2683
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

111 Inlägg
12 april 2010
RazJap skrev:
ECO_Astra skrev:
4hjulsdrift de e´ grejer de cool

ah fan det är överskattat!
Bakhjulsdrift det är manligt!

Man ska kunna bakhjulsdrifta först innan det är manligt!!!!

39 Inlägg
12 april 2010
M2 skrev:
RazJap skrev:
ECO_Astra skrev:
4hjulsdrift de e´ grejer de cool

Jo men utan bakhjulsdriven bil att träna med blir det lite svårt att Kunna göra det ?

V-Power
1 186 Inlägg
12 april 2010
RazJap skrev:
M2 skrev:
RazJap skrev:

Jo men utan bakhjulsdriven bil att träna med blir det lite svårt att Kunna göra det ?

Verkar som det är rätt svårt även med en bakhjulsdriven japansk "driftbil".

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

111 Inlägg
12 april 2010
R1kard skrev:
RazJap skrev:
M2 skrev:

big_smile

39 Inlägg
12 april 2010
R1kard skrev:
RazJap skrev:
M2 skrev:

Jo men hade man skitit pengar så hade det bara vatt o köra hursomhelst men när det står en del pengar på spel så är det bättre att ha respekt för det , men det blir bättre och bättre i kontrollerad form.

124 Inlägg
12 april 2010
Koka sjukt snygga bilder, lite för lite på den dära sjukt fina Evo IIIan bara! big_smile

Och ang "drifting snacket", har man sin första rwd bil så borde man få creds för att försöka och samtidigt lära sig, tror inte att någon satte den perfekta driften första gången de satte sig i en bakhjulsdriven bil, träning ger färdighet!

Dock, 4wd is teh shit! big_smile

Dåre
182 Inlägg
12 april 2010
kan säga att drifta e lättare med rätt bil än något som inte e byggt för det.

Som min manta med lite för lite hästar och lite för bra grepp, sen en lite mindre än orginal ratt och ingen styr servo det går men man e lagom trött i armen efter.

Annars var tog folket vägen igår vi va lite sent ner i hamnen i går "runt 9" men stod kanske 3-4 bilar där då

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

480 Inlägg
12 april 2010
Medde skrev:
Det där med att notera min hand på evon hahaha wink var ju tvungen att hålla mig någonstans big_smile satan va den bilen gick yikes blev nog fan lite rädd där i slutet tonguetongue

hahah ändå är den långt ifrån färdig cool

420 Inlägg
13 april 2010
HoNkken skrev:
Danyeal skrev:
fan va söt du e på bilden honkken

Hahahha alltid... är det en EVO X du skaffat eller en vanlig Lancer?

haha lancer sportback. hade jag köpt en evo hade jag blivit av med kortet lika snabbt smile

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

404 Inlägg
13 april 2010
Söndag den 25:e kommer jag med hojjen wink någon som vill träna omkörning?

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

183 Inlägg
13 april 2010
eksten skrev:
Medde skrev:
Det där med att notera min hand på evon hahaha wink var ju tvungen att hålla mig någonstans big_smile satan va den bilen gick yikes blev nog fan lite rädd där i slutet tonguetongue

Du är galen som ska ha mer wink tongue

404 Inlägg
13 april 2010
Han blir ju aldrig nöjd haha big_smile Den går ju sjukt bra som den gör nu tycker jag smile

420 Inlägg
13 april 2010
ang hamnen : polisen kan inte göra något om du bara står parkerad och tittar på när folk ... gör vad dom gör .. ? det är bara om dom fångar dig medans du dragracar? .. för jag minns att förra gången så kom det en polis och sa åt alla att det var "fordonsförbud" ?? anyone care to explain ?
Senast redigerat av Danyeal (13 april 2010)

44 Inlägg
13 april 2010
Bullet--- skrev:
Danyeal skrev:
ang hamnen : polisen kan inte göra något om du bara står parkerad och tittar på när folk ... gör vad dom gör .. ? det är bara om dom fångar dig medans du dragracar? .. för jag minns att förra gången så kom det en polis och sa åt alla att det var "fordonsförbud" ?? anyone care to explain ?

Jag kan förklara: Körförbud mellan 20,00 till 02,00, gäller alla dagar i veckan förutom onsdagar.
Detta var ett försök att stoppa körningarna där, men det får förekomma trafik där på onsdagar tack vara Meca raceway, så gatan kan användas till parkering.

Ja nu kommer vi aldrig kunna vara där mer smile Bra jobbat grabbar big_smilebig_smile (NOT)

we love the speed, we love the power.... we love the seconds near the death

420 Inlägg
13 april 2010
Bullet--- skrev:
Danyeal skrev:

Jag kan förklara: Körförbud mellan 20,00 till 02,00, gäller alla dagar i veckan förutom onsdagar.
Detta var ett försök att stoppa körningarna där, men det får förekomma trafik där på onsdagar tack vara Meca raceway, så gatan kan användas till parkering.

ah okey big_smile Tack för förklaringen .. men hur är det på söndagar tongue ?
Senast redigerat av Danyeal (13 april 2010)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Vänligen håll tråden ren från efteraktiviteterna så som dragracing mm mm

480 Inlägg
13 april 2010
Medde skrev:
eksten skrev:
Medde skrev:

Du är galen som ska ha mer wink tongue

den är ju byggd för mer, det är bara det att den är sönder, därför jag inte fick ut allt vid mappningen tongue

480 Inlägg
13 april 2010
Vinne skrev:
Han blir ju aldrig nöjd haha big_smile Den går ju sjukt bra som den gör nu tycker jag smile

sålänge där är ngn som drar en så kan man aldrig vara nöjd tongue

183 Inlägg
13 april 2010
VAR ÄR RESTEN AV BILDERNA?????? :o

404 Inlägg
14 april 2010
eksten skrev:
Vinne skrev:

sålänge där är ngn som drar en så kan man aldrig vara nöjd tongue

True true wink

Sök