Volvo 855 T5-R kommer att komma som DLC lite längre fram i år
Rösta här !!!! Sega inte för den ligger inte uppe så länge. Rösta fram för allt på Saab och Volvo. 99 Turbo och samt en 242 Grupp A finns att välja bland annat.
Volvo 855 T5-R kommer att komma som DLC lite längre fram i år
Rösta här !!!! Sega inte för den ligger inte uppe så länge. Rösta fram för allt på Saab och Volvo. 99 Turbo och samt en 242 Grupp A finns att välja bland annat.
Swade på saabsunited.com. ligger överst där så förhoppningsvis så kommer åtminstone Saaben med. Hade varit sjukt kul med fler Volvos också. Är för lite sådana i spelet nu
Blir så jävla less asså. INGEN 850 T-5R!!!!!! NÄ ISTÄLLET MER BMW skit!!!
BMW börjar bli lika uttjatat som Honda Civic nu i Forza. Mer svenskt.! Blev riktigt glad när jag såg att Volvo 855 T5-R var med bland alternativen trots att jag inte är så stort fan av Volvo. Men det är kul med vardagliga bilar i spelen. Skönt att 99:an och 242:an kom med
Lika snyggt jobbat med "opeln" som med alla andra bilar du gjort Sjävlklart ska du fortsätta lägga in bilder på dina verk , du är ju den enda (så gott som) som håller liv i tråden med bilder
Keep up the very good work
// Emil
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Lika snyggt jobbat med "opeln" som med alla andra bilar du gjort Sjävlklart ska du fortsätta lägga in bilder på dina verk , du är ju den enda (så gott som) som håller liv i tråden med bilder
Keep up the very good work
// Emil
Tackotack
Jag tycker det är kul att se andras bilar så då tänkte jag att andra tycker likadant, men det är ju iprincip bara jag som håller igång så det tar ju emot. Dock säljer jag ju alla designerna så det har ju ramlat in lite pengar på det också Har lite nya projekt igång då jag sålde den där lexusen man fick och hade då 300.000cr att leka loss med
Vi får se om jag hinner med någon idag, men det kan nog dyka upp inom några dagar iaf