2316
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

876 Inlägg
27 oktober 2009
Trådstartare
coffe.dk skrev:
Malm3n skrev:
Vilken bana är det där?big_smile

Benchmark high speed ring tror jag den heter.
Har man köpt spelet så fick man med en kod för att kunna ladda hem ett par extra banor och ett pack med 10 bilar smile

jepp, jäkligt rolig bana att köra runder å leka på smile

Beslutsångest.
322 Inlägg
27 oktober 2009
Satt och undrade vad jag skulle ha för dekal där regplåten ska sitta på min Skyline då jag kom på att man kan ju fan göra en regplåt! big_smile Bara göra en vit ruta och skriva in vad man vill ha wink

Svetsare
3 150 Inlägg
27 oktober 2009
Klorin_Elvis skrev:
roligare spel kan man inte hitta .    synd att man inte har möjlighet att spela live här hemma bara =/ (segaste uppkopplingen som finns 0,25mb)    annars hade jag lugnt varit med och lirat live med er smile   
köpte spelet i fredags och satt och spelade nästan oavbrutet tills igår eftermiddag tongue  men då var jag hos bror hela helgen så man kunde spela live smile

någon som haft problem att joina drift eventsen live ??    det hade vi i lördags (dag) och söndags (dag)

Japp, har varit lite problem. Kommer bara tillbaka till början där man va nyss.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Svetsare
3 150 Inlägg
27 oktober 2009
Larschon skrev:
Satt och undrade vad jag skulle ha för dekal där regplåten ska sitta på min Skyline då jag kom på att man kan ju fan göra en regplåt! big_smile Bara göra en vit ruta och skriva in vad man vill ha wink

Går du in på Storefront eller va det heter så kan du köpa en "riktig" regplåt  smile   Kikade och såg en norsk och svensk, finns säkert fler men va de ja såg  smile  Kostade typ 1000CR eller nåt.

Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."

Konsult
1 247 Inlägg
27 oktober 2009
Fiat 131 Abarth, vilken dräpare smile

Fetast i stan !!
991 Inlägg
27 oktober 2009
ZonaX skrev:
Klorin_Elvis skrev:
roligare spel kan man inte hitta .    synd att man inte har möjlighet att spela live här hemma bara =/ (segaste uppkopplingen som finns 0,25mb)    annars hade jag lugnt varit med och lirat live med er smile   
köpte spelet i fredags och satt och spelade nästan oavbrutet tills igår eftermiddag tongue  men då var jag hos bror hela helgen så man kunde spela live smile

någon som haft problem att joina drift eventsen live ??    det hade vi i lördags (dag) och söndags (dag)

det som hände när jag försökte joina var att man aldrig kom in i någe event utan man blev ensam och sen stod det waiting for others to join och så blev det hela dagen på lördagen och hela söndagen på dagen .  man kom bara med ett par gånger under hela dagen .

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Svetsare
3 150 Inlägg
27 oktober 2009
Klorin_Elvis skrev:
ZonaX skrev:
Klorin_Elvis skrev:

det som hände när jag försökte joina var att man aldrig kom in i någe event utan man blev ensam och sen stod det waiting for others to join och så blev det hela dagen på lördagen och hela söndagen på dagen .  man kom bara med ett par gånger under hela dagen .

Ja så var det ju  tongue   Hade glömt då man försökte rejoina typ 10.000 matcher som tydligen inte fanns då  smile    Skulle inte förvåna mig om Turn 10 eller Microsofts servrar typ överbelastats då det nog är nåra stycken som äger spelet  tongue

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 oktober 2009
coffe.dk skrev:
Malm3n skrev:

Har man köpt spelet så fick man med en kod för att kunna ladda hem ett par extra banor och ett pack med 10 bilar smile

då är bara frågan om vilken av dom banorna som finns där är det?tongue

Team Insane Racing

VW-nörd?
4 332 Inlägg
28 oktober 2009
Äh, gå in på test drive, bläddra till nå bansamling som börjar på S, minns inte namnet nu framför mig, men gå in och titta på vilka sträckor som finns, du kommer se dom tydligt som fan, heter liksom 1/4 mile osv...

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 oktober 2009
Mortalis skrev:
Äh, gå in på test drive, bläddra till nå bansamling som börjar på S, minns inte namnet nu framför mig, men gå in och titta på vilka sträckor som finns, du kommer se dom tydligt som fan, heter liksom 1/4 mile osv...

okej... men kan man då köra in i hangarerna där osv?

Team Insane Racing

VW-nörd?
4 332 Inlägg
28 oktober 2009
Hangarerna? Förstår inte vad du menar för några

Svetsare
3 150 Inlägg
28 oktober 2009
Malm3n skrev:
coffe.dk skrev:
Malm3n skrev:

då är bara frågan om vilken av dom banorna som finns där är det?tongue

Benchmark High Speed Ring > Layout A.   Ja det går att köra in i hangaren, känns lite som Ken Blocks bana där han håller på o leka som finns upp nåra gången här på garaget.  Körde på den med lindell90, askul leka-av-sig-bana  smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
28 oktober 2009
Tror vi pratade om fel banor haha, trodde Malm3n ville hitta dragrace banorna / strippen, sorry

876 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
på benchmark banorna finns dragstripp och även Ken Block look-alike banan där man kan köra å leka. Sen finns Sedona Raceway som också har dragstripp smile

501 Inlägg
28 oktober 2009
Lite offtopic, men har hört av några kompisar att dom säljer xbox 360 med detta spel för 1000kr på elgiganten..
Rent skitsnack eller är det sant? :S

OBS: Ironi

Zzzz
937 Inlägg
28 oktober 2009
Wee skrev:
Lite offtopic, men har hört av några kompisar att dom säljer xbox 360 med detta spel för 1000kr på elgiganten..
Rent skitsnack eller är det sant? :S

Låter för bra för att va sant, så nej det stämmer antagligen inte.

Svetsare
3 150 Inlägg
28 oktober 2009
Bara jag som inte kan joina onlinematcher längre?  sad

Profile at Phoenix Foundation
171 Inlägg
28 oktober 2009
Inte supernøjd med spelet. Många buggar, ljudskillnaden efter fullt trim på bilarna ær inte något vidare. gasen hænger sig ofta. Fyfy, men men uppe i 20.5 % och många bilar i garaget. favoriten Ferrari FXX

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth

Svetsare
3 150 Inlägg
28 oktober 2009
Är supernöjd med spelet. Inte så många buggar som jag trodde, och ljudskillnaden när man bytt motor eller trimmat lite, fyfan vad fett det är.   Tar aldrig slut heller, slängde i 2an i dvdläsaren och kikade, hade bara klarat typ 35%  yikes   Har typ spelat det i 2 år yikesyikes   Så 3an lär ju inte ta slut i första taget, och mixtrandet med bilarna är ju oändliga  smile

Fetast i stan !!
991 Inlägg
28 oktober 2009
ZonaX skrev:
Klorin_Elvis skrev:
ZonaX skrev:

Ja så var det ju  tongue   Hade glömt då man försökte rejoina typ 10.000 matcher som tydligen inte fanns då  smile    Skulle inte förvåna mig om Turn 10 eller Microsofts servrar typ överbelastats då det nog är nåra stycken som äger spelet  tongue

Ja det lär väl var ett par stycken som köpt de och sitter och lirar smile

Släng upp lite bilder på era åk smile
Senast redigerat av Klorin_Elvis (28 oktober 2009)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Sök