Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

Shalle89
16 juli 2009 · 705 Inlägg

Jag kommer hem den 20 :de  Nxta riktiga traff ar den 26:de men ni far ses pa 19:de. XD ha de sa bra Japps for life.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
tezzzy
16 juli 2009 · 54 Inlägg

Äh jag går den 26e istället för den säkra sidan tongue Vill inte stå där ensam som ett fån igen haha

Carro_87
17 juli 2009 · 181 Inlägg

tezzzy skrev:
Äh jag går den 26e istället för den säkra sidan tongue Vill inte stå där ensam som ett fån igen haha

Kommer också den 26:e, man vill inte stå ensam och se dum ut wink

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Shalle89
20 juli 2009 · 705 Inlägg

Nå? var det folk där eller? Själv fick jag se Riktigt feta bilar en Peking o

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
DIIEZEL
20 juli 2009 · 501 Inlägg

Va fan kommer du hem snart eller vet du hur mycket du missar  värsta stranden sola bada vaje dag.....

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
iTard
21 juli 2009 · 15 Inlägg

Nu på söndag?
Då kommer jag lätt, har ärenden i gbg ändå xD
Var och när?

Shalle89
22 juli 2009 · 705 Inlägg

iTard skrev:
Nu på söndag?
Då kommer jag lätt, har ärenden i gbg ändå xD
Var och när?

Japp det är nu på sönda igen. Kolla in första sidan så hittar du mer INFO.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
26 juli 2009 · 705 Inlägg

Så gott folk det jag o Ni har väntat på e här! SÖNDA! Träff på BK i eriksberg kl 19:00 men jag kommer att vara där vid 18:00. Det blir nog en liten crusing efter träffen som vanligt. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Jlmmy
26 juli 2009 ·

Jag funderar på att komma förbi smile

Carro_87
26 juli 2009 · 181 Inlägg

kommer nog dessvärre inte... har fullt då man ska flytta nästa helg smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Ford Mustang "Pony Xpress" (2011)
Badankan
26 juli 2009 · 36 Inlägg

Funderar på att dra upp ikväll, om det händer något? :] Någon mer som kör från falkenbergshållet? Pma!

Seminice
26 juli 2009 · 8 Inlägg

Tja blir det några bilar är det ju alltid kul att ut och åka en sväng! smile

Shalle89
26 juli 2009 · 705 Inlägg

Japp, Hoppas det blir en del bilar ida. et var ett tag sen jag va md på J-Träffen. har ju varit i kina o sett en del coola bilar. XD Som sagt jag kommer att vara där runt 18:00-19:00. Så ni får gärna komma innan om ni vill.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Mogel KUNG
27 juli 2009 · 441 Inlägg

Tror jag såg er gubbar idag inne i stan... big_smile  Jag körde bmw'n med en massa japsare.  Ni såg ut att ha jävligt kul iallafall. cool

Shalle89
27 juli 2009 · 705 Inlägg

Mogel skrev:
Tror jag såg er gubbar idag inne i stan... big_smile  Jag körde bmw'n med en massa japsare.  Ni såg ut att ha jävligt kul iallafall. cool

HEHE, japp det var vi. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Mogel KUNG
27 juli 2009 · 441 Inlägg

smile Det var kul att köra med er... Jag blev lite blöt i byxan när jag såg alla nissan bilar.... big_smile

agneos
27 juli 2009 · 246 Inlägg

kommer det koma folk idag?kl 19? eller?

M.V.H Agneos
NilsG
27 juli 2009 · 101 Inlägg

det va igår wink

Mvh Nisse
Shalle89
28 juli 2009 · 705 Inlägg

Mogel skrev:
smile Det var kul att köra med er... Jag blev lite blöt i byxan när jag såg alla nissan bilar.... big_smile

XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
28 juli 2009 · 705 Inlägg

agneos skrev:
kommer det koma folk idag?kl 19? eller?

Kolla på rubriken o sen Första sidan. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang