2605
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

1 517 Inlägg
6 juni 2009
reggae skrev:
Jill skrev:
reggae skrev:
Olycka i Ystad?

Jasså ?? Vaddå ?? Vad hände ?? När ?? Har missat helt ...

TUbbex skrev:
Yes (:  skoj kväll, hur gick det för killen?

Var de ingen Olycka med tanke, hur gick de för killen?

nej nej oj missade det,  på elgigantens pakering polisen snackade med han.

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Pro Painter
449 Inlägg
6 juni 2009
Då blir det dax att leta upp ny plats för om de är som polisen säger så borde dom juh inte dyka upp om vi byter plats och ingen störs av oss???
Så till alla Ystad människor: Ut och leta upp parkeringar stora nog utan grannar! wink

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Pro Painter
449 Inlägg
6 juni 2009
Idolbild från igår!

http://i167.photobucket.com/albums/u135/Fidde_a4/blandat/JillvsPolis.jpg

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Hamster
817 Inlägg
6 juni 2009
Jill skrev:
Måste nominera årets bästa samlingsplats ... På Willys - Den miljövänliga samlingsplatsen... (Polisen kan gå ner och behöver inte ta bilen) tongue

Den lät faktiskt bra tongue
Då borde polisen bli glada. Kan sitta på sitt kontor och kolla ut utan att behöva oroa sig över att någon kollega snor alla kaffebröden rollcool

529 Inlägg
6 juni 2009
Fidde_A4 skrev:
Idolbild från igår!

http://i167.photobucket.com/albums/u135 … sPolis.jpg

Mvh
Fidde

haha klockren bild smile  men ärligt talat har dem inget o göra polisen i Ystad ?  dem kanske glömt dem själv  va unga...

Volvo fore life :)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
6 juni 2009
Mrc30 skrev:
Fidde_A4 skrev:
Idolbild från igår!

Mvh
Fidde

haha klockren bild smile  men ärligt talat har dem inget o göra polisen i Ystad ?  dem kanske glömt dem själv  va unga...

Jo dom har lagen att följa.

100% Skåning
358 Inlägg
6 juni 2009
Bingofältet borde vara en lysande samlingsplats i så fall. Vackert beläget med havet i bakgrunden och inte en granne på flera 100 meter.

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

Tycker jag låter som en god idé.

1 464 Inlägg
6 juni 2009
Fidde_A4 skrev:
Idolbild från igår!

Bra bild. Givakt! wink

- - -

Då kanske det är dags att återgå till frågan jag ställde för ett X antal sidor sedan? Platsbyte?

Mjo, 'ALLA' vet var elgiganten är, men med tanke på att vi lever i en högteknologisk tidsålder så lär det ju inte vara direkt svårt att få ut meddelandet om byte av plats. Om det resulterar i en 'you scratch my back, I'll scratch yours...'-deal så är det kanske, kanske värt det?

Själv, bryr jag mig inte för jag kan ta det. Jag är troligtvis inte heller en av de grannarna stör sig på (antar jag). Jag tänker mer på andra bilentusiaster och grannarna. Väga fördelar och nackdelar?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Hamster
817 Inlägg
6 juni 2009
Bingo fältet är ingen dum ide. Var ett tag sen ajg var där dock, hur ser vägen (ut till sjävla fältet) ut?
Eftersom det är så många som stör sig på att bilentusiaterna ör på elgiganten och entuastiserar sig för mycket (läs bränna däck, föra oljud osv) så kanske det är et bättre alternativ.

edit:  jag tycker själv det är kul när folk showar lite och bränner däck.

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
6 juni 2009
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:
Då blir det dax att leta upp ny plats för om de är som polisen säger så borde dom juh inte dyka upp om vi byter plats och ingen störs av oss???
Så till alla Ystad människor: Ut och leta upp parkeringar stora nog utan grannar! wink

Mvh
Fidde

Yep .. Vi får börja variera platser om vi vill slippa polisen ... smile
Får åka lite raggarrundor och leta nya platser !!

Fidde_A4 skrev:
Idolbild från igår!

Mvh
Fidde

Naaaw ... sicken fin bild wink haha

4 418 Inlägg
6 juni 2009
Trådstartare
Pekka skrev:
Fidde_A4 skrev:

Mvh
Fidde

Bingofältet borde vara en lysande samlingsplats i så fall. Vackert beläget med havet i bakgrunden och inte en granne på flera 100 meter.

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

Ser ju riktigt bra ut !! Ska vi köra en TEST och samlas där nästa fredag (12/6) ??

1 517 Inlägg
6 juni 2009
ingen dum ide, (: vi borde ju testa det, eller ?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

100% Skåning
358 Inlägg
6 juni 2009
Jill skrev:
Pekka skrev:
Fidde_A4 skrev:

Mvh
Fidde

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

Ser ju riktigt bra ut !! Ska vi köra en TEST och samlas där nästa fredag (12/6) ??

Kan ju vara värt att testa, dock så kommer det säkert komma folk till elgiganten med, men förhoppningsvis så sprider ryktet sig ganska snabbt.

212 Inlägg
6 juni 2009
Jill skrev:
Pekka skrev:
Fidde_A4 skrev:

Mvh
Fidde

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

då ska jag bara försöka komma ihåg det så jag inte står som ett fån på elgiganten wink haha jag hade säkert haft gott sällskap av kling och klang visserligen tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

30 Inlägg
6 juni 2009
Låter mycket bra detta, tycker folket som snackar här inne o vet vilka som brukar komma till elgiganten ska ta o skicka ut lite PM och även snacka lite med sina vänner om de.. så tar jag o skickar PM till mina vänner o snackar med dem så blir detta säkert kanon bra.

I'dont drive fast. I just fly low.

4 418 Inlägg
6 juni 2009
Trådstartare
PhuCk1t_ skrev:
Låter mycket bra detta, tycker folket som snackar här inne o vet vilka som brukar komma till elgiganten ska ta o skicka ut lite PM och även snacka lite med sina vänner om de.. så tar jag o skickar PM till mina vänner o snackar med dem så blir detta säkert kanon bra.

HELT RÄTT INSTÄLLNING big_smile

Sen kan vi köra förbi där och informera om någon vilsen själ skulle stå där smile

529 Inlägg
6 juni 2009
Jill skrev:
Nu testar vi ...

FREDAG 12/6 NY träffplats ...
Bingofältet

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

SPRID TILL ALLA som ni vet brukar komma, eller vill komma big_smile

e inte där en massa gräs o mög  på bingofältet ?

Volvo fore life :)

3 968 Inlägg
6 juni 2009
Riktigt kul igår och mängder av fina bilar helt klart smile

3 968 Inlägg
6 juni 2009
Mrc30 skrev:
Jill skrev:
Nu testar vi ...

FREDAG 12/6 NY träffplats ...
Bingofältet

N 55º 25.554'
E 013º 47.120'

SPRID TILL ALLA som ni vet brukar komma, eller vill komma big_smile

e inte där en massa gräs o mög  på bingofältet ?

Tänkte precis på samma sak.. vad händer om det skulle spöregna om det är på gräs
isåfall ? vet hur det varit på vallåkra, många som kört fast o inte kommit upp / kunnat
köra vidare ...  en tanke som slog mig med

Sök