åh! fint att lådan är påväg hem igen! mycket bra val av fälgar med, om jag hade haft pengar hade jag kört på dom garanterat! grymt fina!
hoppas lådan håller nu med en skvätt olja i
Lådan får olja nu ja
Faktum är att fälgarna inte kostade mig något alls! Fick ett gäng spacer omvandlare av en polare som tack för hjälpen. 4/108 till 5/110. Men ville inte chansa att köra bana med dessa.
åh! fint att lådan är påväg hem igen! mycket bra val av fälgar med, om jag hade haft pengar hade jag kört på dom garanterat! grymt fina!
Lådan får olja nu ja
Faktum är att fälgarna inte kostade mig något alls! Fick ett gäng spacer omvandlare av en polare som tack för hjälpen. 4/108 till 5/110. Men ville inte chansa att köra bana med dessa.
Så jag och en kille i stan bytte jämnt
hehe:rolleyes:
Okej, låter ju riktigt bra! men det är la bult cirkel 4/108 på den nu ?
Lådan får olja nu ja
Så jag och en kille i stan bytte jämnt
hehe:rolleyes:
Okej, låter ju riktigt bra! men det är la bult cirkel 4/108 på den nu ?
Dyker fortfarande upp roliga paket på posten! Två blåeloxerade AN6- kopplingar med reducering till M14x1,5mm. Detta för att det skiljer på TD05 och TD04 mellan vattenanslutningar.
Dök också upp en smalband lambdamätare.
Även en liten "extra" knapp. Denna var tänkt att kopplas till APC säkringen. För att enkelt kunna ställa ner bilen till GLT vid behov.