Angående: Samåkning till Blackrace i Kalmar 9 Maj

Tobbe__86 Kallinge
4 maj 2009 · 78 Inlägg

Lördag den 9 maj
Franska vägen, Kalmar
Besiktning från 17, körningar 18-22.


Hoppas det är fler Blekingar och skånigar som vet detta..

Jag vet några som ska med och sammköra hade varit skit roligt. är ni med att sammköra skriv upp er så diskuterar vi samlingsplats..

MVH Tobbe!

Senast redigerat av WeDo (4 maj 2009)

Honda S2000 "Kompressor Kraftwerks." (2004)
WeDo
4 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Ändrar rubriken åt dig.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_JDR__ Crew@BlekingeMidnightClub.se
4 maj 2009 · 51 Inlägg

Tjena! jo vi är ett gäng från kna som ska upp;) sen har vi ngn som ska köra så jag tänkte vi skulle dra lite tidigare så dom kan besikta in bilarna:P sen vi andra kan ju sticka o käka ngnstans o snacka lite skit;)

//JDR

Speed Needs No Translation...
Tobbe__86 Kallinge
5 maj 2009 · 78 Inlägg

WeDo skrev:
Ändrar rubriken åt dig.

MVH

Tackar för det tongue hehe

Honda S2000 "Kompressor Kraftwerks." (2004)
Tobbe__86 Kallinge
5 maj 2009 · 78 Inlägg

_JDR__ skrev:
Tjena! jo vi är ett gäng från kna som ska upp;) sen har vi ngn som ska köra så jag tänkte vi skulle dra lite tidigare så dom kan besikta in bilarna:P sen vi andra kan ju sticka o käka ngnstans o snacka lite skit;)

//JDR

Oki vart ska ni samlas då?? jag tänkte om vi från ronneby sammlas vi öb och inväntar folk från typ karlshamn och neråt sen kör vi till kna och möter er där..

Honda S2000 "Kompressor Kraftwerks." (2004)
jonte_88
5 maj 2009 · 7 Inlägg

Det låter bra tobbe lille... jag hänger med. Måste få med lite fler bara.

_JDR__ Crew@BlekingeMidnightClub.se
5 maj 2009 · 51 Inlägg

Tobbe__86 skrev:

_JDR__ skrev:
Tjena! jo vi är ett gäng från kna som ska upp;) sen har vi ngn som ska köra så jag tänkte vi skulle dra lite tidigare så dom kan besikta in bilarna:P sen vi andra kan ju sticka o käka ngnstans o snacka lite skit;)

//JDR

Oki vart ska ni samlas då?? jag tänkte om vi från ronneby sammlas vi öb och inväntar folk från typ karlshamn och neråt sen kör vi till kna och möter er där..

Ja d skulle ju vara en idéwink för vi pratar fortfarande lite om de men de bli nog så att vi samlas vid shell lr statoil i kna! hade ju varit skoj o köra i samlad trupp uppåtwink

//JDR

Speed Needs No Translation...
Nale
5 maj 2009 · 68 Inlägg

_JDR__ skrev:

Tobbe__86 skrev:

_JDR__ skrev:
Tjena! jo vi är ett gäng från kna som ska upp;) sen har vi ngn som ska köra så jag tänkte vi skulle dra lite tidigare så dom kan besikta in bilarna:P sen vi andra kan ju sticka o käka ngnstans o snacka lite skit;)

//JDR

Oki vart ska ni samlas då?? jag tänkte om vi från ronneby sammlas vi öb och inväntar folk från typ karlshamn och neråt sen kör vi till kna och möter er där..

Ja d skulle ju vara en idéwink för vi pratar fortfarande lite om de men de bli nog så att vi samlas vid shell lr statoil i kna! hade ju varit skoj o köra i samlad trupp uppåtwink

//JDR

Javisst e det en bra ide fan smile ... Jag är oxå med om det finns välkommande tongue

Opel Vectra "OPC" (2006)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 maj 2009 · 991 Inlägg

Vad skoj!
Ni är mer än välkomna!

// Eliza och eccc.se

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
wildboy_87_
5 maj 2009 · 1 062 Inlägg

jag funderar nästan på att köra hade vart skönt å bränna lite lagligt nån gång wink

men hur mkt kommer man få köra tror ni?? lär ju komma en hel del bilar nu när kstad e inställt

mvh

Team Björkeryd
Bramstedt Putsbög?
6 maj 2009 · 200 Inlägg

Har för mig att det va någon som hann köra 15repor på en kväll för något år sedan, men är du där i god tid och står långt fram i linen så bör du hinna köra tills du tröttnar. Inte direkt som på EDPS där man kan få köra 1 max 2ggr smile

MVH

wildboy_87_
6 maj 2009 · 1 062 Inlägg

okok ja det låter ju bra big_smile lutar nog åt att man åker upp med volvon då kanske smile

mvh

Team Björkeryd
frosth__ Team Kränghäng
6 maj 2009 · 657 Inlägg

Skojj..! Klart du ska köra..! Som Bramstedt sa så brukar folket få köra sig trötta tongue

Kul att de kommer lite folk nerifrån oxå..!

MVH

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Tobbe__86 Kallinge
6 maj 2009 · 78 Inlägg

_JDR__ skrev:

Tobbe__86 skrev:

_JDR__ skrev:
Tjena! jo vi är ett gäng från kna som ska upp;) sen har vi ngn som ska köra så jag tänkte vi skulle dra lite tidigare så dom kan besikta in bilarna:P sen vi andra kan ju sticka o käka ngnstans o snacka lite skit;)

//JDR

Oki vart ska ni samlas då?? jag tänkte om vi från ronneby sammlas vi öb och inväntar folk från typ karlshamn och neråt sen kör vi till kna och möter er där..

Ja d skulle ju vara en idéwink för vi pratar fortfarande lite om de men de bli nog så att vi samlas vid shell lr statoil i kna! hade ju varit skoj o köra i samlad trupp uppåtwink

//JDR

När tänkte ni köra då?? så man kan sätta em tid wink hehehe..  måste försöka sprida detta på ett bra sett.. wink

Honda S2000 "Kompressor Kraftwerks." (2004)
_JDR__ Crew@BlekingeMidnightClub.se
6 maj 2009 · 51 Inlägg

Tobbe__86 skrev:

_JDR__ skrev:

Tobbe__86 skrev:

Oki vart ska ni samlas då?? jag tänkte om vi från ronneby sammlas vi öb och inväntar folk från typ karlshamn och neråt sen kör vi till kna och möter er där..

Ja d skulle ju vara en idéwink för vi pratar fortfarande lite om de men de bli nog så att vi samlas vid shell lr statoil i kna! hade ju varit skoj o köra i samlad trupp uppåtwink

//JDR

När tänkte ni köra då?? så man kan sätta em tid wink hehehe..  måste försöka sprida detta på ett bra sett.. wink

okej jo vi ska samlas vid shell kl14,30;) ja vi har ju vårat eget forum på bmc så skicka ett pm om de låter intressant så kan vi snacka detaljer därwink

//JDR

Speed Needs No Translation...
Tobbe__86 Kallinge
8 maj 2009 · 78 Inlägg

jag kommer att vara vid öb i ronneby ca 14:00 för att sen köra och möta folket i karlskrona, tänkte om någon ville sammköra dit så tongue

Honda S2000 "Kompressor Kraftwerks." (2004)
_JDR__ Crew@BlekingeMidnightClub.se
8 maj 2009 · 51 Inlägg

Tobbe__86 skrev:
jag kommer att vara vid öb i ronneby ca 14:00 för att sen köra och möta folket i karlskrona, tänkte om någon ville sammköra dit så tongue

Ja har skickat till en karlshamns bo men vi får se om dom e sugna:P

//JDR

Speed Needs No Translation...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang