Väntar på vår o torra vägar, och att årets prislista för däck ska komma Tills dess får den rulla på lika fint som den gjort hittills Men så fort lönen dyker in ska den få en service!
//Jacob
Aha, ja de såg ut att bli vår en sväng i förrgår här med torra vägar på vissa ställen men nu har de kommit 1 dm snö å de fortsätter över helgen å in på nästa vecka så haha inte än på ett tag
Nu kommer en fråga här för att liva upp tråden lite
Hur effektiva e dom här dimljusen egentligen?? Går det att jämföra ljusstyrkan/ljusbilden med original?
Ute o körde i snöstormen igår o konsaterade att jag saknade dimljusen, hade de på 9000 o konstatera att de va väldigt skönt o ha när man inte kunde använda helljuset
Så ja, nån med erfarenhet av dom här som kan tala om hur "bra/dåligt" dom funkar??
passformen är bra, men du får bättre lyse med orginalet, har en kopmpis som testat det. Enorm skillnad var det. Orginalet lyser 10000 gånger bättre, så sattsa på orginal jacob.
Har nu varit på posten och hämtat ut mitt xenonkit
Dock förvånar de mig inte om de inte skulle funka som de ska, pappskallen i postutlämningen tappade paketet såklart... Men men, de landa på ett gäng andra paket så borde klarat sig.
Ska bara städa lite här hemma o sen drar jag iväg till mekonomen o köper olja, o sen vidare till jobbet så ska bilen få lite omvårdnad
Har nu varit på posten och hämtat ut mitt xenonkit
Dock förvånar de mig inte om de inte skulle funka som de ska, pappskallen i postutlämningen tappade paketet såklart... Men men, de landa på ett gäng andra paket så borde klarat sig.
Ska bara städa lite här hemma o sen drar jag iväg till mekonomen o köper olja, o sen vidare till jobbet så ska bilen få lite omvårdnad
//Jacob
man tycker de borde ha klarat sig iaf brukar va så pass skyddade och sett på nån demo film nånstans att ballasterna ska kunna bli överkörda av en bil utan och slockna
hoppas de kommer funka bra iaf mina till halvljuset bara dog 1 dag mitt ute i ingenstans ända belysningen fram va dimljusen kvar vart köpte du dina?
MrEricsson: Dom klarade sig fint Har monterat nu o de lyser precis som de ska.
Ett smärre bakslag bara, hade tänkt byta olja också nu när jag ändå va på jobbet. Men de gick inte så bra, oljepluggen sitter så in i hel***e! Och här har vi ingen lyft så jag får ju inte in så långa verktyg alls...
Blir till att åka tillbaka till mekonomen o boka tid för en service.... FAN!!
MrEricsson: Dom klarade sig fint Har monterat nu o de lyser precis som de ska.
Ett smärre bakslag bara, hade tänkt byta olja också nu när jag ändå va på jobbet. Men de gick inte så bra, oljepluggen sitter så in i hel***e! Och här har vi ingen lyft så jag får ju inte in så långa verktyg alls...
Blir till att åka tillbaka till mekonomen o boka tid för en service.... FAN!!
//Jacob
finns de inga okq8 gör de sj hallar med lyft där du bor?
Sådär då, hemma igen. Men servicen sket sig totalt, pluggen va lite runddragen redan innan. Och jag lyckades med bedriften att göra de värre... Så oljan blev inte bytt tyvärr.
Däremot kom xenonet på plats iaf
Xenon på plats i ena lycktan.
Där hamna ena ballasten, blev rätt bra tycker jag
Och där gömde jag den andra ballasten
Blev jäkligt bra tycker jag Va dock fortfarande ljust ute när jag åkte hem så har inte testat de riktigt än. Men de lär jag göra senast måndag ändå
Såg också att jag behöver nya vinterdäck fram till nästa säsong Va lite dåligt med dubb kvar... Men som sagt, nästa säsongs problem
De va väl allt för nu. Får se hur jag löser de me oljepluggen, lutar mer åt att lämna in bilen på mekonomen, orkar inte hålla på me sånt där krångel...