tackar för idag, var riktigt trevligt, måste dock fixa in lite moddade bilar i mitt garage, märkte att det inte gick att hänga på er med en orginal seat :>
Det är lite olika. Ibland får vi streaks på flera dagar i rad, och ibland gör vi upp en tid ca 1vecka i förväg. bara att hålla koll i tråden så vet man.
Btw; eftersom du inte setts tidigare så måste jag påpeka att ALLA våra race körs UTAN Assists, och kommer att ställas därefter i serverns regler.
nu har jag fixat gold så ja kan gärna va med och spela, har dock inget headset men men, ja är på oavsett om de är okej?
Wormier sword heter ja typ :p
Typ? Måste vara ganska exakt för att det ska funka
(Och som sagt; Btw; eftersom du inte setts tidigare så måste jag påpeka att ALLA våra race körs UTAN Assists, och kommer att ställas därefter i serverns regler.)
nu har jag fixat gold så ja kan gärna va med och spela, har dock inget headset men men, ja är på oavsett om de är okej?
Wormier sword heter ja typ :p
Typ? Måste vara ganska exakt för att det ska funka
(Och som sagt; Btw; eftersom du inte setts tidigare så måste jag påpeka att ALLA våra race körs UTAN Assists, och kommer att ställas därefter i serverns regler.)
WormierSword är de. jo ja vet, assists är för mesar ja har läst varenda gång ngn skrivit i tråden och de är typ varannan minut½!!!!