3038
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
18 april 2010
eksten skrev:
supersupra87 skrev:
eksten skrev:
jag kommer inte, säger bara R.I.P Evo skit..

what ? yikes

har inte riktigt koll på hur mycket skada där är, motorn åker ut i veckan.. men alla lagerna och veven är iaf åt helvete...

Fan va tråkigt sad

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

480 Inlägg
18 april 2010
supersupra87 skrev:
eksten skrev:
supersupra87 skrev:

what ? yikes

har inte riktigt koll på hur mycket skada där är, motorn åker ut i veckan.. men alla lagerna och veven är iaf åt helvete...

Fan va tråkigt sad

jo sad

l33t
65 Inlägg
18 april 2010
eksten skrev:
jag kommer inte, säger bara R.I.P Evo skit..

sad
Ouch...

Får se om jag dyker upp idag. Vädret känns inte så inspirerande just nu.
Senast redigerat av snutte (18 april 2010)

155 Inlägg
18 april 2010
Det är ju gött väder ute smile

Smaka fäste !!!

35 Inlägg
18 april 2010
Ses ikväll grabbar och töser! smile

183 Inlägg
18 april 2010
eksten skrev:
supersupra87 skrev:
eksten skrev:

Fan va tråkigt sad

jo sad

Va fan e detta?? verkligen tråkigt sad

480 Inlägg
18 april 2010
Medde skrev:
eksten skrev:
supersupra87 skrev:

Fan va tråkigt sad

jo sad

Så går det när oljan oförklarligt försvinner och den drar 3 l på 30 - 40 mil och oljenivåslampan inte fungerar som den ska..

85 Inlägg
18 april 2010
Tråkigt att höra eksten hmm

183 Inlägg
18 april 2010
eksten skrev:
Medde skrev:
eksten skrev:

jo sad

Så går det när oljan oförklarligt försvinner och den drar 3 l på 30 - 40 mil och oljenivåslampan inte fungerar som den ska..

Okej ! Hoppas det löser sig snart med den big_smile

480 Inlägg
18 april 2010
linkan_ skrev:
Tråkigt att höra eksten hmm

jo roll

480 Inlägg
18 april 2010
Medde skrev:
eksten skrev:
Medde skrev:

Okej ! Hoppas det löser sig snart med den big_smile

det gör det alltid, bara en tids och pengar fråga tongue

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
20 april 2010
SIR_Pierre skrev:
När är det dags igen?

Så fort du fått bilen klar smile

Nä men på söndag om det är fint väder wink
Senast redigerat av PointMan (20 april 2010)

183 Inlägg
20 april 2010
Det börjar kännas lite enformigt på söndags träffarna sad Händer inte så mycket längre... och sen känns det som att vi har blivit mindre bilar där?! eller är det bara jag som tycker det?? hmm
Senast redigerat av Medde (20 april 2010)

124 Inlägg
20 april 2010
Medde skrev:
Det börjar kännas lite enformigt på söndags träffarna sad Händer inte så mycket längre... och sen känns det som att vi har blivit mindre bilar där?! eller är det bara jag som tycker det?? hmm

Känner detsamma, lär nog inte dyka upp på så många fler framöver. Alla står och kollar på varandra, diverse 740´s försöker att göra ringar bland de parkerade bilarna och allmänt död stämning, folk bara står och väntar på alla andra. Tråkigt som fan

Dåre
182 Inlägg
20 april 2010
Derdelis skrev:
Medde skrev:

Känner detsamma, lär nog inte dyka upp på så många fler framöver. Alla står och kollar på varandra, diverse 740´s försöker att göra ringar bland de parkerade bilarna och allmänt död stämning, folk bara står och väntar på alla andra. Tråkigt som fan

Körde ditt inte allt för sent för inte så länge se och då va där typ 4 bilar kvar och klocka va typ 9 - 10 typ så efter det bestämde vi att kanske titta ditt onsdag kvällar när meca drar igång igen

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

737 Inlägg
20 april 2010
Medde skrev:

Sommarn har ju inte ens börjat! Dom flesta av oss är lååångt ifrån färdiga med våra bilar för denna säsongen.

040 RedLine
1 219 Inlägg
22 april 2010
SIR_Pierre skrev:
Medde skrev:

Sommarn har ju inte ens börjat! Dom flesta av oss är lååångt ifrån färdiga med våra bilar för denna säsongen.

Ja precis, det ska ju egentligen bli mer och mer folk för varje vecka... Vädret blir ju bättre och bättre:)

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

040 RedLine
1 219 Inlägg
22 april 2010
Bullet--- skrev:
Vad ja tycker så är träffarna alldeles för ofta, jag menar, klart det blir drygt när det är 2 gånger i veckan på samma ställe.

Därför tycker jag det är bättre om antingen alla håller sig till onsdagarna eller söndagarna...

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

155 Inlägg
22 april 2010
BrajjAxx skrev:
SIR_Pierre skrev:
Medde skrev:

Ja precis, det ska ju egentligen bli mer och mer folk för varje vecka... Vädret blir ju bättre och bättre:)

Håller med, det blir bara bättre & bättre smile har ju precis börjat...

Smaka fäste !!!

Sök