Personen som satt dekalerna på dörren borde skjutas. Det sitter ju snett..
Det beror på hur man ser det ;) De sitter vågrätt, men följer inte listerna. Var väldigt osäker på hur de skulle sitta, men kanske att man skulle sätta om dom så att de följerna lister och veck i dörren istället?
Grattis till lillkillen och den fina bilen på Elmia mässan Du ska va grymt nöjd med ditt jobb! Sen alla kundarbete har också hållt extremt hög kvalitet! Hoppas du vinner lite priser nu i sommar
Grattis till lillkillen och den fina bilen på Elmia mässan Du ska va grymt nöjd med ditt jobb! Sen alla kundarbete har också hållt extremt hög kvalitet! Hoppas du vinner lite priser nu i sommar
Tack för det! Mest nöjd är jag nog mer Martins grejer. Gillar verkligen den glans och finish som standox voc top clear ger
Synd att du inte är på mässan. Hade varit skoj att prata mer skit med dig. Damma din bil innan i morse och tar det imorgon igen.
Som jag sa till dig på mässan så tycker jag det var ett godkänd anledning till att inte vara på mässan. Grattis till nytillskottet sa nog aldrig det på mässan.
Synd att du inte är på mässan. Hade varit skoj att prata mer skit med dig. Damma din bil innan i morse och tar det imorgon igen.
Som jag sa till dig på mässan så tycker jag det var ett godkänd anledning till att inte vara på mässan. Grattis till nytillskottet sa nog aldrig det på mässan.
Tjena!
Grymt schysst att du dammar av den Imorgon har jag ingen på plats som kan göra det annars. Om du är kvar på måndag så fortsätter jag gärna tjöta lite. Då är jag där utan min son också så jag kommer kunna fokusera bättre
Haha var det du som damma av den hehe När jag kom dit så stog jag och letade som fan om det fanns damm på den... Hittade ett damm strå/korn på taket och ett på huven så såg ingen anledning till att damma av den hehe...