3062
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

3 968 Inlägg
29 augusti 2009
Jag pratade med polisen precis då träffen börjat kl 20.00 och
jag frågade om de tyckte att de var bra vi flyttat till Världens ände,
ja sa de, så de var väldigt positiva och riktigt schyssta att prata med,
inga som helst problem, trevliga mot mig iallafall och några andra pratade
också med polisen.

Mina bilder från träffen igår kommer inom några dagar. smile

Pro Painter
449 Inlägg
29 augusti 2009
Jill skrev:
Malm3n skrev:
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA

Klart vi 08:or måste hålla ihop big_smile wink

Ja va faan man e juh uppväxt i Sthlm så då får man juh va rädd om resten av dom som hittar ut därifrån även om de är tillfälligt! wink

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Hyperhead skrev:
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in..
Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals...
Jävla idioter!!!!

Skönt att vi visade dom vart skåpet ska stå !! lollolbig_smile

Fidde_A4 skrev:
Jill skrev:
Malm3n skrev:
Jag får tacka för igår Fidde, Peter och Jill för en rolig kväll fast det inte hände så mycket! schysst att ni to hand om en borttappad 08 som mig HAHAHAHA

Klart vi 08:or måste hålla ihop big_smile wink

Ja va faan man e juh uppväxt i Sthlm så då får man juh va rädd om resten av dom som hittar ut därifrån även om de är tillfälligt! wink

/Fidde

Hahhaaa .. tongue

oseriös medlem
239 Inlägg
30 augusti 2009
Jill skrev:
Hyperhead skrev:
Direkt när jag kom så sa polisen att det inte blir något träff, sa att den var inställd så jag kunde lika gärna köra hem... vilket jag dock INTE gjorde... och när dom sa det hade det redan kommit typ 10 bilar och fler rullade in..
Vad vinner dom på att stå och ljuga ingentligen, man fatta ju direkt att dom försökte dra en vals...
Jävla idioter!!!!

Skönt att vi visade dom vart skåpet ska stå !! lollolbig_smile

hehe, ja det bästa va ju att det kom riktigt många bilar fast vädret inte var på topp, hela VÄ va full proppat.

1 517 Inlägg
30 augusti 2009
Ja dom sa att det var inställt för oss med, men dom hade inte kört en runda och kollat innan.  men så sa vi men vi får väll står snacka endå smile sen drog dom upp rutan körde haha

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

oseriös medlem
239 Inlägg
30 augusti 2009
Tubbex skrev:
Ja dom sa att det var inställt för oss med, men dom hade inte kört en runda och kollat innan.  men så sa vi men vi får väll står snacka endå smile sen drog dom upp rutan körde haha

de e rätt smile

VW Ägare
1 011 Inlägg
30 augusti 2009
Vill tacka för en trevlig kväll. Trots att polisen var på plats så tyckte jag det var en skoj kväll med mycket skitsnack. big_smile

Så tack Jill, Peter, Fidde, Adam, Jonas och Stockholmaren som jag inte vet namnet på för en super skoj kväll. Hoppas det blir möjlighet till liknande igen.

Henrik Eberlund

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
30 augusti 2009
Eberlund skrev:
Vill tacka för en trevlig kväll. Trots att polisen var på plats så tyckte jag det var en skoj kväll med mycket skitsnack. big_smile

Så tack Jill, Peter, Fidde, Adam, Jonas och Stockholmaren som jag inte vet namnet på för en super skoj kväll. Hoppas det blir möjlighet till liknande igen.

Det är jag som är Stockholmaren:P

Team Insane Racing

4 418 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:

Helt klart en skit nice kväll big_smilebig_smilebig_smile

3 968 Inlägg
30 augusti 2009
Imorgon senast är mina bilder från i fredags garanterat uppe! Haft fullt upp i helgen smile

3 968 Inlägg
30 augusti 2009
Mycket mycket trevligt i fredags! Kul att se många ansikten och en del nya bilar tongue najs !

239 Inlägg
30 augusti 2009
Det var sista för mig för i år..
Ses nästa år, då med en hel del uppgraderingar. Både kosmetiskt och motor mässigt smile

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
30 augusti 2009
Får se vad däcklagret har att erbjuda. Gott om uppslitna däck har jag i alla fall.
Det mesta sitter kvar i hjulhusen. smile Bilen är mappad och allt funkar som det ska.
Händer inget oväntat så kommer jag finnas på plats på Fredag. Hoppas att
blåbären håller sej undan bara o gör nåt vettigt. Typ jaga cyklister utan ljus o reflexer.

Mvh Tomas

3 968 Inlägg
31 augusti 2009
Mina bilder från i fredags 28/8 finns nu i följande tråd, kommentera gärna här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 8#p1853798
Senast redigerat av Andreas79 (31 augusti 2009)

77 Inlägg
1 september 2009
jag hoppas att jag ska vara med till nästa gång

3 968 Inlägg
2 september 2009
Kan ej komma denna fredagen men hoppas på nästa,
ni får ha det så kul ni som ska till träffen nu på fredag smile

4 418 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Kommer förbi en sväng .. men ska ladda för Lördagen i huvudsak big_smile big_smile big_smile

Tänkte på det .. Hur länge ska vi ha träffen rullande? När ska vi ha säsongsavslut?

Lusse
236 Inlägg
2 september 2009
Va händer på lördag:)

4 418 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
_lusse_ skrev:
Va händer på lördag:)

Nu på Fredag & Lördag är det drifting på Sturup... Gratis inträde!
Inget man får missa smile

http://www.sdseries.eu/

3 968 Inlägg
2 september 2009
Jill skrev:
Kommer förbi en sväng .. men ska ladda för Lördagen i huvudsak big_smile big_smile big_smile

Tänkte på det .. Hur länge ska vi ha träffen rullande? När ska vi ha säsongsavslut?

Vad tror du om mitten/slutet av Oktober någon gång då ungefär som säsongsavslut ? cool

Sen lär det bli riktigt kallt från November månad väl..

Oftast är det väl väder till det om man har på sig kläder tillräckligt att man
inte fryser även i oktober månad ? smile

För att avsluta redan i slutet av September låter tidigt väl..

De flesta ställer väl inte av sina bilar förrän om ett tag väl ? tongue

Sök