tackar tackar sedan har jag löst mitt stereo problem idag såg att ena kontakten till högtalarna i hatthyllan låsnat var så tröt på stereon så ja drog ut alla kablar till högtalarna. sedan så funkade stereon dunkar på som fan
ja då var det dax för uppdatering har hunigt ganska mycket de senaste dagarna , både framsteg och bakslag börjar med bakslagen bromsljusen har lagt av igen så ska beställa ny kontakt snarast. men de som oroar mest är....
ska det inte vara rakt här? de så att detta e golvet på passargerar platsen fram, det är domkrafts fästet som tryckts upp. lagar ja inte detta fort så lär garage domkraften gå igenom golvet så detta ska fixas FORT. sedan ska en ny slang till högra bakdäcket köpas (pyspunka) och remar eftersom bilen skriker ganska bra när man startat henne. men vad har mer gjorts ? jo följande
underreds behandlat högra hjulhuset bak. tackar Funkiee för rengöringen
orginal dämpningen åkte BORT
oj jo fattas en mutter
dämpning pågång, har dämpat på baksidan också syns inte på bild
hade 2 diodslinger liggandes, så kopplade in en under stolen
blev grymt jö ska ta och waxa dörrars insida imorn och byta ut vattnet i kylarn imorn mvh robin
fan va de stank när vi rengjorde i hjulhuset, men det blev bra som fan o de blev ju najs med diodslingorna under stolen! Dock så känndes de inte lika bra med golvet, är balken rutten eller? inte bra om den skjuter igenom golvet
fan va de stank när vi rengjorde i hjulhuset, men det blev bra som fan o de blev ju najs med diodslingorna under stolen! Dock så känndes de inte lika bra med golvet, är balken rutten eller? inte bra om den skjuter igenom golvet
blir as bra fortsätt så!
Mvh Patrik
tackar nja baken e inte direkt rutten, men på väg. ska se om ja kan banka ner den med hammer lr gummihammare och ha på rost omvadlare om de inte funkar så måste de bli ny plåt
Ser bra ut Är det inte dags för Funkiee att fixa sin bula i sin motorhuv?
den ska fixas dock så håller jag på med farsans 9-5a nu och annat i 9000, har fortfarande problem med belysningen.... har en ny reostat, men de hjälpte inte, förstår inte vafan som är fel, så jag får dra till saab någon dag i veckan! kommer en update kanske imorgon
mycket läsvärt i denna tråd men fan va mycke fram och tillbaka det e med din bil robin tråkigt det där med bulan i golvet det verkar gå bra för patrik med , men vart i hel--te e dina bromsköldar fram? keep on working