Angående: Södertälje träffarna!

WeDo
2 juli 2009 · 3 390 Inlägg

Vårda språket !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Patchi
2 juli 2009 · 237 Inlägg

r3zz1 skrev:

Cimen skrev:
Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

hihi blattar har alltid back up tongue  så gå ihop några innan ni ger er  på dem sk blattar som  förstörde.

tycker att ni borde tänka lite på ert ordval till nästa gång, vare sig det är killar med invandrar bakgrund eller inte som förstörde den förra träffen. Så att ni inte förlorar folk som backar upp er. För att vi är en del killar med invandrar bakgrund som backar upp er, men själv så gillar jag inte ordet "blatte" eftersom att det är ett nedvärderande ord. Det va allt, tack!

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Cimen
2 juli 2009 · 10 Inlägg

okej blattar va lite fel ordval men´va så irriterad när jag skrev de. syrianerna som förstörde. pierre narninjo stod på röda volvon som snubben som körde crossen fram och tillbaka åkte med. och som stod och vänta på mig vid på farten till motorvägen. uppgifter enligt mkt nära vänner! skönt att höra att några backar upp en till nästa tillfälle, som förhoppningsvis inte inträffar för allas nöje! tack.

La-Facone
3 juli 2009 · 40 Inlägg

Ni måste förstå att sånna människor funkar på speciellt sätt.
Så länge dem vet att dem förstör så kommer dem att hålla på. dem tycker säkert att det är roligt att veta att dem förstör träffarna.
Man ska inte ge dem uppmärksamhet å man ska inte tjafsa med dem för att så länge dem vet att folk blir iriterade på dem desto mer kommer dem hålla på.
Om dem kommer nästa gång å kör cross så behövaer man inte åka hem utan men parkerar bilarna åt sidan å låter honnom köra sig trött, sen är det bara å fortsätta när dem har tröttnat.
När dem inser att ingen bryr sig om dem så kommer dem att sluta hålla på.

Capo Di Capo La grande Facone
Lundberg87
3 juli 2009 · 242 Inlägg

La-Facone skrev:
Ni måste förstå att sånna människor funkar på speciellt sätt.
Så länge dem vet att dem förstör så kommer dem att hålla på. dem tycker säkert att det är roligt att veta att dem förstör träffarna.
Man ska inte ge dem uppmärksamhet å man ska inte tjafsa med dem för att så länge dem vet att folk blir iriterade på dem desto mer kommer dem hålla på.
Om dem kommer nästa gång å kör cross så behövaer man inte åka hem utan men parkerar bilarna åt sidan å låter honnom köra sig trött, sen är det bara å fortsätta när dem har tröttnat.
När dem inser att ingen bryr sig om dem så kommer dem att sluta hålla på.

Kan inte annat än att hålla med!

Senast redigerat av Lundberg87 (3 juli 2009)

Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
Audi RS4 (2001)
BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
michael90
3 juli 2009 · 31 Inlägg

Det värkar som att allt börjar lösa sig nu så när blir nästa träff?big_smile

Chippen87
3 juli 2009 · 39 Inlägg

Jag är helt klart på! smile

Cimen
3 juli 2009 · 10 Inlägg

La-Facone skrev:
Ni måste förstå att sånna människor funkar på speciellt sätt.
Så länge dem vet att dem förstör så kommer dem att hålla på. dem tycker säkert att det är roligt att veta att dem förstör träffarna.
Man ska inte ge dem uppmärksamhet å man ska inte tjafsa med dem för att så länge dem vet att folk blir iriterade på dem desto mer kommer dem hålla på.
Om dem kommer nästa gång å kör cross så behövaer man inte åka hem utan men parkerar bilarna åt sidan å låter honnom köra sig trött, sen är det bara å fortsätta när dem har tröttnat.
När dem inser att ingen bryr sig om dem så kommer dem att sluta hålla på

helt rätt men är alla står och klagar på honom vad ska mman göra? men håller med slippa allt tjaffs men när är de dax för nästa träff? ;D

Crowley
4 juli 2009 · 11 Inlägg

stillooking skrev:
då värkar de som om majoriteten tycke att träffarna ska vara kvar! då kör vi i södertälje och jag tackar för all hjälp jag kan få!big_smile

Räkna med mig!

Hälsningar Crowley
Crowley
4 juli 2009 · 11 Inlägg

stillooking skrev:

Cimen skrev:
Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

jag e med dig!!!

jag e med dig oxå!!!

Hälsningar Crowley
r3zz1 mulle mek
4 juli 2009 · 679 Inlägg

vrf ringde inte någon snuten då han körde cross  på allmän väg ? en bilträff är ju inte olaglig så om en  polisbil skulle komma dit för o ta tag i cross föraren så skulle inte träffen ha blivit som den blev då ju ?
det skulle ta ett tag innan polisen skulle dyka upp, men bättre att dem tar tag i det än att det ska bli bråk och att träffen ska förstöras..

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
Boston
5 juli 2009 · 183 Inlägg
tyskt ska d va!
Krist
6 juli 2009 · 716 Inlägg

Cimen skrev:
okej blattar va lite fel ordval men´va så irriterad när jag skrev de. syrianerna som förstörde. pierre narninjo stod på röda volvon som snubben som körde crossen fram och tillbaka åkte med. och som stod och vänta på mig vid på farten till motorvägen. uppgifter enligt mkt nära vänner! skönt att höra att några backar upp en till nästa tillfälle, som förhoppningsvis inte inträffar för allas nöje! tack.

SyrianER som förstörde? De va en kille. Men jaja, alla syrianer som va där förstörde då? Ja är helt på er sida, även om jag är en syrian, ska ja oxå va en av dom "syrianer som förstörde"?

Har du något emot oss? (Inget illa menat)
Begränsa dina meningar till mindre, hummm... rasistiska? Kan va en svensk som har solat massor och färgat om håret, och börja bryta lite för skojs skull?

Tänk efter! Lycka till.

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Cimen
6 juli 2009 · 10 Inlägg

Krille_A4 skrev:

Cimen skrev:
okej blattar va lite fel ordval men´va så irriterad när jag skrev de. syrianerna som förstörde. pierre narninjo stod på röda volvon som snubben som körde crossen fram och tillbaka åkte med. och som stod och vänta på mig vid på farten till motorvägen. uppgifter enligt mkt nära vänner! skönt att höra att några backar upp en till nästa tillfälle, som förhoppningsvis inte inträffar för allas nöje! tack.

SyrianER som förstörde? De va en kille. Men jaja, alla syrianer som va där förstörde då? Ja är helt på er sida, även om jag är en syrian, ska ja oxå va en av dom "syrianer som förstörde"?

Har du något emot oss? (Inget illa menat)
Begränsa dina meningar till mindre, hummm... rasistiska? Kan va en svensk som har solat massor och färgat om håret, och börja bryta lite för skojs skull?

Tänk efter! Lycka till.

okej dom 3 syrienerna då! wink jag har inge emot nysvenskar som sköter sig

ErgOS14
7 juli 2009 · 44 Inlägg

Tråkigt me det som hände. Såg killen på cross innan de hände. Han skulle köra på bakhjulet då med, men dåck så blev de lite för mycket och de såg ut som han gjorde en bra vurpa. Tur att man åkte tidigt därifrån den här gången. Jordbro låter väll inte helt fel. Kan man träffan i haninge eller nått sånt.

D_MAN ?
10 juli 2009 · 1 038 Inlägg

ThaLeffe skrev:
om ni ska flytta träffen till jordbro kan ni lika gärna lägga ner träffen.. knappa 20 prcoent som kommer dyka upp där. då kan ni lika gärna slå ihop er med någon annan träff. flytta träffen till åkers stycke bruk el järna. el liknande. som sagt det är södertälje träff och dom som bor i södertälje ska ha mest nytta för denna träff..

det är inget att skriva om då killen som körde crossen hänger inte här o kommer aldrig läsa detta..

Angående tönten på cross så borde ni alla veta att sista idioten inte är född big_smile

Hålle med dig Leffe, flytta träffen till Åkers styckebruk smile dessvärre finns inte så stora parkeringar här förutom vid Persåkers och Börsen.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
10 juli 2009 · 1 038 Inlägg

Cimen skrev:
Jag håller med håll kvar dom i tälje och backa gärna upp mig lite nästa gång nån idiot håller på att förstöra för oss som tittar och dom som kör! satans arg man blev.han förstörde precis när min bil skulle rulla på sträckan. inge kul att stå själv mot 5 blattar.

Gemene svensken är feg, lättare att blunda å låtsas som att de regnar.

Förstår inte att ingen backa upp dig för ni måste väl varit betydligt fler än dessa 5st (valfritt namn)??

Jaja, nån får väl komma med en skrotfärdig 242:a å råka köra ut när denna tönt på cross kommer åkande mot bilarna igen lol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
AudiZack Living the good Life!
10 juli 2009 · 585 Inlägg

Cimen skrev:

La-Facone skrev:
Ni måste förstå att sånna människor funkar på speciellt sätt.
Så länge dem vet att dem förstör så kommer dem att hålla på. dem tycker säkert att det är roligt att veta att dem förstör träffarna.
Man ska inte ge dem uppmärksamhet å man ska inte tjafsa med dem för att så länge dem vet att folk blir iriterade på dem desto mer kommer dem hålla på.
Om dem kommer nästa gång å kör cross så behövaer man inte åka hem utan men parkerar bilarna åt sidan å låter honnom köra sig trött, sen är det bara å fortsätta när dem har tröttnat.
När dem inser att ingen bryr sig om dem så kommer dem att sluta hålla på

helt rätt men är alla står och klagar på honom vad ska mman göra? men håller med slippa allt tjaffs men när är de dax för nästa träff? ;D

Säg bara åt allihopa  att han bara ska åka av sig, börjar ni fråga de ifall de kan åka någon annanstans skiter de i det,  hur snällt du än säger det, de vill börja bråka...

When the flag drops, the Bullshit stops.
volvoentusiasten
24 september 2009 · 4 005 Inlägg

Jordbro ligger för långt åt fel håll. hmm

Angående bråket så är det tråkigt att några få ska få förstöra för alla andra. sad

BlauMes
27 september 2009 · 1 801 Inlägg

Eftersom den andra låstes tar jag det här.

Jag tror att det finns rätt många som ser ett stort intresse i att ha lite fler träffar! smile

Jag ser gärna att vi fortsätter samlas dom som kan varannan söndag kl 19.00 i moraberg bara för lite show-off och snack! smile

Inga race eller efteraktiviteter utan bara lite hederlig däcksparkning och avundsjuka!
Om det är några fler som ser ett intresse i detta så står jag på morabergsparkering kl 19.00 på söndag! smile

Kom gärna fram och snacka ingen på träffen bits! wink

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang