Nästa onsdag (20/7) så är det suv race a-550 minimum 2000kg och race för gamla jänkare utan uppgraderingar i chassie och däck, motor får man göra vad man vill med, aka kaoz klass. Nu har vi det bokat en vecka framöver så vi ska kunna bli ett gäng som kör. Vi var bara 3 ikväll och ändå var det riktigt roligt faktiskt så kom igen och slut upp nu!
Nästa onsdag (20/7) så är det suv race a-550 minimum 2000kg och race för gamla jänkare utan uppgraderingar i chassie och däck, motor får man göra vad man vill med, aka kaoz klass. Nu har vi det bokat en vecka framöver så vi ska kunna bli ett gäng som kör. Vi var bara 3 ikväll och ändå var det riktigt roligt faktiskt så kom igen och slut upp nu!
Runt 600hk med original bromsar? |3
Jag e med..
det låter sjukt kul med 900hk jänkebil. det kan bara gå på ett håll. men har raid fortfarande ons-sön så blir nog ännu en no go för mig.
Runt 600hk med original bromsar? |3
Jag e med..
det låter sjukt kul med 900hk jänkebil. det kan bara gå på ett håll. men har raid fortfarande ons-sön så blir nog ännu en no go för mig.
Kom ihåg nu att det är suvklass A550 och INTE A600 samt minst 2000kg.
Vad det gäller kaozklass så är det endast muskelbilar, inte amerikanska sportbilar från dåtida period som gt40, corvette och dom. It's american muscle!
Jadå Det är muskelbil. Vill inte få det så ojämt bara så nån väljer värsta amerikanaren dom kan hitta från den tiden, typ en ford gt40 eller något sånt Men muskelpickups, bilar i stil med charger, mustang boss, chevelle, camaro etc är ju helt perfa!
I suvklass, måste de vara karosstyp suv, eller funkar de med en bil som väger över 2000kg? har lite short on dough och har en lämpad bil på 2002kg... Får väl köre någre rejs annars!
Edit: Sålde biljäveln och köpte mig en suv istället, löste problemet lätt
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Tänker inte nämna nummer eller bil, but i'll DESTROY YOU!
Så länge det är raksträcka
Hahaha, försökte dra på lugnt men den spann loss alla växlarna x) Lär ju inte komma upp i någon nämnvärd hastighet förräns man smäller i väggen xD
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Kan vara sugen på att ställa upp på onsdag, såfall i jänkeräjset, Som jag har fattat det, motor och drivlina är ok att pilla på, inget annat, class och index är skitsamma? bara det är american muscle?
Edit: Kör alla med ratt? Om ni gör, vad har ni för någon? Hade en innan, tyckte det var mumma att köra ratt och sen ha kameranvinkel inside vid ratten, sjukt nice, körde faktiskt bättre med ratt än kontroll.
Kan vara sugen på att ställa upp på onsdag, såfall i jänkeräjset, Som jag har fattat det, motor och drivlina är ok att pilla på, inget annat, class och index är skitsamma? bara det är american muscle?
Edit: Kör alla med ratt? Om ni gör, vad har ni för någon? Hade en innan, tyckte det var mumma att köra ratt och sen ha kameranvinkel inside vid ratten, sjukt nice, körde faktiskt bättre med ratt än kontroll.
Ställ upp i SUVrace också Blir roligare desto fler som är med!
Kör med kontroll själv, men vore inte fel med ratt haha.
Har väl ingen fast åldergräns på muscle men det är ju de typiska muskelbilarna, typ 60 och tidigt 70tal. Men det är ju som tidigare sagt bara muskelbilar, inte amerikanska sportbilar Men säg 73 då så har vi en gräns där. Vet inga riktiga muskelbilar som är nyare än så där ändå