Ååh, värmen ligger på utav bara helvete och min AC fungerar inte som den ska I höstas hängde den sig ibland, oftast när man åkt lite längre (ullaredreso tar på bilen ni vet), antingen på det kalla eller det varma, men det gick att ordna genom att stänga av och ha sig.
Men nu blir det knappt kallt längre Det ska ju bli så kallt att man knappt kan sitta kvar i bilen och får skrapa frost på insidan men så är det inte Är det slut på AC tro? Freonet eller vad det nu är. Jag har dålig koll.
Går det att felsöka? Vad kostar det att fylla på AC?
Tacksam för svar innan jag och Cocos avlider i värmen
Finns gott om trådar om detta så prova söka i forumet
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Ååh, värmen ligger på utav bara helvete och min AC fungerar inte som den ska I höstas hängde den sig ibland, oftast när man åkt lite längre (ullaredreso tar på bilen ni vet), antingen på det kalla eller det varma, men det gick att ordna genom att stänga av och ha sig.
Men nu blir det knappt kallt längre Det ska ju bli så kallt att man knappt kan sitta kvar i bilen och får skrapa frost på insidan men så är det inte Är det slut på AC tro? Freonet eller vad det nu är. Jag har dålig koll.
AC gasen tar aldrig slut. Du måste ha en läcka nånstans..
AC gasen tar aldrig slut. Du måste ha en läcka nånstans..
Okej Det betyder ju att.. fan. Hmm, får kolla upp det, på nått vänster Synd bara om man ska behöva lämna in bilen för det.