1838
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

41 Inlägg
11 december 2009
Mortalis skrev:
Började man kanske i fel ände å bara köra igenom säsongen tro? tongue

nje de vet ja inte, många som ja kör me på live korde som du kör.

KUNG
441 Inlägg
21 december 2009
Är det någon som hur man kör Time trail eller vad det heter jag kan inte hitta de någonstans?

Svetsare
3 150 Inlägg
21 december 2009
Mogel skrev:
Är det någon som hur man kör Time trail eller vad det heter jag kan inte hitta de någonstans?

Tro man kan välja det direkt när man sätter igång spelet, först kommer det upp att man ska trycka "Start" sen istället för att välja "Forza Motorsport" så väljer du "Free Run". Där tror jag det ska finnas.

F.ö. vet nån om DLC kommer komma i form av Audi-bilar med deras femma?  Tex. S2 m.f.?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

526 Inlägg
23 december 2009
ZonaX skrev:
Mogel skrev:

Tro man kan välja det direkt när man sätter igång spelet, först kommer det upp att man ska trycka "Start" sen istället för att välja "Forza Motorsport" så väljer du "Free Run". Där tror jag det ska finnas.

F.ö. vet nån om DLC kommer komma i form av Audi-bilar med deras femma?  Tex. S2 m.f.?

ne hot lap heter de väll om man bara ska nöta varv på varv utan några pressandes i röven

558 Inlägg
28 december 2009
hur får man scuderian?big_smile

Svetsare
3 150 Inlägg
28 december 2009
Bullet--- skrev:
Tiiiseen skrev:
ZonaX skrev:

ne hot lap heter de väll om man bara ska nöta varv på varv utan några pressandes i röven

Jepp, hot lap

Ok, så kanske det står då  smile

Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."

526 Inlägg
31 december 2009
Ja gott nytt år då alla forza gamerz smile

4 Inlägg
31 december 2009
gott nytt!!!   bästa bilspelet!!!

riktigt fränt e det när bilen verkligen beter sej annorlunda när man justerar hjulvinklar o så
Senast redigerat av m50_micke (31 december 2009)

M ///

22 Inlägg
4 januari 2010
Hittar inte Benchmark High Speed Ring, fick inte nån kod heller:(
Vad ska ja göra??
Mvh Erre

KUNG
441 Inlägg
5 januari 2010
Erre skrev:
Vad ska ja göra??
Mvh Erre

Har du köpt limited edition??  Annars kan du nog inte göra så mycket...

Svetsare
3 150 Inlägg
5 januari 2010
Mogel skrev:
Erre skrev:
Vad ska ja göra??
Mvh Erre

Har du köpt limited edition??  Annars kan du nog inte göra så mycket...

Jag har inte Limited Edition, men fick kod. Låg bakom "handboken".

Inte svår på spontanrace !
292 Inlägg
6 januari 2010
Har en Tune setup som jag har köpt på storefront. Har kört med setupen innan och sen har jag provat andra setuper. Men nu står det typ att " This file is corrupted and can not be loaded" Vad ska jag göra för att det setupen ska fungera igen ?
Senast redigerat av Manssen (6 januari 2010)

One Life - Live It !

KUNG
441 Inlägg
6 januari 2010
Ni får gå in på min storefront och köpa garaget.org logga...  Gametag: Johan Lindell    big_smile

160 Inlägg
6 januari 2010
Mogel skrev:
Ni får gå in på min storefront och köpa garaget.org logga...  Gametag: Johan Lindell    big_smile

Jasså det måste man ta sig en titt på:D

KUNG
441 Inlägg
6 januari 2010
Jeppster skrev:
Mogel skrev:

Såg att jag hade sålt en dekal.. smile  Var det du som köpte den?  Blev du nöjd?

Svetsare
3 150 Inlägg
6 januari 2010
Kika min med  smile    Har DC Shoes dekaler samt "kolfiber"  tongue    Gamertag:  SONAX jl

160 Inlägg
6 januari 2010
Mogel skrev:
Jeppster skrev:
Mogel skrev:

Såg att jag hade sålt en dekal.. smile  Var det du som köpte den?  Blev du nöjd?

Kan inte inte hitta den hittade bara en annan som nån annan har gjort

KUNG
441 Inlägg
7 januari 2010
Jeppster skrev:
Mogel skrev:
Jeppster skrev:

Kan inte inte hitta den hittade bara en annan som nån annan har gjort

Okej trodde man kunde söka på namn eller nått.. smile  Undra vem det är som köpt dekalen av mig måste ju vara någon här ifrån iallefall... cool

Inte svår på spontanrace !
292 Inlägg
7 januari 2010
Har en Tune setup som jag har köpt på storefront. Har kört med setupen innan och sen har jag provat andra setuper. Men nu står det typ att " This file is corrupted and can not be loaded" Vad ska jag göra för att det setupen ska fungera igen ?

One Life - Live It !

Polestar
155 Inlägg
7 januari 2010
Manssen skrev:

Han som kanske gjorde den Setupen kanske har tagit bort den, så då kanske du inte kan använda den. Men det brukar finnas liknande setuper att köpa.

Sök