Oj vad skillnad det är på smak och smak. Ferraris tillsammans med SAAB 900
Till att börja med får jag väl kommentera att jag upplever bilar på bild något annorlunda jämfört med hur jag upplever dem när jag ser dem i verkligheten. Följande bilar skulle jag inte rankat som de snyggaste om jag inte hade sett dem i verkligheten.
Aston Martin DB9
Koenigsegg CCX, snett bakifrån är linjerna över "ryggen" äckligt snygga.
Sen är en Supra med rätt bodykit och färg väldigt svårslaget.
Har skrivit förr, men satt och drömde mig bort lite förut... En 1958 Plymouth Belvedere eller en Fury Sport Coupé. Lackad i rött och vitt.. Så underbara att köra... "Christine"
Senast redigerat av Opelmadness (25 januari 2010)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Sett några som skrivit "bmw E36" har själv en som vinterhäck och kan bara säga att jag mår dåligt då den fula calypso röda kebaben möter min blick varje morgon hahah (lite överdrivet kanske)
E24 är dock en riktigt snygg kaross (gamla 6-serien) även äldre muskelbilar (innan oljekrisen)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Har skrivit förr, men satt och drömde mig bort lite förut... En 1958 Plymouth Belvedere eller en Fury Sport Coupé. Lackad i rött och vitt.. Så underbara att köra... "Christine"
Europa: antingen 142, elr en 240/242) äldre än -79 lätt stylad Asien: Toyota Corolla ae86 sänkt och 15-16" fälgar med stretch däck America: "insert valfri muskelbil."