börjat klura på infästningar till coilvers och bärarmar bak
även momentstag blir de nog att tillverka själv
beställde ny bussning till främre infästningen till original fäste som ja kommer använda mig av till min moment arm/torque arm. kommer bygga samma som finns på bakaxel.se fast med uniballs tänka jag
För att bli Gammal och vis, Måste man vara ung och galen!
om ja bygger ett momentstag som jag har ställbar pinjong vinkel på, kommer ja inte få brytningar i staget om de är stelt och om man då ändrar längden på t.ex övre staget? då bör de ju samtidigt vara rörligt upp/ner eftersom man ändrar måttet mellan hålen lodrätt sett?
någon som förstår vad ja menar?
denna lösningen skulle ja vilja köra med, vill bygga rätt så vill gärna höra om någon vet om de skulle bli bra? om de skulle göra skillnad å ha den ledande delen överst?
eller om de kommer bli instabilt med en sådan led där..
nej nej, blir samma som deras stag fast ja kan göra de som ja vill , med uniballs och den ledade biten ja visat, verkar som om dom inte har de utan hela staget är stumt
nej nej, blir samma som deras stag fast ja kan göra de som ja vill , med uniballs och den ledade biten ja visat, verkar som om dom inte har de utan hela staget är stumt
Kan det inte vara så att det håller bättre om det är stumt? Ska du ha den ledad måste du ju ha en låsning så den inte svajar liksom! Eller har jag fel?
Kan det inte vara så att det håller bättre om det är stumt? Ska du ha den ledad måste du ju ha en låsning så den inte svajar liksom! Eller har jag fel?
de ska inte ha någon betydelse på denna konstruktion vad ja vet iaf, stumt är la bra men då blir de ju brytning om man ändrar pinjong vinkeln känns de som, funderar på om de är den brytningen rundstaven bakaxel.se's stag har nederst ska ta upp kanske ?