2986
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
29 augusti 2009

Catch the moment, soon It'll be over

Sous Chef
389 Inlägg
29 augusti 2009
Fidde_A4 skrev:
stoffe-s40 skrev:
Någon som vet vrf "farbror blå" stod o filmade?

Polisen filmar event likt detta för att sedan kunna identifiera förare som kör i racen som läggs ut på nätet för att kunna ha i sitt register.
I filmer som läggs ut så är oftast regskyltarna obrukbara och då åker polisen själva ut vid nått tillfälle för att hoppas få några "kända" bilar på filmen så kan dom hålla koll på dessa bilar och förare!

/Fidde

okej smile

239 Inlägg
29 augusti 2009
_lusse_ skrev:
Vlken supra?? den röda?

Icke...

314 Inlägg
29 augusti 2009
ERIKS RÖDA MONSTER GÅR BRAAAA!!! Fuck BPU!! Nu ska det singlas big_smilebig_smilebig_smile haha.. nej.. Är nöjd med draget i min men singel ljudet får pälsen att stå!!!!

Äppelodlare
305 Inlägg
29 augusti 2009
_lusse_ skrev:
Vlken supra?? den röda?

En vit, såg inte mycket för alla bilar men den stod vid rondellen mot simrishamn..

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Haakanzon skrev:
Mer träff än körande ikv, men de va kul förutom SYZ bussen + de två V70 bilarna senare sad

Kul o få se "babyblå" 240 live smile Dock såg jag aldrig om den fick gå något på rakan ?
Ja hur gick det me supran? Såg inga direkta spår, endast att den stod halvvägs utanför vägen, fast på kanten med nergrävda bakhjul..

Som sagt det var wförsta starten efter 1år, och den ville inte alls lira som det skulle, laddar inte... tror det är WG som vi måste pilla på...

Fick lite ont i magen när vi skulle från VÄ och rakan var avspärrad av snuten:D Men vi klara oss, däremot strök snuten runt garaget hela kvällen cool

4 418 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:
Haakanzon skrev:
Kul o få se "babyblå" 240 live smile Dock såg jag aldrig om den fick gå något på rakan ?

Blev inget mer än labbafton med den!
Fick iaf ut å rulla lite...
Peter har lite felsökande... Den ger inte mer än 0,5 i ladd...

/Fidde

Tack för att ni hjälpte till .. Grymt schysst big_smile

4 418 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Olsson-Aero skrev:
Rätt så trevlig kväll. Lite synd med polisen bara. Hur gick det för den vita supran i rondellen? Såg inte så roligt ut sad

Vad hände ?? neutral

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
29 augusti 2009
Jill skrev:
Olsson-Aero skrev:
Rätt så trevlig kväll. Lite synd med polisen bara. Hur gick det för den vita supran i rondellen? Såg inte så roligt ut sad

Vad hände ?? neutral

Det undrar jag med!?

Gissar att han driftat lite i rondellen och tappat kontrollen, men jag fattar inte hur han tagit sig över en dm vägkant och sedan fastnat med bakhjulen :S

Catch the moment, soon It'll be over

1 517 Inlägg
29 augusti 2009
igår var det ju inte precis brist om poliser i stan., tyckte många blev stoppad igår nåra motorcycklar nåra bilar..

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 augusti 2009
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA

Team Insane Racing

4 418 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Malm3n skrev:
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA

Klart vi 08:or måste hålla ihop big_smile wink Schysst att du orka hänga kvar i garaget o hjälpa till! Peter har nog hittat problemet nu med WG cool

1 781 Inlägg
29 augusti 2009
Jill skrev:
Malm3n skrev:

Klart vi 08:or måste hålla ihop big_smile wink Schysst att du orka hänga kvar i garaget o hjälpa till! Peter har nog hittat problemet nu med WG cool

jasså? var det ventil läckage på WG som jag sa ?tongue eller va det något annat?tongue

Team Insane Racing

Fotograf
212 Inlägg
29 augusti 2009
Malm3n skrev:
Jill skrev:
Malm3n skrev:

jasså? var det ventil läckage på WG som jag sa ?tongue eller va det något annat?tongue

Tack själv ! ! !   skönt och inte va ensam i garaget ..  och nån som håller koll på vart man lagt mobilen och sånt wink

Hittade denna infon ang WG:n
" justering av laddtryck sker med mottryck eller pysventil
eller att man monterar en bricka under wastegatehuset som trycker på fjädern, och att man då spänner den med en skruv i mitten
Detta medföljer dock ej "

Skitbra .. det vart därför den inte reagerade på reglerings skruven ..  där var ingen bricka som tryckte på fjädern . och eftersom där inte är nått som trycker på membranet så kvittar det som man tar bort trycket från krompressor delen oxå ..   sån tur är så har jag en pysventil liggande som jag kan koppla och justera med..     Sen finns det ju möjligheten att den läcker OXÅ ..   återstår och se smile

1 781 Inlägg
29 augusti 2009
P-Hellberg skrev:
Malm3n skrev:
Jill skrev:

Tack själv ! ! !   skönt och inte va ensam i garaget ..  och nån som håller koll på vart man lagt mobilen och sånt wink

Hittade denna infon ang WG:n
" justering av laddtryck sker med mottryck eller pysventil
eller att man monterar en bricka under wastegatehuset som trycker på fjädern, och att man då spänner den med en skruv i mitten
Detta medföljer dock ej "

Skitbra .. det vart därför den inte reagerade på reglerings skruven ..  där var ingen bricka som tryckte på fjädern . och eftersom där inte är nått som trycker på membranet så kvittar det som man tar bort trycket från krompressor delen oxå ..   sån tur är så har jag en pysventil liggande som jag kan koppla och justera med..     Sen finns det ju möjligheten att den läcker OXÅ ..   återstår och se smile

du får återkomma med besked;)

Team Insane Racing

The Mad Scientist
36 Inlägg
29 augusti 2009
Låter skitbra Peter. Får hoppas på att det fungerar sen så att mappandet kan fullföljas och att det blir en baby blå bil nästa vecka oxå smile
Hör bara av dig om du behöver skruvhjälp. Har ju alltid i världen numer.

Livet börjar vid 7000RPM

529 Inlägg
29 augusti 2009
överdrivet med  3 polisbilar o blåljus.. har dem inge o göra där nere...

Volvo fore life :)

36 Inlägg
29 augusti 2009
Ja hoppas polisen känner att dom gör nytta... kul att gå o betala deras jävla lön

oseriös medlem
239 Inlägg
29 augusti 2009
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in..
Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals...
Jävla idioter!!!!

Hamster
817 Inlägg
29 augusti 2009
Hyperhead skrev:
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in..
Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals...
Jävla idioter!!!!

Kan förstå att gnäller över racen men träffen ska dom fan inte blanda sig i.. Dom tyckte ju det va så jävla bra sist att vi flyttat ut till VÄ.

Sök