Idag lade jag en beställning till WWW.SCHMIEDMANN.SE på två kolfiberläppar till frontspoilern. Vet inte om jag behåller dom i kolfiber eller lackar dom , får se hur det ser ut innan beslut tas. Kolfibern bör vara ganska lik originallacken och passa fint som dom är original.
Frontlips i kolfiber
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
kolfiberläppar till frontspoilern fundera med köpa dem men dock ebay dem är för dyra på schimdeman tkr jag ! Ska
Ja dom är fina , men inte är dom dyra på Schmiedmann, strax över 2000:- för två läppar är billigt , BMW tar själva 6000:- för liknande läppar.
Frontspoiler lip set genuine carbon for M-Technik type 2 frontspoiler. All models with M-Tech. type 2 frontspoiler Produkten är inte original 28496 28977 28980 28981 Produktnummer: FRL9091MCAR
Produkten är inte i lager. Förväntad leveranstid är 35 working days.
Weight: 0,75 KG Vägledande monteringstid: 0,50 timme(-ar). Antal per bil: 1
Jo , den här bilen kollade jag in innan jag köpte den bil jag har idag. Varför jag lägger upp den är för jag undra om någon har sådana fälgar till övers som sitter på den här bilen. Skulle isåfall vara intresserad av dom , helst utan däck.
Åke på Ringservice i Östersund tog sig an mina hjul och gjorde idag en dynamisk balansering. Nu slipper jag vikterna mitt i synfältet och fälgbanan blev clean och fin. Lite mer vax blev det också ikväll.
Har också tagit första putstaget på den rostfria ljuddämparen. Blev bra och bättre kommer det att bli. Även de bakre bärarmarna ska poleras.