Ja drar från osby efter middagstid så ja är där uppe runt4-5 skulle ja tro..ska lägga på ett supervax när ja kommer upp där så ja är nog vid min bil en stund innan ja vandrar vidare och tjötar me folk
Å jag vet inte själv vilken sida som är snyggast, candyn ligger mig varmt om hjärtat för den färgen är grymt snygg men den vita sidan är klockren!
Blev verkligen riktigt snyggt! Blev lite skeptisk ett tag när du började montera inredningen. Men tror det blev bra! Får syna den ordentligt på Lördag!
Ja drar från osby efter middagstid så ja är där uppe runt4-5 skulle ja tro..ska lägga på ett supervax när ja kommer upp där så ja är nog vid min bil en stund innan ja vandrar vidare och tjötar me folk
Å jag vet inte själv vilken sida som är snyggast, candyn ligger mig varmt om hjärtat för den färgen är grymt snygg men den vita sidan är klockren!
Vi har nått som leverantören kallar lackförsegling på jobbet, men ja tror inte på sånt så ja kallar det supervax istället.. Har det på alla mina bilar och är suvernt och varar länge..blir så lent så maskeringtejp inte fäster på bilen..
Vi har nått som leverantören kallar lackförsegling på jobbet, men ja tror inte på sånt så ja kallar det supervax istället.. Har det på alla mina bilar och är suvernt och varar länge..blir så lent så maskeringtejp inte fäster på bilen..
Så kan man ju också se det. Med andra ord är det en lackförsegling, och en sådan innehåller inte en endaste liten procent med vax. Men att det blir blankt tror jag på.
Ser najs ut! Hur lång tid tog de att polera upp det efter vatenslipningen??
Jag undrar de samma samt hur grovt papper använder du när du vattenslipar? Tror du att det ger resultat att göra de på en gammal lack som ändå är rätt fin för sin ålder. De hade varit trevligt att få det bättre utan att lägga ut massa pengar på det..
Ser najs ut! Hur lång tid tog de att polera upp det efter vatenslipningen??
Jag undrar de samma samt hur grovt papper använder du när du vattenslipar? Tror du att det ger resultat att göra de på en gammal lack som ändå är rätt fin för sin ålder. De hade varit trevligt att få det bättre utan att lägga ut massa pengar på det..
Man ska egentligen köra med 1200, 2000, 3000 sen polera, men ja har bara använt 2000 papper..funkar líka bra men man får polera lite hårdare
Å det går att göra det på en vanlig lack men va VÄLDIGT FÖRSIKTIG! Jag har 6 lager klarlack på min bil det har man inte på en original lack så det är lätt att man går igenom men visst ger det ett lyft! tar dock några timmar... ja har bara vattenslipat och polerat candyn på min bil för på vitt gör det inte så stor skillnad, men det tog ändå 3-4 timmar för 2 pers att polera upp den å vi är erfarna polerare så man kan nog lägga på nån timme för en oerfaren..
Nehe, gott folk! Nu är det sängen som gäller för mig, ska upp vid sex igen å fix det sista på bilen innan ja drar till Elmia...ska bl.a göra klart avgassystemet och städa bilen
Tack för ditt betyg! visst har bilen skavanker å ja är inte sen med att visa dom heller för ja vill inte dölja nått..Min bil ska användas och kördes 20 mil upp till Elmia så det kommer bli massor med märken på den Å tyvärr får ja inte spela så högt där inne, fick en tillsägelse idag så vill ni höra ljudet så får det bli till våren på utomhusträffarna