Din Värsta Fylla!

Dawee
11 juli 2009 · 194 Inlägg

Ja, nu sitter man härt tidigt på morran, de andra sover tydligen-.-.. Men vilken är er värsta fylla egentLligen?

mIN var iallafall liveband - fyllecell, det var ett tråkigt drag så jag försökte dra upp det:)

Puss=

blacken
11 juli 2009 ·

Det har varit en "del", så det svårt att utse en som verkligen sticker ut.tongue

baca Os Difuntos
11 juli 2009 · 1 822 Inlägg

idag idag.....fy fan för att må så här på jobbet.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Sarge
11 juli 2009 · 2 337 Inlägg

Nyår, nu senast. Minneslucka från 02.00 till 10.00.

blacken
11 juli 2009 ·

Sarge skrev:
Nyår, nu senast. Minneslucka från 02.00 till 10.00.

Det är väl ingen "lucka" att snacka om. Vänta tills det blir "Fredag lucka,lucka, Måndag" istället..tongue

steifan DR!FTT3KN!K3R
11 juli 2009 · 10 427 Inlägg

Ptja.. var väl nångång när jag var 16-17 och drog i mig 3dl Whiskey i ett svep. lol
Fanns lite att städa upp dagen efter plus att man var lite sliten wink
Dragit något extra varv på nattbussen runt stan har man väl gjort efter överförfriskningar.
Men inget särskilt alls annars wink


En bekant lyckades exempelvis däcka 10m från sitt hem när polisen kom förbi
och plockade upp honom. Han kunde inte svara på var han bodde så det blev
fyllecell i Borlänge istället lol (fullt i Falun? tongue)

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
IceEyes Varningar: För många..
11 juli 2009 · 2 552 Inlägg

Det måste ha varit studentveckan, då gick det ganska hårt till cool

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
eriksson87
11 juli 2009 · 590 Inlägg

Sunny Beach förra året, ständigt packad i 7 dagar. Hela veckan kändes som 3dagar typ? man hade noll koll. lite otäckt faktiskt men kul hade vi! smile

CmoR
11 juli 2009 · 354 Inlägg

Irland , språkresa med klassen förra sommaren. Packad som en polsk fiskare så föll jag klockan 4 på morgonen ner från en soptunna. Resulterade i 2 plattor och 13 skruvar i armbågen samt 3 dagar på ett irländskt sjukhus med stora mängder morfin. Idag nedsatt rörlighet.

http://i32.tinypic.com/152z0x2.jpg

Den måste ju vinna något >.<?

pukan2
11 juli 2009 · 3 182 Inlägg

blacken skrev:

Sarge skrev:
Nyår, nu senast. Minneslucka från 02.00 till 10.00.

Det är väl ingen "lucka" att snacka om. Vänta tills det blir "Fredag lucka,lucka, Måndag" istället..tongue

haha så såg helgerna ut för ett par år sedan mins inte ett skit mins bara första tequilan sen att man vakna ett par dar senare.

Seth
11 juli 2009 · 3 354 Inlägg

hmm minns bara 1a steget ut från puben, 1a steget in i trapphuset sen att jag lägger mig ner. (i sängen tur nog)

Senast redigerat av Seth (11 juli 2009)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Germax
11 juli 2009 · 12 086 Inlägg

Minnesluckor är för kärringar och smålänningar..

blacken
11 juli 2009 ·

JapMax skrev:
Minnesluckor är för kärringar och smålänningar..

Ajdå! då har man varit en feminim smålänning åtskilliga gånger då..tongue

Bjork OEM <3
11 juli 2009 · 6 957 Inlägg

Hmm, 2 st.

Nyår 04-05, minns inget och mina skor blev stulna när det var -15 grader hmm
Färgen på spyorna dagen efter vittnade i friska blandningar dryck big_smile

Och så har vi en gång i Trollhättan då allt blev kolsvart efter 9-10 öl, vilket jag minst
brukar dricka och gå hem och må bra dagen efter men denna gång minns jag inget..

Dagen efter spekulerades det i att fler folk blivit drogade på krogen vi var på så
jag var väl en av offren, jävligt läskigt.. hmm

OEM <3
annie-a
12 juli 2009 · 165 Inlägg

när jag var 16, fick åka ambulans till sjukhuset i falun.. classic car week tongue mamma hämtade mig kl 7 på morgonen i falun, kul att sitta i en varm bil i ca 2 timmar hem.. mådde mindre bra tongue
fast finns en till, vet inte vilken som va värst egentligen..
va på krogen. brände 1500:- varav 500 av dom va på happy hour.. ska kanske tilllägga att jag är 158 cm lång och väger under 50 kg.. fattar inte att jag fick i mig allt. ramlade och slog ut en bit av en framtand, fick en blå höft och spydde som en gris.. va bakfull i 3 dagar.. hehe. kunde inte ens dricka vatten utan att spy första dagen. andra dagen kunde jag dricka vatten, 3'de dagen fick jag i mig lite soppa vart efter.. va rätt sliten...

Mr_dOhC
12 juli 2009 · 214 Inlägg

Jämför man med vissa andra så är min värsta fylla inget speciellt, minneslucka har jag nog aldrig haft.

Antingen :

När jag var 18år och inte kom iväg från förfesten till hotellet. Hamnade på toa i ett par tim och sen fick kompisens föräldrar packa ner mig i sängen.

Eller:

När jag var ca 14-15år på 1.5liter hemmagjort lol vitt vin

Blev utslängd från en fest, vinglade hemåt, kändes som en hel evighet tills jag skulle vara hemma. Några 100m hemifrån var jag så jävla trött att jag fick lägga mig en stund på en parkbänk, mådde förbannat illa också.

Väl hemma stack jag in huvudet i vardagsrummet och sa hej. Gick raka vägen upp och la mig. Allt snurrade!!! Så klart skulle morsan komma upp och säga hej. Det gick väl nån min, sen fick jag slänga mig på papperskorgen och spy mitt framför morsan. Hon var väl sådär glad...NOT.
Dan efter sa hon kort och gott: Aldrig mer!!!!


steifan skrev:
En bekant lyckades exempelvis däcka 10m från sitt hem när polisen kom förbi
och plockade upp honom. Han kunde inte svara på var han bodde så det blev
fyllecell i Borlänge istället lol (fullt i Falun? tongue)

lollollollollollollollol

Senast redigerat av Mr_dOhC (12 juli 2009)

KJoensson
12 juli 2009 · 273 Inlägg

semestern i spanien -06.
värmde upp lite lätt med 9 smirnoff ice varpå vi gick till den lokala tequilabaren för att smiska till det ordentligt smile efter 4-5 tequila däckar man på bordet lol vaknar en timme senare av att en tjej står och plåtar mej.. sveper den sista tequilan och går mot hotellet, 50 meter från hotellet stoppar polisen mej.. står och försöker övertyga snuten med min fylle-engelska att jag mår bra och att jag inte har så långt kvar till hotellet.

och det är allt jag minns smile förutom att man mådde j*vligt dåligt på frukosten dagen efter.
kan även tillägga att det va första gången jag drack, och jag vägde bara 60 kg ^^

blacken
12 juli 2009 ·

Bland dom värsta fyllorna man har upplevt, var när jag svängde höger ifrån baxets parkering på fredagseftermiddagen. Vaknar upp på muggen, på en Ålandsbåt två dagar senare, och noll minne av vad som hänt där imellan..

Senast redigerat av blacken (12 juli 2009)

FireTraXX DFFL
12 juli 2009 · 9 020 Inlägg

blacken skrev:

JapMax skrev:
Minnesluckor är för kärringar och smålänningar..

Ajdå! då har man varit en feminim smålänning åtskilliga gånger då..tongue

Jag med, senast igår. sad

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
13 juli 2009 · 560 Inlägg

Paddlade kanot i två dagar, drack fredagkvällen och fortsatte festandet väl hemkommen på lördagen. Hade inte ätit ett skit utöver en tunnbrödsrulle med smör på lördagsmorgonen. Öste i mig x antal öl på helt tom mage vilket slutade med klättrande över murar, sitta och spy allt vad man kunde mitt i stan och minnesluckor som heter duga. Bakfull i 2 dagar.. Kompisen vaknade upp med stukad fot tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang