Jag pratade med polisen precis då träffen börjat kl 20.00 och jag frågade om de tyckte att de var bra vi flyttat till Världens ände, ja sa de, så de var väldigt positiva och riktigt schyssta att prata med, inga som helst problem, trevliga mot mig iallafall och några andra pratade också med polisen.
Mina bilder från träffen igår kommer inom några dagar.
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA
Klart vi 08:or måste hålla ihop
Ja va faan man e juh uppväxt i Sthlm så då får man juh va rädd om resten av dom som hittar ut därifrån även om de är tillfälligt!
/Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in.. Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals... Jävla idioter!!!!
Skönt att vi visade dom vart skåpet ska stå !!
Fidde_A4 skrev:
Jill skrev:
Malm3n skrev:
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA
Klart vi 08:or måste hålla ihop
Ja va faan man e juh uppväxt i Sthlm så då får man juh va rädd om resten av dom som hittar ut därifrån även om de är tillfälligt!
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in.. Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals... Jävla idioter!!!!
Skönt att vi visade dom vart skåpet ska stå !!
hehe, ja det bästa va ju att det kom riktigt många bilar fast vädret inte var på topp, hela VÄ va full proppat.
Ja dom sa att det var inställt för oss med, men dom hade inte kört en runda och kollat innan. men så sa vi men vi får väll står snacka endå sen drog dom upp rutan körde haha
Ja dom sa att det var inställt för oss med, men dom hade inte kört en runda och kollat innan. men så sa vi men vi får väll står snacka endå sen drog dom upp rutan körde haha
Vill tacka för en trevlig kväll. Trots att polisen var på plats så tyckte jag det var en skoj kväll med mycket skitsnack.
Så tack Jill, Peter, Fidde, Adam, Jonas och Stockholmaren som jag inte vet namnet på för en super skoj kväll. Hoppas det blir möjlighet till liknande igen.
Vill tacka för en trevlig kväll. Trots att polisen var på plats så tyckte jag det var en skoj kväll med mycket skitsnack.
Så tack Jill, Peter, Fidde, Adam, Jonas och Stockholmaren som jag inte vet namnet på för en super skoj kväll. Hoppas det blir möjlighet till liknande igen.
Får se vad däcklagret har att erbjuda. Gott om uppslitna däck har jag i alla fall. Det mesta sitter kvar i hjulhusen. Bilen är mappad och allt funkar som det ska. Händer inget oväntat så kommer jag finnas på plats på Fredag. Hoppas att blåbären håller sej undan bara o gör nåt vettigt. Typ jaga cyklister utan ljus o reflexer.