Angående: Wheels and Wings -09 någon?

Formula
20 juli 2009 · 398 Inlägg

Edman skrev:
Jag tänker direkt på när hassan ringer harleyklubben och vill vara med där med sin kawasaki 125a smile

Hahaha! Ja det är precis samma sak!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
andy-
21 juli 2009 · 32 Inlägg

ChrilleBille skrev:

andy- skrev:
jag håller helt å hållet med wheels and wings e för jänkebilar dom gånger man ser en honda eller 740 blir man bara förbannad det finns så mkt annat dom kan åka på istället

Nog för att Wheels&Wings är till för jänkare, det kan man inte säga något annat om.. Och det är just det som ska få komma in på själva cruisingen.. Men det du skrev gör mig så ärligt talat j*vla förbannad.

Det var just den inställningen som blev anledningen till att 2st helt oprovocerat gick på oss och våran bil (Volvo 240) Både misshandlade min polare och sparkade på bilen... Klart som fan man ska få åka med vad för bil man vill runtikring, för det är de de handlar om.. Alla har ett bilintresse och vill ha kul.

Vad är det som säger att alla har råd med en amerikanare?


Detta va våran bil.. Såg inte helt ut på det viset just då men nästan..

http://www1.garaget.org/archive/75/7472 … 443650.jpg



Annars va de skitkul förutom det som hände.. Synd på vädret på Lördagen bara sad

vad skulle ni in med en 240 för den e ju varken en jänk eller 30 år   såg du inte vad annat folk skrev vad det va som gäller

d.fagersten
22 juli 2009 · 150 Inlägg

Eftersom vädret var dåligt åkte vi en ny 9-3 sportsedan istället, även i crusingen wink Så slapp vi bli blöta. Avspärrningarna var det löjligaste jag vart med om.

Kör lite av varje ;)
Torlejf Bilvårdstönt.
22 juli 2009 · 1 109 Inlägg

d.fagersten skrev:
Eftersom vädret var dåligt åkte vi en ny 9-3 sportsedan istället, även i crusingen wink Så slapp vi bli blöta. Avspärrningarna var det löjligaste jag vart med om.

Detta är ju inget konstigt, alla vet att det finns alltid ett visst antal töntar på ett evenemang.
Den här gången blev det ni, grattis!


Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)
oen100
22 juli 2009 · 361 Inlägg

Respecterar att wheels & wings är till för amerikanska bilar så jag tog min rostiga v40 ner och ställde den på besöksparkeringen sedan efter man gott på området å njutit halva så tog man bilen och körde några vändor i stan för det är ju kul å glida lite fast man inte har någon jänkare å det va faktiskt en hel del folk som tog kort på bilen och gjorde tummen upp mm (även raggare), sedan runt halv sex ställde jag bilen på hajen och gick in till stan för att då lämna plats åt dom riktiga bilarna. Så löste jag mina dagar under helgen.

Mvh Pokemon.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
Snelhest Hertig
24 juli 2009 · 182 Inlägg

Hele jaevla Lördagen bara regna bort ..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang