- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
hmm vad säger man då Janken, tur i oturen att man kanske får se den. Du vill väl antagligen bli av med den men jag har ju inte fått åka den ännu ? du bjöd tjejen min på en åktur men inte mig..
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. Martinn (utan bil med kamera ) 5. 6. 7. 8. 9. 10.
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. Martinn (utan bil med kamera ) 5. _Zuperior_ - Honda Civic Coupe 6. 7. 8. 9. 10.
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. Martinn (utan bil med kamera ) 5. _Zuperior_ - Honda Civic Coupe 6. m_pousette - Volvo 945 Turbo ( Beror på tid och plats) 7. 8. 9. 10.
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. Martinn (utan bil med kamera ) 5. _Zuperior_ - Honda Civic Coupe 6. m_pousette - Volvo 945 Turbo ( Beror på tid och plats) 7. Sjodin_ - Coltfan och kameran 8. 9. 10.
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II" Good Girl Gone Bad
1. OphanWitehall - Volvo 744 Turbo Intercooler Black Line 2. Jokern023 - kommer till fots som vanligt:D 3. ChriZtoffer - Saab 9-3SS (garanterat den här gången då jag ändå ska ut på cruisingen) 4. Martinn (utan bil med kamera ) 5. _Zuperior_ - Honda Civic Coupe 6. m_pousette - Volvo 945 Turbo ( Beror på tid och plats) 7. Sjodin_ - Coltfan och kameran smile 8. Neos - BMW 328 9. 10. 11. 12.