3293
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

3 968 Inlägg
15 juni 2009
Tycker gott att vi kan testa en "YSTAD-träffen VÄ [Världens Ände]"  smile

Hade man inte haft annat inbokat denna fredagen som kommer (midsommarafton)
hade man självklart gärna kommit, men det kommer fler dagar tongue
Senast redigerat av Andreas79 (15 juni 2009)

111 Inlägg
15 juni 2009
Fortsätter här istället då.
Jag röstar på 2 - Världens Ände.

164 Inlägg
15 juni 2009
Kommer tyvärr inte på fredag då jag har för mycke annat att stå i just då men lägger ändå min röst på; 2. Världens Ände...

//Tobbe smile

529 Inlägg
15 juni 2009
tror ni det kommer nått  folk nu på fredag ?

Volvo fore life :)

Livsnjutare
44 Inlägg
15 juni 2009
Röstar på världens ände! det har kanske förklarats tidigare men orkar inte läsa igenom alla sidorna, men är det tänkt att man ska stå parkerad på "sniskan"?

Volvo For Life Karr!

1 464 Inlägg
15 juni 2009
Mrc30 skrev:

Säkert nån. Men eftersom det är sillatider med nubbe som gäller denna kvällen är det nog ont om folk?

Moppsen skrev:
Röstar på världens ände! det har kanske förklarats tidigare men orkar inte läsa igenom alla sidorna, men är det tänkt att man ska stå parkerad på "sniskan"?

Ja, \ \ \ \ \ längs vägen och i nån organiserad variant vid vändplatsen (så man kan komma in och ut utan problem). Kanske. Otestad plats så det märker vi. smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

3 968 Inlägg
15 juni 2009
Kan meddela att sedan jag la upp en röstning i en annan tråd så ligger
det till så här: att Elgigantens Parkering ligger på 0 röster, och Världens Ände:
Överlägset med många röster, så VÄ [Världens Ände] Ligger mycket bra till smile

Som sagt vi fortsätter i denna officiella vanliga Ystad-träffen-tråden istället med
röstningen ... vore kul om fler skriver här var ni kan tänka er att i fortsättningen
ha träffen: Elgigantens Parkering eller Världens Ände ?  Det är ett hett aktuellt
ämne som gäller här nu! smile Så bara ös på med er röst:

Nr 1: Elgigantens Parkering (nuvarande plats)
Nr 2: Världens Ände (eventuellt nya platsen)

cool

1 517 Inlägg
16 juni 2009
Jag röstar på Världens Ände, nackdelen är ju bilarna blirså  långt bort hmm när man ska titta på dom (:

men men big_smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
MrJAM skrev:
Mrc30 skrev:

Säkert nån. Men eftersom det är sillatider med nubbe som gäller denna kvällen är det nog ont om folk?

Moppsen skrev:

Ja, \ \ \ \ \ längs vägen och i nån organiserad variant vid vändplatsen (så man kan komma in och ut utan problem). Kanske. Otestad plats så det märker vi. smile

Det finns nån grusparkering annars där vid sidan om såg vi ... För om man står /// ut med rakan så kommer det säkert nå stolpskott och tror att man kan gasa .. eller kanske burna där ... Hur ska vi hindra det??

Allmän stenkastning vid sånt beteende ?? big_smile  cool

Well - världens ände it is ... ses där på fredag ...
Vi som är vuxna nog o inser att "spriten är ett fördärv" lollol

4 418 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
TUbbex skrev:
Jag röstar på Världens Ände, nackdelen är ju bilarna blirså  långt bort hmm när man ska titta på dom (:

men men big_smile

Motion har ingen dött av ännu vad jag vet tonguecool

Hamster
817 Inlägg
16 juni 2009
Jill skrev:
TUbbex skrev:

men men big_smile

Faktiskt är det en del som har tongue

1 517 Inlägg
16 juni 2009
Jill skrev:
TUbbex skrev:

men men big_smile

haha jaa men, kommer man få bra bilder? (: men rätt bra endå om man tänker efter (: finns där inte en pakering vid ystad ände? lite längre upp?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

1 464 Inlägg
16 juni 2009
Jill skrev:

Hoppas ni får ordning på det där. En annan har ju tydligen inte blivit vuxen än. tongue

TUbbex skrev:
haha jaa men, kommer man få bra bilder? (: men rätt bra endå om man tänker efter (: finns där inte en pakering vid ystad ände? lite längre upp?

Om det går att parkera enligt \ \ \ utmed vägen, tror jag det kan bli imponerande bilder. Det är enkelt för fotografen att 'ta två steg, huka sig, fota, gå två steg till nästa bil, repeat'. Dels vet jag från bilder vid omkörningsövningarna att det blir ganska mäktiga bilder när det är långa rader...

Annars är där en parkering (långt  upp? menar du inte långt ner/söder?), men det återstår att se hur den fungerar praktiskt. Blir väl mindre folk för er denna fredagen vilket kan vara bra för att 'känna lite' på platsen?

Kanske blir mindre grupperingar också med mer utspridda parkeringsmöjligheter?

4 418 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
MrJAM skrev:
Jill skrev:

Hoppas ni får ordning på det där. En annan har ju tydligen inte blivit vuxen än. tongue

TUbbex skrev:

Om det går att parkera enligt \ \ \ utmed vägen, tror jag det kan bli imponerande bilder. Det är enkelt för fotografen att 'ta två steg, huka sig, fota, gå två steg till nästa bil, repeat'. Dels vet jag från bilder vid omkörningsövningarna att det blir ganska mäktiga bilder när det är långa rader...

Annars är där en parkering (långt  upp? menar du inte långt ner/söder?), men det återstår att se hur den fungerar praktiskt. Blir väl mindre folk för er denna fredagen vilket kan vara bra för att 'känna lite' på platsen?

Kanske blir mindre grupperingar också med mer utspridda parkeringsmöjligheter?

I lördags morse blev brutalt medveten om att jag är vuxen! Har tydligen inte en 20-årings kropp längre tongue big_smile

Vi parkerar o ser hur det blir !! smile Hoppas på fint väder nu oxå big_smile
Senast redigerat av Jill (16 juni 2009)

Golden Gross Owner
312 Inlägg
16 juni 2009
Är sugen på att komma förbi på eran fredagsträff när man ändå har vägen förbi Ystad. Jag vet var Elgigantens parkering ligger, men var ligger Världens ände?
Kommer inte ner med busbilen utan det får bli en träff med familjebilen:) hihi

3 968 Inlägg
17 juni 2009
GOLDEN skrev:
Är sugen på att komma förbi på eran fredagsträff när man ändå har vägen förbi Ystad. Jag vet var Elgigantens parkering ligger, men var ligger Världens ände?
Kommer inte ner med busbilen utan det får bli en träff med familjebilen:) hihi

"Världens Ände ligger här:"
http://hitta.se/LargeMap.aspx?var=S%f6d … atan+ystad

Du är välkommen smile

terazzi
17 juni 2009
Kan inte komma då heller tongue
Åker iväg och e inte hemma förren på Måndag kanske tongue big_smile

1 464 Inlägg
18 juni 2009
Ser ut som om vädret kan bli ganska överkomligt för er iallafall. SMHI och danskarna skriver det samma;
11 grader, 8m/s och lite moln mellan 18-24.

207 Inlägg
19 juni 2009
Ovanligt lite aktivitet här.. Känns som att det inte kommer så många??
Fullt förståeligt dock..

629 Inlägg
19 juni 2009
Fan nu när man äntligen har tid och kan så låter det som att många avböjer pga. dagens firande tongue
Jag som tänkte köpa nytt kamerahus om en stund :>

Sök