1287
Sök

** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**

te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer

Försöker iaf
883 845 Visningar
Uppdaterades senast 11 november 2024
557 Inlägg
10 september 2009
Det blir nog bra i slutändan smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
Jyllpy skrev:
sitter och läser din tråd nu..känner igen reg nr på bilen...har du kanske köpt den från haparanda eller brukar du vara dit med bilen?fd haparanda bo:)

Välkommen! Jaa den köptes från Hedenäset men har haft tidigare ägare i Haparanda. Kul att du känner igen bilen smile

240boy skrev:
härligt jobbat ;D nu vill vi se lite uppdate ! big_smile

Update kommer så fort jag får något gjort. Men jag har fortfarande en jävla huvudvärk, haft det en vecka nu sad

TeamNorrland skrev:
Det blir nog bra i slutändan smile

Vi får hoppas på det! smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

471 Inlägg
11 september 2009
aha de lät inte så härligt själv har man dragit på sig nån jäddra förkylning heh men dock så har mitt garage problem löst sig ;D så mekka volvo blire snart ;D

Skiiit du nedde ! ;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
240boy skrev:
aha de lät inte så härligt själv har man dragit på sig nån jäddra förkylning heh men dock så har mitt garage problem löst sig ;D så mekka volvo blire snart ;D

Nej det började med förkylning för mig med. Två veckor sedan, hostar som fasen ännu men det värsta är att huvudet exploderar..som det känns iaf.

Jasså? Det är ju ett h-vete att få tag i garage här, iaf i centrala Kalix. Har du fått tag på de eller bor du utanför?

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Körv
3 535 Inlägg
11 september 2009
te_wik skrev:
240boy skrev:

Nej det började med förkylning för mig med. Två veckor sedan, hostar som fasen ännu men det värsta är att huvudet exploderar..som det känns iaf.

Jasså? Det är ju ett h-vete att få tag i garage här, iaf i centrala Kalix. Har du fått tag på de eller bor du utanför?

Mvh Tommy

H1N1.

Also known as SVININFLUENSA!!!!!!!!!!!!

Truckdriving Man

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
decib3L skrev:
H1N1.

Ja det är fan inte omöjligt...

Mvh Tommy

471 Inlägg
11 september 2009
te_wik skrev:
240boy skrev:

Mvh Tommy

aha joo de är verkligen svårt men pappa har en gård i björkfors/myrdalen om du vet var de är och ja där i typ ladugården så fanns de nå stooort rum brevid som jag fick big_smile

Skiiit du nedde ! ;)

471 Inlägg
11 september 2009
te_wik skrev:
decib3L skrev:
H1N1.

Ja det är fan inte omöjligt...

Mvh Tommy

man vet fan inte.. yikes min mage ville göra sig påmind idag så de var till att ratta en buss :S haha ;P

Skiiit du nedde ! ;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
240boy skrev:
te_wik skrev:
240boy skrev:

Mvh Tommy

aha joo de är verkligen svårt men pappa har en gård i björkfors/myrdalen om du vet var de är och ja där i typ ladugården så fanns de nå stooort rum brevid som jag fick big_smile

Aha okay..jag vet på ett ungefär vart det ligger. Det är fint att du fick tag på det.
Nu vandrar vi inte mer offtopic.

Mvh Tommy

2 373 Inlägg
11 september 2009
Hoppas du mår bättre snart.

Häls. Hervas

4 506 Inlägg
11 september 2009
audienergy skrev:

+1!
+TGIF!

Kan du andas kan du dö.

2 373 Inlägg
11 september 2009
_Wallis_ skrev:
audienergy skrev:

+1!
+TGIF!

???

Häls. Hervas

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
audienergy skrev:
_Wallis_ skrev:
audienergy skrev:

+1!
+TGIF!

???

Jag förstår inte heller. TGIF?, jag hänger inte med alla internet förkortningar...

Mvh Tommy

4 506 Inlägg
11 september 2009
http://theworkout.com/wp-content/uploads/2009/07/tgif.jpg

Kan du andas kan du dö.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
vad händer här nu mera ?

Inget, som jag skrev tidigare. Fortfarande inte frisk...

Mvh Tommy

bilmekaniker
20 Inlägg
11 september 2009
heh...jaa,man kan ju nästan kalla det för en arbetsskada att man kmr ihåg bilar med reg nr:)..är förresten själv en audi kär kille,har väl haft cirka 20st..både diesel o bensin..o för att vara så pass "gamla" bilar så måste ja ju säga att kmr att hålla mig till denna kaross i fortsättningen oxå..dom fungerar ju klockrent..har nu 1st 87a 1,8 som gått 238..mil och en 88b 1,8 som gått 186..mil och har inte haft nåra problem alls..helnöjd audi ägare;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
Jyllpy skrev:
heh...jaa,man kan ju nästan kalla det för en arbetsskada att man kmr ihåg bilar med reg nr:)..är förresten själv en audi kär kille,har väl haft cirka 20st..både diesel o bensin..o för att vara så pass "gamla" bilar så måste ja ju säga att kmr att hålla mig till denna kaross i fortsättningen oxå..dom fungerar ju klockrent..har nu 1st 87a 1,8 som gått 238..mil och en 88b 1,8 som gått 186..mil och har inte haft nåra problem alls..helnöjd audi ägare;)

Jasså är du en av dom som varit å skruvat i denna tidigare? tongue

Ja det är fina bilar att köra, jag har själv haft närmare 10st såna. Har just nu denna, reservdelsbil till den och slit-och-släng 100 1.8 1986.. smile Haft ett antal 80 och 90 modeller oxå..

Mvh Tommy

bilmekaniker
20 Inlägg
11 september 2009
ok..nee,d va inte så,ja menade..har inte varit o skruvat i din kärra,men när man jobbar med bilar så känner man ju oftast igen dom på reg nr,sen så blir d ju så att dom bilar man ser ofta kmr man ju ihåg reggen på(bodde 23 år i hpda)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
Jyllpy skrev:
ok..nee,d va inte så,ja menade..har inte varit o skruvat i din kärra,men när man jobbar med bilar så känner man ju oftast igen dom på reg nr,sen så blir d ju så att dom bilar man ser ofta kmr man ju ihåg reggen på(bodde 23 år i hpda)

Haha ingen fara, bilen var inte sönderskruvad när jag köpte den så det var inte så jag menade smile Jo jag håller med, känner alltid igen bilar jag varit och skruvat i, lite av en arbetsskada som du säger.

Mvh Tommy

Sök