Fan va kul de är med mic alltså! Känns så stelt när man kör in i någon annars eller nåt sånt fan suv och jänkeracet på ringen, far åt helvete va kul de var!
Fan va kul de är med mic alltså! Känns så stelt när man kör in i någon annars eller nåt sånt fan suv och jänkeracet på ringen, far åt helvete va kul de var!
Glöm inte min Corolla.
"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com
Jag blev den stora jumbon i jänkeracet. Spann bort mig på varenda växel. Sedan så hade jag inte ställt in vxllådan så jag låg och varva sönder på 300 km/h.
Jag blev den stora jumbon i jänkeracet. Spann bort mig på varenda växel. Sedan så hade jag inte ställt in vxllådan så jag låg och varva sönder på 300 km/h.
Jag kunde inte gå lägre än 4:an 4:an gick att få lite grepp på sålänge vägen va rak och jämn Annars var det bara att glömma. Hade 330 km/h på rakan men det va svårt att hålla bilen rak för den gunga åt alla håll i hastigheter över 150 Starten på jänkeracet va ju rätt rolig också. Starten går men det är ingen som drar iväg? Jaha alla står i stort sett still med fullt hjulspinn
ska ta och förhandsboka forza 4 nu special utgåvan ligger på bara 999kr den ska man ha tar nog och förhandsbokar det imorgon eller på fredag längtar som bara den tills det släpps. och det skulle vara roligt att vara med och köra någon gång jag heter Eugene SwE så är ju bara att lägga till mig så man kan vara med och köra någon gång
Tänkte hålla ett race idag; 21/7 kl 21. Samma tid om en vecka annars för er som inte kan (28/7) om vi inte kommer överens om ett bättre datum.
Jag håller i tävlingen "Gran turismo cup".
Du kommer bara få använda originalbilar utav de klassiska Gran Turismo bilarna ( första ). Det är okej att byta bil mellan racen då inga uppgraderingar eller tuning kommer vara tillåtet. INGA assister. Bilarna som får användas: Chevrolet Corvette Stingray 427 / C2 - 67 Chevrolet Corvette Grand Sport -96 Honda NSX-R - 92 Mazda RX7 - 97 Mitsubishi GTO - 97 Mitsubishi Lancer EVO VI -99 Nissan Fairlady Version S TwinTurbo - 94 Nissian Skyline R32 V-Spec - 93 Nissan Skyline R33 V-Spec - 97 Subaru Impreza 22B - 98 Toyota MR2 GT - 95 Toyota Supra RZ - 98
Siktar in oss på så likande banor i Gran Turismo som möjligt: Camino Viejano - Extreme Circuit (Som Grand Valley) - 2 varv Laguna Sea - 3 varv Mugello Club (Som High speed ring) - 4 varv Fujimi New och Old Downhill - Obs. Här kommer vi starta med mellan rum och tävla emot klockan.