** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
Tyvärr är det lite dåligt med det, visst har jag en del i 4/100 sen jag höll på med Skropel, men mest plåt...
Men du, på en sån här bil ska det vara plåt. Men gärna lite bredare än 5" som sitter på nu
Mvh Tommy
Haha, jo, men 13" originalplåtisar till Opel Kadett (och liknande) är väl nu inte direkt hetare än vad du har på nu.
Haha nej inte direkt, skulle få tag på navvända fälgar iaf, kan inte ha så mycket bredare än det är på den nu om sambon ska kunna köra med den, ingen servo.
Du får återkomma när du har utvärderat dämparna så man vet om det kanske blir sådana till min det var väldigt bra pris!
Det ska jag göra mannen! Och du, sorry att jag inte tagit fram art.nr på grejerna du PM'ade om. Har haft så fullt upp så har inte haft tid att kolla nåt åt någon.
Du får återkomma när du har utvärderat dämparna så man vet om det kanske blir sådana till min det var väldigt bra pris!
Det ska jag göra mannen! Och du, sorry att jag inte tagit fram art.nr på grejerna du PM'ade om. Har haft så fullt upp så har inte haft tid att kolla nåt åt någon.
Mvh Tommy
Det e lugnt mannen klart att jag fattade det för annars så brukar du fixa det snabbt Det gick bra att fixa fram det ändå.