Jill skrev:Andreas79 skrev:Kom det mycket folk ikväll ? Synd man inte kunde komma idag.Ska bli kul att se bilder sen När vi åkte förbi strax innan nio var det 16-17 bilar... Känns som att det är dags att ha en värdig avslutning på träffen!Vad tycker alla andra??
Andreas79 skrev:Kom det mycket folk ikväll ? Synd man inte kunde komma idag.Ska bli kul att se bilder sen
Tubbex skrev:låter helt ok vad händer sen då? går alla i Ide sen? efter träffarna är slut för detta år? haha
Jill skrev:Tubbex skrev:låter helt ok vad händer sen då? går alla i Ide sen? efter träffarna är slut för detta år? hahaSen är det ju fritt fram att starta träff när som... kanske annan dag, annan tid, annan plats ... Ja, det är ju upp till var och en hur man vill Men då kör vi, sista träffen den 18:e!
Whacker skrev:Som det ser ut nu så kommer jag också på fredag Sen har jag ingen bil längre på några år så det dröjer innan vi ses igen heheFinns dock liten risk för uppskov en vecka så kanske hinner med avslutningen också.. Kanske....
Memme skrev:i will be there .. Ska försöka få med mig saaben igen att tävla emot :d ... - Ingen annan som vill möta min pigga Honda? (: