1770
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

Hamster
817 Inlägg
24 augusti 2009
rc_mysan skrev:
Jill skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha indeed tongue nä faktiskt så att vi trodde att skodan var trasig så jag vågade inte släppa iväg henne i den... men visade sig ju sen såklart att det bara var ett litet elfel så nu får jag snällt köra och byta bil i helgen så jag kanske kan lyckas få vara med på EN ystadträff innan säsongen är totalt över wink

Där har vi beviset .. Kvinnan var smart .. hon överlistade mannen big_smile

haha precis, det var planerat, aaalltihop lol

Helt rätt wink
Så det blir nya framdäck och en ny motorrenovering när du får tillbaka Focusen från My igen tongue

Pro Painter
449 Inlägg
24 augusti 2009
På fredag dyker jag upp om vädret blir bra!
Angående Jocke och sitt fina bortbyte så måste jag bara förvånas över att han lyckades bli övertalad att låna ut bilen efter den långa reparationen! wink
Fast å andra sidan så har My troligen fina möjligheter till övertalning! wink

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Helt nuts!
73 Inlägg
24 augusti 2009
Blir det bra väder så kommer jag och nån kompis oxå!

---==EVOlution==---

Hamster
817 Inlägg
24 augusti 2009
rc_mysan skrev:
Fidde_A4 skrev:
Angående Jocke och sitt fina bortbyte så måste jag bara förvånas över att han lyckades bli övertalad att låna ut bilen efter den långa reparationen! wink

/Fidde

självklart. fidde du kommer ihåg att jag behövde få lite delar lackade när jag kommer hem va? winkwink

och keller vaddå? jag kör in den (och sotar ur den)tongue

Ja det behövs nog.. den ahr ju bara stått och dammat i 4 månader lolroll

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
24 augusti 2009
I´ll be there!

Team Insane Racing

212 Inlägg
24 augusti 2009
Keller skrev:
rc_mysan skrev:
Fidde_A4 skrev:

/Fidde

självklart. fidde du kommer ihåg att jag behövde få lite delar lackade när jag kommer hem va? winkwink

hmm jag tvingade ju faktiskt nästan iväg henne i den eftersom att hon inte hade så mycket val wink fast det var kanske planerat d med?! haha lite ångest har jag dock över att köra typ 60 mil i skodan när man vet att man kunde ha haft kört forden men ähh jag överlever nog d med smile förresten gillar jag inte mobbingen av mig och hetsningen av my! har ni inte sett hur hon kör i vanliga fall?! hur tror ni då hon kör med forden när ni sitter och hetsar henne?! lol tongue wink haha nä nog om det! jag kommer dessvärre inte på fredag men däremot näste fredag om vädret är bra! och då lär inget kunna stoppa mig från att komma i den där orange:a bråkiga saken!

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
24 augusti 2009
Trådstartare
JOCKE_ST skrev:
Keller skrev:
rc_mysan skrev:

hmm jag tvingade ju faktiskt nästan iväg henne i den eftersom att hon inte hade så mycket val wink fast det var kanske planerat d med?! haha lite ångest har jag dock över att köra typ 60 mil i skodan när man vet att man kunde ha haft kört forden men ähh jag överlever nog d med smile förresten gillar jag inte mobbingen av mig och hetsningen av my! har ni inte sett hur hon kör i vanliga fall?! hur tror ni då hon kör med forden när ni sitter och hetsar henne?! lol tongue wink haha nä nog om det! jag kommer dessvärre inte på fredag men däremot näste fredag om vädret är bra! och då lär inget kunna stoppa mig från att komma i den där orange:a bråkiga saken!

Orolig kan du bli när fortkörningsböterna börjar droppa in från fartkamerorna tongue

Hamster
817 Inlägg
24 augusti 2009
Jill skrev:
JOCKE_ST skrev:
Keller skrev:

Orolig kan du bli när fortkörningsböterna börjar droppa in från fartkamerorna tongue

Vadå? Kamerorna är ju kopplad direkt till hans dator och bankkonto tongue

Pro Painter
449 Inlägg
25 augusti 2009
rc_mysan skrev:

Jo de minns jag... men den övertalningsförmågan funkar nog bara på Jocke... wink

De får vi lösa på något sätt! wink

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

368 Inlägg
25 augusti 2009
Inlägg redigerat av Moderator

Posta ej inlägg om andra event i trådar som inte hör till dessa. Sen vet du säkert reglerna, om inte läs dessa !

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

3 968 Inlägg
25 augusti 2009
Kommer förmodligen på fredag till Ystad cool
Senast redigerat av Andreas79 (25 augusti 2009)

oseriös medlem
239 Inlägg
26 augusti 2009
Enligt SMHI ska det INTE bli regn på fredag, får hoppas dom har rätt
Senast redigerat av Hyperhead (26 augusti 2009)

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Hyperhead skrev:

Då litar vi på dig! tongue

Hamster
817 Inlägg
26 augusti 2009
Jill skrev:
Hyperhead skrev:

Jag vet var han bor annars wink

212 Inlägg
26 augusti 2009
Keller skrev:
Jill skrev:
Hyperhead skrev:

Jag vet var han bor annars wink

moahaha jag med och jag råkar även veta hur man tar sig in obemärkt tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

164 Inlägg
26 augusti 2009
Får hoppas det blir bra väder på fredag! Då e det stor chans för att man dyker upp, och vem vet kanske med en ny kärra oxå... wink

751 Inlägg
27 augusti 2009
Jag tar nog o dyker upp imorgon! smile

Lusse
236 Inlägg
27 augusti 2009
Meee tooo.. Kanske med ny bil;)

3 968 Inlägg
27 augusti 2009
Trevligt, längtar redan till imorgon, ses alla wink

Kul med nytt folk och nya bilar hela tiden! Ser jag fram emot.

239 Inlägg
27 augusti 2009
Kommer...

Sök