Vax på plast lister :(

sir_daniel www.kudoz.se
6 augusti 2009 · 3 802 Inlägg

är som sagt frågan vad man har för krav och referenser.

"är alla fall glad att de blev en sån skillnad om man jämför med förut." då är kraven och referenserna inte samma som tex speedman eller mig själv.

kvalite kostar oavsett om man hittar något som är hyfsat bra för låga pengar så kostar fortfarande de BRA sakerna pengar.

Speedman Bilvårdsexpert
6 augusti 2009 · 663 Inlägg

micke990 skrev:
Va säger du?? Flammiga vart dom då inte, då får du väl komma hit å kolla på listerna live.

Men jag är alla fall glad att de blev en sån skillnad om man jämför med förut. För 55 spänn vart de bra.

När jag kollar på denna bild så är baklisten till stötfångaren bak väldigt flammig, behöver jag inte åka och kolla på bilen för att se: http://www.garaget.org/?car=160369&image=1526178 . Antar du inte behandlat stänkskydden, då dom ser ännu värre ut?
Huvudsaken du är nöjd, men lite självkritisk ska man vara innan man hjälper och tipsa andra tycker jag allt.

Kan vara bra att skriva att du är nöjd för dom kronorna det kostade istället för att skriva det är riktigt bra medel.

Senast redigerat av Speedman (6 augusti 2009)

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com
Chrysler Pt cruiser "Bilpedantens lånebil" (2001)
Pro_fxr jobbar påre
1 oktober 2009 · 751 Inlägg

Speedman skrev:

micke990 skrev:
Va säger du?? Flammiga vart dom då inte, då får du väl komma hit å kolla på listerna live.

Men jag är alla fall glad att de blev en sån skillnad om man jämför med förut. För 55 spänn vart de bra.

När jag kollar på denna bild så är baklisten till stötfångaren bak väldigt flammig, behöver jag inte åka och kolla på bilen för att se: http://www.garaget.org/?car=160369&image=1526178 . Antar du inte behandlat stänkskydden, då dom ser ännu värre ut?
Huvudsaken du är nöjd, men lite självkritisk ska man vara innan man hjälper och tipsa andra tycker jag allt.

Kan vara bra att skriva att du är nöjd för dom kronorna det kostade istället för att skriva det är riktigt bra medel.

drar upp den här tråden igen:)..

håller med dej.dom var flammiga :S..

har själv oxå fått en massa vita rester:(.. vissa har gått bort med avfettning.men då har listerna blivit blekta istället... hjälper de att ta "yes" och få bort resterna? sen ta som många säger, matolja så blir listerna fina igen?smile.. tänkte tills vidare..sen ska dom troligtvis spacklas igen:)

Audi A5 (2008)
micke990
13 februari 2010 · 17 Inlägg

Pro_fxr skrev:

Speedman skrev:

micke990 skrev:
Va säger du?? Flammiga vart dom då inte, då får du väl komma hit å kolla på listerna live.

Men jag är alla fall glad att de blev en sån skillnad om man jämför med förut. För 55 spänn vart de bra.

När jag kollar på denna bild så är baklisten till stötfångaren bak väldigt flammig, behöver jag inte åka och kolla på bilen för att se: http://www.garaget.org/?car=160369&image=1526178 . Antar du inte behandlat stänkskydden, då dom ser ännu värre ut?
Huvudsaken du är nöjd, men lite självkritisk ska man vara innan man hjälper och tipsa andra tycker jag allt.

Kan vara bra att skriva att du är nöjd för dom kronorna det kostade istället för att skriva det är riktigt bra medel.

drar upp den här tråden igen:)..

håller med dej.dom var flammiga :S..

har själv oxå fått en massa vita rester:(.. vissa har gått bort med avfettning.men då har listerna blivit blekta istället... hjälper de att ta "yes" och få bort resterna? sen ta som många säger, matolja så blir listerna fina igen?smile.. tänkte tills vidare..sen ska dom troligtvis spacklas igen:)

Dom ser betydligt bättre ut nu. Smackade på en gång till förut, blev rätt stor skillnad. Man kanske ska smörja på två gånger istället för en:).

nacku Älvdalen
18 februari 2010 · 33 Inlägg

blev så på mina lister med.... då tog jag 5-56 och drog över med en trasa bara smile fungerar kanon

900 Power
10 april 2010 · 214 Inlägg

Suddgummi funkar om man vill ta bort vaxrester på svarta lister, gjorde det senast idag..

vr6rotrex
10 april 2010 · 248 Inlägg

vista är klockrent för utvändig plast ,och håller väldigt länge mot andra liknande produkter
,kanske till och med den bästa på marknaden?

polering 0706-903247
Volkswagen Lupo 1.8t quattro "4wd 520Hk 590Nm" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang