4418
Sök

Hur ska jag göra!

112 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
Det är så att jag har ett stort jävla problem  jag har en dotter på 3 år som jag har delad vårdnad om dock har jag inte träffat min dotter på över 1 år pga hennes mammas nya har besöksförbud efter trakaserier och hot med det ena och andra! Nu är det så att jag är Lyckligt gift plus fått en son och frun väntar vårat andra barn! nu står  jag i valet om jag ska säga upp vårdnaden då jag inte träffat Savannah på 1 år och Jag tänker inte förlora  min familj jag älskar dom mer än något  här på jorden och jag älskar savannah! Men  familjen  blir ju  lidanade pga att jag går  och mår dåligt  över  det  med  dotter och som mina vänner säger man  kan inte  ha  kaka och äta kakan och min fru har haft  ett tålamod med  att  jag mår  dåligt men det  är ju inge bra att familjen blir  lidande för då kan det bli så att jag varken har min älskade fru , sonen och  vårat andra  barn och  även förlorat dottern med då har jag ju förlorat allt! observera jag har  rätt till att ha  min dotter varje stor helg och så även om jag avsäger mig  vårdnaden och jag tycker synd om henne om hon ska fara som en vante !

hur ska jag fixa det här snälla ge mig råd

Obs se mig  inte som ett svin jag tänker  både på dotterna och min underbara familj som har funnits hela tiden

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
26 maj 2009
för det första är det här garaget inte familjeliv..

du får väll ta hand om barnen du skaffat inte putta bort ett för att det inte passar in för dig nu... ta ansvar för fan om du mår dåligt kan du ju bara tänka dig hur din dotter mår eller kommer må när hon får veta att du gett upp henne.

man upp och ta ditt ansvar och sluta gnälla som en jävla kärring...

2slow

1 754 Inlägg
26 maj 2009
Ta detta till Flashback eller familjeliv.

Jag kan inget om allt.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
26 maj 2009
Ge aldrig upp dina barn.
Jag fattar inte riktigt vad du menar.
Pga ditt ex nya besöksförbud så har du inte träffat din dotter?
Varför?

112 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
azid skrev:

du får väll ta hand om barnen du skaffat inte putta bort ett för att det inte passar in för dig nu... ta ansvar för fan om du mår dåligt kan du ju bara tänka dig hur din dotter mår eller kommer må när hon får veta att du gett upp henne.

Börja  läsa  bättre  för fan Står tydligt att han har  hotat  mig  till livet  med Nsf , Ha med  flera  hur  i  helvete  skulle  jag  kunna  träffa  min  dotter  den som  är  en Jävla  Kärring  är du

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
26 maj 2009
945_turbo skrev:
azid skrev:

Börja  läsa  bättre  för fan Står tydligt att han har  hotat  mig  till livet  med Nsf , Ha med  flera  hur  i  helvete  skulle  jag  kunna  träffa  min  dotter  den som  är  en Jävla  Kärring  är du

hot är ett hot.. skulle inte ge upp mitt barn för att nån hotar mig.. så nej det är fortfarande du som är kärrningen

2slow

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 maj 2009
945_turbo skrev:
azid skrev:

Kanske förfan ska lära dig skriva så man fattar lite bättre då... och inte börja gnälla o bråka... typiskt garaget med trådar där folk frågar och ber om råd men sen blir förbannade när dem väl kommer.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

2 014 Inlägg
26 maj 2009
Dålig rubrik.

Fel forumsavdelning (ej bilrelaterat).

Personliga påhopp/otrevlig stämning.

Tråd låst.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök