3651
Sök

Bilder: Lamborghini Murcielago LP640

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
7 maj 2009
Bilderna är helt fantastiska! Vansinnigt läckra! smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

paparazzi
349 Inlägg
7 maj 2009
man känner sig så värdelös när du laddar upp bilder big_smile

grymma bilder är det helt klart! big_smile

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.

OEM <3
6 957 Inlägg
7 maj 2009
Så du har vart i Trollhättan du wink
Den där gula väggen känner jag igen

https://www1.garaget.org/archive/17/16132/45772/45772-956459.jpg

http://dejansokolovski.com/foto/LP640/6.jpg

Märks ju att du har sjukt bra skills som man ser ovan tongue kanske skulle gå att redigera mitt
gamla kort, har inte prövat big_smile

Hur fan kom han upp där förresten? de ju ganska tight tongue

Grymt sköna kort !

Mvh
Senast redigerat av Bjork (7 maj 2009)

OEM <3

108 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Man tackar så hjärtligt allez! :smile

Mirano: Ska försöka fixa dem i högre upplösning till min hemsida snart, men har så mkt å retuchera nu, Carrera GT next! big_smile

Vart har jag missat "S"et? inte i min profil väll? där verkar det stämma..

coffe.dk: Japp det är Trollhättan! Finns säkert mer balla ställen där vid 5an o 6an, vi åkte inte runt så mkt där, var mest vid vattenfallen å det där.. detta var mot slutet som en sista panik-fotandeplats typ... smile

Gujen: hehe tackar, jodå riggen åkte på bilen, ägaren tyckte inte det var nån fara och det gillar jag! big_smile
Nej men det var faktist riktigt stabilt, använde inte hela längden dock då kändes det lite för svajigt/farligt..

Bjork: haha ja se där, där är ju den platsen! smile du ser att jag har förlängt den gula väggen till vänster va? synns inte på din bild dock då den är tightare croppad men du kommer nog ihåg annars hur det var hehe..

Han kom upp utan problem, höjde bilen med ett knapptryck så det var no problemos!

406 Inlägg
8 maj 2009
dejjisch skrev:

Mirano: Ska försöka fixa dem i högre upplösning till min hemsida snart, men har så mkt å retuchera nu, Carrera GT next! big_smile

coffe.dk: Japp det är Trollhättan! Finns säkert mer balla ställen där vid 5an o 6an, vi åkte inte runt så mkt där, var mest vid vattenfallen å det där.. detta var mot slutet som en sista panik-fotandeplats typ... smile

Gujen: hehe tackar, jodå riggen åkte på bilen, ägaren tyckte inte det var nån fara och det gillar jag! big_smile
Nej men det var faktist riktigt stabilt, använde inte hela längden dock då kändes det lite för svajigt/farligt..

Bjork: haha ja se där, där är ju den platsen! smile du ser att jag har förlängt den gula väggen till vänster va? synns inte på din bild dock då den är tightare croppad men du kommer nog ihåg annars hur det var hehe..

Han kom upp utan problem, höjde bilen med ett knapptryck så det var no problemos!

har du en länk till den riggen du har? big_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

108 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
http://farm4.static.flickr.com/3080/308 … 9b9f14.jpg

den ser ut så exakt.. smile bara något jag googlade fram nu men ganska exakt så!

406 Inlägg
8 maj 2009
dejjisch skrev:
http://farm4.static.flickr.com/3080/3086353739_01229b9f14.jpg

den ser ut så exakt.. smile bara något jag googlade fram nu men ganska exakt så!

sweet vad kostar dem och vart kan man köpa dessa? smile bara sett något från usa som man sätter underbilen och kostar... ja 9000kr =/

svetsare
329 Inlägg
8 maj 2009
7an = porr:D

fan va du va grym på att fotta då!!

Celica 2.0 Gti -90

108 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Gujen: Jag köpte inte min färdig sådär, utan köpte bara delarna man behövde själv vilket också var rätt dyra iofs... så min landade nog allt som allt på runt 4k... hmm

2st Manfrotto sugkoppar
2st Manfrotto superclamps
1st Manfrotto magisk arm / magic arm
Rör indelade i sektioner och så man kan sätta ihop dem typ...

vidvinkelobjektiv behövs ju med.. fast det har jag sen innan. :smile

406 Inlägg
8 maj 2009
dejjisch skrev:
Gujen: Jag köpte inte min färdig sådär, utan köpte bara delarna man behövde själv vilket också var rätt dyra iofs... så min landade nog allt som allt på runt 4k... hmm

2st Manfrotto sugkoppar

AAAAHA! tack för du delar med dig big_smile jo jag har lite nya grejer big_smile Sigma EX fast 14mm 2,8 (ruggigt!) Sedan har jag canon L objetiv med lite mer zoom smile Bara nytt hus snart big_smile (canon 40D eller 50D) Får börja med en sugproppis och liten arm då kanske smile mvh/Andreas

OEM <3
6 957 Inlägg
8 maj 2009
dejjisch skrev:

Ja fan nu när du säger det, de e ju en lastkaj precis brevid där ja klippt kortet.

Men dina kort är bara sååå goa! Kanske återkommer i sommar om ett litet fotojobb om bilen blir bra
i mina ögon wink

OEM <3

263 Inlägg
8 maj 2009
dejjisch skrev:

Du har missat det i länken till hemsidan som är i forumsprofilen. "Webbsida"

1 814 Inlägg
8 maj 2009
Vissa av bilderna borde du kunna sälja till lamborghini big_smile

riktigt fina grejer big_smile

657 Inlägg
11 maj 2009
Senast redigerat av MDrei (11 maj 2009)

668 Inlägg
11 maj 2009
sinnessjuka bilder!! Skit snygga!!

Billackerare
365 Inlägg
12 maj 2009
bilen är ju i en klass för sig...men bilderna va ju helt outstanding !!!! riktigt bra gjort !!!

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

KOMETFOTO
2 247 Inlägg
12 maj 2009
dejjisch skrev:

2st Manfrotto sugkoppar

Kameran är ju skapligt tung.Är det inte en överhängande risk att det blir bulor i huven?Hur gör du för att undvika sådant?

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

Fotograf
440 Inlägg
12 maj 2009
dejjisch skrev:
http://farm4.static.flickr.com/3080/3086353739_01229b9f14.jpg

fan det e ju så jag har planerat om jag köper mig  en rigg precis^^ har 3m lång alurör ska bara ha proppar smile kanske skaffar det då när skattepangarna kommer då big_smile

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

Sök