För o tydliggöra det hela, så är dörrarna till vita bilen, då de är rositga i botten, så det orkar jag inte pula med, köpte dessa 4 a50 dörrar för 500kr för alla
Sen har jag även fått ett efterlängtat paket till den gröna: Det som är kvar är nu en katt, blir racekatt, samt ett flexrör
Mvh Patrik
Vacker downpipe där Du skall inte sälja gummilisterna i botten av dörrarna? Om det nu var till A50.
haha najs men är det inte lemansblåa dörrar? metallic?
Nej, ambasadblå kommer den ifrån
Saab_Robin skrev:
fan va nice med "3 downpipe
Oja! Ska bli jävla najs o ha ett bra avgassystem osså
AxlSam skrev:
Funkiee skrev:
För o tydliggöra det hela, så är dörrarna till vita bilen, då de är rositga i botten, så det orkar jag inte pula med, köpte dessa 4 a50 dörrar för 500kr för alla
Sen har jag även fått ett efterlängtat paket till den gröna: Det som är kvar är nu en katt, blir racekatt, samt ett flexrör
Mvh Patrik
Vacker downpipe där Du skall inte sälja gummilisterna i botten av dörrarna? Om det nu var till A50.
/ Axel
Jag får tacka Ica, som skickar en DP i deras fina papperskasse
Nej, inte vad jag vet ännu, har ju själv a50/aero kjolar på den vita, men vi får se, vet inte riktigt ännu
sedan så har ja hittat orsaken till att det försvann 30 L bensin tur och retur till upplandsväsby. bränsle slangen var trasig och att förra ägaren trätt över en gummislang över en gummislang och sedan satt på en slang klämma . inte särskilt smart.
japs får det bli, har inte råd med annat ännu, men det ser rätt bra ut, ser bara diselkröken endå, så man vet inte att det är en japs, om man inte böjjer sig ner o kollar
japs får det bli, har inte råd med annat ännu, men det ser rätt bra ut, ser bara diselkröken endå, så man vet inte att det är en japs, om man inte böjjer sig ner o kollar
Nu sjönk du i mina ögon, först en så fin ek-knopp och nu en dieselkrök
Men jaja, inte döma ut något förens vi sett en bild!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Nu sjönk du i mina ögon, först en så fin ek-knopp och nu en dieselkrök
Men jaja, inte döma ut något förens vi sett en bild!
tur att det är två olika bilar vita ska vara fin, gröna får det bli lite mer prestanda än utseende
Men jag håller med er om japsen, men men, det ser inte för illa ut endå
Känner igen låsringen där.. tror ja höll på i över en timme med min dom e skojiga
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Asså japsen SER frän ut men det låter ju skit, ett JT 3" är bättre prestanda OCH ljudmässigt, trist att du gör sånna tattarlösning jag tillskriver vinterbilar elelr åkerskrot.
ljudet jag har fått genom att bara trycka ihop rören och monterat dp'n är underbart, precis som en saab brukar låta, och att jag gör en tattarlösning är helt jävla fel... Tattarlösning hade varit o hänga upp japs jäveln i ett jävla snöre. Men du får tycka som du vill, jag bygger inte min bil för din smak, utan för hur jag vill ha den, och jag sattsar som sagt, på prestanda i den gröna bilen. Så ljudet jag får ut med raka 3" rör, race katt, och en japs blir riktigt bra. Det kommer och komma klipp på hur den låter, så ska du nog se att din åsikt kanske ändras
Och när grannen i garaget som är en volvonörd o hatar saab tycker att det låter riktigt gott, då kan det inte låta helt jävla åthelvete, var andra folk med som hörde, och gillade soundet, men vänta tills filmen så får vi se vad du och ni andra tycker.
Asså japsen SER frän ut men det låter ju skit, ett JT 3" är bättre prestanda OCH ljudmässigt, trist att du gör sånna tattarlösning jag tillskriver vinterbilar elelr åkerskrot.
ljudet jag har fått genom att bara trycka ihop rören och monterat dp'n är underbart, precis som en saab brukar låta, och att jag gör en tattarlösning är helt jävla fel... Tattarlösning hade varit o hänga upp japs jäveln i ett jävla snöre. Men du får tycka som du vill, jag bygger inte min bil för din smak, utan för hur jag vill ha den, och jag sattsar som sagt, på prestanda i den gröna bilen. Så ljudet jag får ut med raka 3" rör, race katt, och en japs blir riktigt bra. Det kommer och komma klipp på hur den låter, så ska du nog se att din åsikt kanske ändras
Och när grannen i garaget som är en volvonörd o hatar saab tycker att det låter riktigt gott, då kan det inte låta helt jävla åthelvete, var andra folk med som hörde, och gillade soundet, men vänta tills filmen så får vi se vad du och ni andra tycker.
Den låter så skönt nu funkiee väntar bara på att den ska bli klar
jaha då vet man va so sitter på bilen på lörda
japp det kan du räkna med kommer låta endel tror jag..