1642
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

Zzzz
937 Inlägg
3 november 2009
Axan skrev:
Kan man ladda hem hangarbanorna osv via live eller får man dom bara när man köper limited edition?

Alla som köper spelet får banorna.

Rally Knatte
179 Inlägg
3 november 2009
coffe.dk skrev:
Axan skrev:
Kan man ladda hem hangarbanorna osv via live eller får man dom bara när man köper limited edition?

Alla som köper spelet får banorna.

Ok! Tack!

-Axan-

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
Kan även säga till dom som inte vet, att om man går in där man köper bilar och klickar in sig på ett märke så kan man trycka på X och bläddra med LB och RB mellan massa informationskategorier.

Tex hur många cylindrar de olika bilarna har, blev själv rätt besviken när jag kollade M3 e30 och det stod 4-cylindrig  sad  Trodde det va en 6:a i den  :S     Och även att det bara va typ 1 Audi med 5-cylindrigt av typ 15 stycken.

Och måste säga att ljudet i Rx-7an är underbart när man converterat till en 3-rotor  smile   Och ljudet i Skyline GT-R R33 är också det underbart, man hör verkligen hur dubbelturbona bara öser på med luft genom insuget  smile)  (visslar, väser och bara låter som det skjuter på med luft som bara fan, laddar visserligen 2.5 bar i min men ändå  tongue)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

876 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
Kan även säga till dom som inte vet, att om man går in där man köper bilar och klickar in sig på ett märke så kan man trycka på X och bläddra med LB och RB mellan massa informationskategorier.

Tex hur många cylindrar de olika bilarna har, blev själv rätt besviken när jag kollade M3 e30 och det stod 4-cylindrig  sad  Trodde det va en 6:a i den  :S     Och även att det bara va typ 1 Audi med 5-cylindrigt av typ 15 stycken.

Och måste säga att ljudet i Rx-7an är underbart när man converterat till en 3-rotor  smile   Och ljudet i Skyline GT-R R33 är också det underbart, man hör verkligen hur dubbelturbona bara öser på med luft genom insuget  smile)  (visslar, väser och bara låter som det skjuter på med luft som bara fan, laddar visserligen 2.5 bar i min men ändå  tongue)

fan så sålde jag min R33:a för att ha råd men någon del till någon bil. Kommer inte ihåg vilken smile Håller just nu på att bygga en FWD dragracing bil på en 9-3. Lite knepigt att få fäste med 723hk på framhjulen smile

Svetsare
3 150 Inlägg
4 november 2009
lindell90 skrev:
ZonaX skrev:

fan så sålde jag min R33:a för att ha råd men någon del till någon bil. Kommer inte ihåg vilken smile Håller just nu på att bygga en FWD dragracing bil på en 9-3. Lite knepigt att få fäste med 723hk på framhjulen smile

Åhh   du skulle inte sålt den, du han aldrig höra ljudet då?  smile    Och 9-3an får man nästan säga lycka till med  tongue   Skulle dock vilja se lite bilder på den  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

876 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
lindell90 skrev:
ZonaX skrev:

Åhh   du skulle inte sålt den, du han aldrig höra ljudet då?  smile    Och 9-3an får man nästan säga lycka till med  tongue   Skulle dock vilja se lite bilder på den  smile

Jo, den lät jävligt bra men behövde lite snabba cash smile Kan lägga upp en bild imorron. Har kört på 13.XXX med den änsålänge smile

3 354 Inlägg
5 november 2009
Någon som försökt göra en ken Block på hangarbanorna än?

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

876 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
Seth skrev:

japp, såg inte ut som en Subaru efter det tongue

558 Inlägg
5 november 2009
lägg till Normark92 om ni vill lira:D är de nån som har en bra driftsetup ?

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2009
För er som vill lira "seriöst" i liga kan ja rekommendera dessa killarna: http://www.etccracing.com/
Körde med dom under Forza 2 perioden och de va skitkul och bra upplagt då iaf

918 Inlägg
5 november 2009
Eftersom jag inte hittade den andra tråden så frågar jag samma här, finns det andra modeller av volvo & saab eller är det samma som på 2an?

Zzzz
937 Inlägg
5 november 2009
Seth skrev:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p1945965

876 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Ante90 skrev:
Eftersom jag inte hittade den andra tråden så frågar jag samma här, finns det andra modeller av volvo & saab eller är det samma som på 2an?

Finns Saab 9-3 Aero (samma som i tvåan) och en 9-3 Turbo X. Sen hos Volvo har C30 R-design tillkommit.

Konsult
1 247 Inlägg
6 november 2009
Kanske dags att göra en "Forza Motorsport 3" tråd istället för "Vad tror ni om kommande Forza Motorsport 3?"

558 Inlägg
6 november 2009
låter som en bra ide. sen kan vi lägga upp lite små tävlingar? typ timeattack med en bestämmd bil i en viss klass? eller valfri bil i en bestämmd klass? tror det skulle bli kul:)

KUNG
441 Inlägg
6 november 2009
Tagg3N skrev:
Kanske dags att göra en "Forza Motorsport 3" tråd istället för "Vad tror ni om kommande Forza Motorsport 3?"

Eller byta trådens namn... big_smile

876 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
köra någon sorts cup där alla har precis likadana bilar hade varit kul smile Typ som Polo-cup eller liknande smile

400 Inlägg
6 november 2009
går det att köra drag race på forza 3 eller?
jag var dum och byte bort mitt xbox 360 mot en bil. bilen var väldigt fin.
men nu är jag sugen på xbox 360 igen när forza 3 kom . är så sjukt kär i det spelet, är det någon som vet vart man kan få tag på ett billigt xbox 360? wink

Zerox

Konsult
1 247 Inlägg
6 november 2009
Mogel skrev:
Tagg3N skrev:

Eller byta trådens namn... big_smile

Det har ju blivit mycket diskussioner om hur spelet kommer bli. Nu när det släppts tycker jag det är lite inaktuellt så att säga smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 november 2009
Zerox1 skrev:
går det att köra drag race på forza 3 eller?
jag var dum och byte bort mitt xbox 360 mot en bil. bilen var väldigt fin.
men nu är jag sugen på xbox 360 igen när forza 3 kom . är så sjukt kär i det spelet, är det någon som vet vart man kan få tag på ett billigt xbox 360? wink

Drag race finns ja.
1/8, 1/4, 1/2 och 1 mile som sträckor.
Kolla prisjakt.nu och köp ett Elite, googla på hur du får tag i en Jasper- version, och se till att du köper en sådan (tystare, svalare och kan inte få RRoD)

Sök