Bra jobbat med fästerna, nu till helgen kommer du vara en riktig Fäst-Prisse!
Ser ut att hålla uppe tanken när du väl börjar drifta med bilen, det är ju det som är tanken...
Oljeadaptern/sandwichen går ju att skruva av och lägga i en påse, sen är det bara att montera ett org oljefilter rött i blocket där det skulle sitta, om det blir ont om tid dvs. Men då ger du dig själv bara en GOGR.
Lika bra att felsöka läckan och täta om, täta rätt med en gång, så slipper du ner i det trånga hålet igen.
Nackdelen är ju också att olja rinner ju lättare när det är varm(så man ser tydligare varifrån det läcker), men då kommer turbo/grenrör/avknasrör/block/slangar OCKSÅ vara varmt, och det är skitjobbigt att skruva med boxhandskar på händerna. Försök kolla upp vart det läcker när motorn är varm å fint, sen meka när den svalnat....
Jag kan hjälpa dig sent ikväll (ska bara på finmidda först) med luftningen av bromsarna om du inte hunnit fixa det själv.
(Det är så nära att du får den klar nu, så ångesten kryper på mig för mitt projekt inte är lika klart som ditt)
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!