Polisen filmar event likt detta för att sedan kunna identifiera förare som kör i racen som läggs ut på nätet för att kunna ha i sitt register. I filmer som läggs ut så är oftast regskyltarna obrukbara och då åker polisen själva ut vid nått tillfälle för att hoppas få några "kända" bilar på filmen så kan dom hålla koll på dessa bilar och förare!
Mer träff än körande ikv, men de va kul förutom SYZ bussen + de två V70 bilarna senare
Kul o få se "babyblå" 240 live Dock såg jag aldrig om den fick gå något på rakan ? Ja hur gick det me supran? Såg inga direkta spår, endast att den stod halvvägs utanför vägen, fast på kanten med nergrävda bakhjul..
Som sagt det var wförsta starten efter 1år, och den ville inte alls lira som det skulle, laddar inte... tror det är WG som vi måste pilla på...
Fick lite ont i magen när vi skulle från VÄ och rakan var avspärrad av snuten:D Men vi klara oss, däremot strök snuten runt garaget hela kvällen
Rätt så trevlig kväll. Lite synd med polisen bara. Hur gick det för den vita supran i rondellen? Såg inte så roligt ut
Vad hände ??
Det undrar jag med!?
Gissar att han driftat lite i rondellen och tappat kontrollen, men jag fattar inte hur han tagit sig över en dm vägkant och sedan fastnat med bakhjulen :S
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA
Klart vi 08:or måste hålla ihop Schysst att du orka hänga kvar i garaget o hjälpa till! Peter har nog hittat problemet nu med WG
Klart vi 08:or måste hålla ihop Schysst att du orka hänga kvar i garaget o hjälpa till! Peter har nog hittat problemet nu med WG
jasså? var det ventil läckage på WG som jag sa ? eller va det något annat?
Tack själv ! ! ! skönt och inte va ensam i garaget .. och nån som håller koll på vart man lagt mobilen och sånt
Hittade denna infon ang WG:n " justering av laddtryck sker med mottryck eller pysventil eller att man monterar en bricka under wastegatehuset som trycker på fjädern, och att man då spänner den med en skruv i mitten Detta medföljer dock ej "
Skitbra .. det vart därför den inte reagerade på reglerings skruven .. där var ingen bricka som tryckte på fjädern . och eftersom där inte är nått som trycker på membranet så kvittar det som man tar bort trycket från krompressor delen oxå .. sån tur är så har jag en pysventil liggande som jag kan koppla och justera med.. Sen finns det ju möjligheten att den läcker OXÅ .. återstår och se
Tack själv ! ! ! skönt och inte va ensam i garaget .. och nån som håller koll på vart man lagt mobilen och sånt
Hittade denna infon ang WG:n " justering av laddtryck sker med mottryck eller pysventil eller att man monterar en bricka under wastegatehuset som trycker på fjädern, och att man då spänner den med en skruv i mitten Detta medföljer dock ej "
Skitbra .. det vart därför den inte reagerade på reglerings skruven .. där var ingen bricka som tryckte på fjädern . och eftersom där inte är nått som trycker på membranet så kvittar det som man tar bort trycket från krompressor delen oxå .. sån tur är så har jag en pysventil liggande som jag kan koppla och justera med.. Sen finns det ju möjligheten att den läcker OXÅ .. återstår och se
Låter skitbra Peter. Får hoppas på att det fungerar sen så att mappandet kan fullföljas och att det blir en baby blå bil nästa vecka oxå Hör bara av dig om du behöver skruvhjälp. Har ju alltid i världen numer.
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in.. Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals... Jävla idioter!!!!
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in.. Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals... Jävla idioter!!!!
Kan förstå att gnäller över racen men träffen ska dom fan inte blanda sig i.. Dom tyckte ju det va så jävla bra sist att vi flyttat ut till VÄ.