2183
Sök

Eplamojjes Ford Focus "Whitecandy" R.I.P Se film....

1 964 Inlägg
29 mars 2010
snart dax mojje smile den ser underbar ut big_smile vi syns säkert på tors? eller när ställer du in bilen smile

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Ja drar från osby efter middagstid så ja är där uppe runt4-5 skulle ja tro..ska lägga på ett supervax när ja kommer upp där så ja är nog vid min bil en stund innan ja vandrar vidare och tjötar me folk smile

Å jag vet inte själv vilken sida som är snyggast, candyn ligger mig varmt om hjärtat för den färgen är grymt snygg men den vita sidan är klockren!

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 mars 2010
Blev verkligen riktigt snyggt! Blev lite skeptisk ett tag när du började montera inredningen. Men tror det blev bra! smile Får syna den ordentligt på Lördag!

2 788 Inlägg
29 mars 2010
Snyggt som fan blir det! big_smile Inte lätt att veta vilken sida som är snyggast tongue Ser fram emot att få se den på elmia smile

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
29 mars 2010
eplamojje skrev:
Ja drar från osby efter middagstid så ja är där uppe runt4-5 skulle ja tro..ska lägga på ett supervax när ja kommer upp där så ja är nog vid min bil en stund innan ja vandrar vidare och tjötar me folk smile

Å jag vet inte själv vilken sida som är snyggast, candyn ligger mig varmt om hjärtat för den färgen är grymt snygg men den vita sidan är klockren!

Vad är ett "supervax" ? smile

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

1 171 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Vi har nått som leverantören kallar lackförsegling på jobbet, men ja tror inte på sånt så ja kallar det supervax istället..
Har det på alla mina bilar och är suvernt och varar länge..blir så lent så maskeringtejp inte fäster på bilen..

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
29 mars 2010
Ser najs ut det där. smile Lånar du ut solbrillor så man slipper bli bländad lollol

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

373 Inlägg
29 mars 2010
Nu kommer du alla ggr komma i focus:) Bägge sidorna ser grymma ut!winkwink
Kommer kolla in den på mässan:)

''Hugin-Hachiko''

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
29 mars 2010
eplamojje skrev:
Vi har nått som leverantören kallar lackförsegling på jobbet, men ja tror inte på sånt så ja kallar det supervax istället..
Har det på alla mina bilar och är suvernt och varar länge..blir så lent så maskeringtejp inte fäster på bilen..

Så kan man ju också se det. smile
Med andra ord är det en lackförsegling, och en sådan innehåller inte en endaste liten procent med vax. smile
Men att det blir blankt tror jag på. smile

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

3 714 Inlägg
29 mars 2010
Ser grymt ut!
Ska bli kul att se på elmia på söndag smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

140 Inlägg
29 mars 2010
Ser najs ut! Hur lång tid tog de att polera upp det efter vatenslipningen??

DäckSprängarLigan
449 Inlägg
31 mars 2010
Hochland skrev:

Jag undrar de samma samt hur grovt papper använder du när du vattenslipar?
Tror du att det ger resultat att göra de på en gammal lack som ändå är rätt fin för sin ålder. De hade varit trevligt att få det bättre utan att lägga ut massa pengar på det..

Projekttråden Saab 9-3
Bilradiocentrum i Stenungsund levererar högtalarna från DLS.

121 Inlägg
31 mars 2010
Såg dig o bilen i norra skåne i morse! Kul! Lycka till där uppe!

Att komma två är att förlora!

1 171 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
mrfjonsson skrev:
Hochland skrev:

Jag undrar de samma samt hur grovt papper använder du när du vattenslipar?
Tror du att det ger resultat att göra de på en gammal lack som ändå är rätt fin för sin ålder. De hade varit trevligt att få det bättre utan att lägga ut massa pengar på det..

Man ska egentligen köra med 1200, 2000, 3000 sen polera, men ja har bara använt 2000 papper..funkar líka bra men man får polera lite hårdare smile

Å det går att göra det på en vanlig lack men va VÄLDIGT FÖRSIKTIG! Jag har 6 lager klarlack på min bil det har man inte på en original lack så det är lätt att man går igenom men visst ger det ett lyft! tar dock några timmar...
ja har bara vattenslipat och polerat candyn på min bil för på vitt gör det inte så stor skillnad, men det tog ändå 3-4 timmar för 2 pers att polera upp den å vi är erfarna polerare så man kan nog lägga på nån timme för en oerfaren..

Nehe, gott folk! Nu är det sängen som gäller för mig, ska upp vid sex igen å fix det sista på bilen innan ja drar till Elmia...ska bl.a göra klart avgassystemet och städa bilen smile

397 Inlägg
1 april 2010
Otroligt roligt det ska bli att kika närmare på denna skönhet!

Sov gott! smile

Saab 9³ Monte Carlo Projekt! "Projekttråd vet du ;)"

542 Inlägg
1 april 2010
längtar att se denna på elmia smile GOOD WORK smile

60 Inlägg
1 april 2010
Ta de nu lugnt upp te Jkp så inte diffusern går av igen tongue

Samarbetspartner 2012: Autohifi.se, Åhus solskyddscenter
http://www.autohifi.se/ http://www.solskyddscenter.com/
SVENSK MÄSTARE DBL EXTREME 2010
EUROPEAN MASTER DBL EXTREME 2010

397 Inlägg
2 april 2010
Hemma ifrån Elmia, jag kan bara säga riktigt snyggt byggt Mojje! Lite skavanker här och där, men det är ju byggt för hand! 8/10 ger jag big_smile

Fröjd för ögat!!

Saab 9³ Monte Carlo Projekt! "Projekttråd vet du ;)"

1 171 Inlägg
2 april 2010
Trådstartare
Tack för ditt betyg! visst har bilen skavanker å ja är inte sen med att visa dom heller för ja vill inte dölja nått..Min bil ska användas och kördes 20 mil upp till Elmia så det kommer bli massor med märken på den smile Å tyvärr får ja inte spela så högt där inne, fick en tillsägelse idag så vill ni höra ljudet så får det bli till våren på utomhusträffarna

Sök