på middag för bra utfört arbete ) & nästa fredag är jag igång för att jobba igen. Men men, thats life. Kommer snart igen på en fredags träff känner jag på mig.
Hej alla på Garaget.Kan tyvärr inte komma på fredag.Vi skall gå på konsert den kvällen, och se på Eagles dom gamla rockarna.Skall upp tidigt på lördags morgonen och åka till power-meet i Hässleholm.Ställa ut vår bil där med mustangklubben.Kommer kanske nästa fredag.Mvh Evert
Va synd jag som skulle dreggla på din/er musse... Hoppas ni får trevligt på konserten! Hade varit kul att se dom gamla rävarna.
Jag ställer annars gärna upp! Vi kan byta bilnycklar med varandra innan ni kör upp, bara slå en signal!
För ER skull. Givetvis...
Tråkigt, men jag hade nog också valt Eagles i ert fall, det var ett tag sedan man lyssnade på dem. Ha det så skoj där och i Hässlehåla!
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Vad synd .. tur att det kommer fler gånger Hoppas ni får det trevligt på powermeet !!
BioCenter skrev:
Varken jag eller Fidde kommer heller imorrn (Fidde ska bjuda mig på middag för bra utfört arbete ) & nästa fredag är jag igång för att jobba igen. Men men, thats life. Kommer snart igen på en fredags träff känner jag på mig.
Tråkigt, ni missar ju nya ljudet i Subban men jag förstår, ni har långt att åka ...
Men när volvon kommer ut så är det tvång att ni närvarar haha
hoppas vi får tur med vädret och att solen tittar fram
så får man väll ta och tvätta bilen för tredje gången denna veckan
Jag har tappat räkningen över vilken gång i raden denna veckan vi tvättar bilen ... Har vart på trackday(bilder kommer strax) på flygfält och piskat skiten ur Subban
Jag har tappat räkningen över vilken gång i raden denna veckan vi tvättar bilen ... Har vart på trackday(bilder kommer strax) på flygfält och piskat skiten ur Subban
Men nu blir det powernap så ses vi om tre timmar
gött ju
ses hoppas de blir en bra kväll
Kommer att bli en grymt bra kväll, toppen väder o nytvättad bil
Vad synd .. tur att det kommer fler gånger Hoppas ni får det trevligt på powermeet !!
BioCenter skrev: