Eftersnack Bilträff i KARLSHAMN 25/7

WiiWer VAG Tekniker
26 juli 2009 · 101 Inlägg

Folk med bilder och filmer får hemsk gärna lägga upp vad ni har.

Och ni som fick med min Silvriga Nissan 350Z på bild, får gärna maila mig bilderna på Wi_iw@live.se!

turbo5a Avstängd
26 juli 2009 · 424 Inlägg

Tack för en kul kväll smile Bra organiserat tycker jag! blev lite hysteriskt när länsman kom bara^^ alla skulle ut samtidigt.

team Svineri. Volvos under construction.
Linee
26 juli 2009 · 3 Inlägg

finns de någon sida där man kan få se bilder ifrån igår?

goofux BMC Trial
26 juli 2009 · 9 Inlägg

turbo5a skrev:
Tack för en kul kväll smile Bra organiserat tycker jag! blev lite hysteriskt när länsman kom bara^^ alla skulle ut samtidigt.

Varför? Bara till att vänta ut länsman...


Släng upp länkar här i eftersnacks tråden om ni hittar på någon annan sida bilder från gårdagens bilträff smile

Senast redigerat av goofux (26 juli 2009)

crx-eveliiiin
26 juli 2009 · 4 Inlägg

Linee skrev:

coupeboy skrev:
Tack för en trevlig kväll  alla

hej! om man nu vill gå me i forumet, så till vilken mejl ska man då skicka till. läste på en annan tråd att man skulle skicka först innan man gick me men har gjort tvärtom, så nu skulle ja behöva en mejl att skicka till. så inget blir fel.

du ska skriva till coupeboy ditt använda namn som du regga dej på forumet o lite om dej själv.

Lev livet idag, imorgon kan det vara försent!
turbo5a Avstängd
26 juli 2009 · 424 Inlägg

goofux skrev:

turbo5a skrev:
Tack för en kul kväll smile Bra organiserat tycker jag! blev lite hysteriskt när länsman kom bara^^ alla skulle ut samtidigt.

Varför? Bara till att vänta ut länsman...


Släng upp länkar här i eftersnacks tråden om ni hittar på någon annan sida bilder från gårdagens bilträff smile

Jo visst kan man vänta ut dom. bara sa det..

team Svineri. Volvos under construction.
mickemutta Svetsare
26 juli 2009 · 210 Inlägg

Tackar för en trevlig kväll. blev mer folk än jag trodde det skulle bli smile om någon fick lite kort på min rostiga bil så får ni gärna lägga upp dom här eller skicka till mig micke_1989_@hotmail.com .. Peace

salleracing billackerare/bilbyggare
26 juli 2009 · 232 Inlägg

då har man vaknat...ser allt fint ni skrivit...tack ska ni ha,klart man hjälper till,tycker fler kan göra det, å stort tack till alla i csc crew...som gjorde denna träff möjlig...å den va helt as bra å klockren....mycket bra jobbat, å kul att alla fyllon skötte sig (även jag)..längtar redan tills nästa träff...men då e jag nykter å kör....mm lr

Volvo 945 tic "v90 breddad" (1997)
Honda prelude "evil one" (1992)
Volvo 245TIC "christine" (1984)
joxxan
26 juli 2009 · 334 Inlägg

salleracing skrev:
då har man vaknat...ser allt fint ni skrivit...tack ska ni ha,klart man hjälper till,tycker fler kan göra det, å stort tack till alla i csc crew...som gjorde denna träff möjlig...å den va helt as bra å klockren....mycket bra jobbat, å kul att alla fyllon skötte sig (även jag)..längtar redan tills nästa träff...men då e jag nykter å kör....mm lr

låter kanon smile

Just... Awsome!
proberas
26 juli 2009 · 14 Inlägg

Om någon fick kort på min MR2a så vill jag gärna se korten också smile vet att många var framme o fotade iaf..

Wennerstrand
26 juli 2009 · 27 Inlägg

Trevlig träff.. Hade alla bara väntat ut polisen så hade det varit bättre. Vi stannade kvar och körde. Däremot att köra i mörrum tycker jag personligen var under all kritik. Ni som klaga på robins träff får isåfall klaga på denna också för det var inte mycket skillnad! Slutligen tack för en trevlig kväll alla!

Saab 9-3 Aero "Fläskdoris" (2002)
16-2Lennartsson
26 juli 2009 · 53 Inlägg

Några få bilder finns på min hemsida,  www.16-2.com
Dock är det bara bilder från dagsaktiviteterna...

Roger Lennartsson, Karlskrona
www.16-2.com www.16-2Design.se
Passat - TokFet: 402m - 16.8s@133km/h 60fot - 2.58s
Golf - Sparco RS: 201m - 10.54@111km/h 60fot - 2.37s SuperStage - 1.40:12s
Volkswagen Golf "Sparco - RS" (1990)
Sketstopp24v STREETRACER
26 juli 2009 · 892 Inlägg

tyckte det va en bra träff smile  mer organiserat än sist det va rejs där iaf =)synd att folk e lite fega på att köra bara smile jag drog tom en repa med originala saab 2.0T mot en viss babyblå 240 hehe va inte ens nära på att vinna men fanken vad skoj det är smile

tack till alla som fixade detta.. 

MvH Henke CREW@BlekingMidnightClub

Bmc Crew
anderssonboy
26 juli 2009 · 355 Inlägg

nästa gång de blir träff så tycker jag att vi stannar på samma plats o bara väntar te polisen har åkt dom gör endå inget o va ska dom göra om man börjar rejsa lite ... så sluta fega ...

RobinNilsson
26 juli 2009 · 369 Inlägg

Lite småsaker finns o kommer det ju alltid.. Några saker som jag funderade på under kvällen va, varför åka vidare så tidigt? inte bättre att kanske träffas lite senare o åka iväg lite senare? va ju ändå endel trafik o körde där, till o från..   

Sen varför va starten så nära parkeringen? Det va ju mycket folk som stog längs med vägen efter starten?  Förra träffen klagade folk på att det va för mycket folk framför men denna gången va det ju ännu mer? inte bättre att flytta ner starten 25 meter elle något? 
sen när polisen dök upp efter ett tag, varför började alla bli nervösa o satte sig i bilarna o körde ???  Stå kvar, snacka lite skit med killen jämnte dig o vänta ut dom! Annars är de omöjligt för arrangörerna att få någon ordning på det hela.. 

Men skojj att det händer lite här i karlshamn/blekinge igen.. Ha en sån här träff nån gång i månaden typ och göra den bättre o bättre för varje gång så blir detta kanon!

Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Gerling
26 juli 2009 · 55 Inlägg

RobinNilsson skrev:
Lite småsaker finns o kommer det ju alltid.. Några saker som jag funderade på under kvällen va, varför åka vidare så tidigt? inte bättre att kanske träffas lite senare o åka iväg lite senare? va ju ändå endel trafik o körde där, till o från..   

Sen varför va starten så nära parkeringen? Det va ju mycket folk som stog längs med vägen efter starten?  Förra träffen klagade folk på att det va för mycket folk framför men denna gången va det ju ännu mer? inte bättre att flytta ner starten 25 meter elle något? 
sen när polisen dök upp efter ett tag, varför började alla bli nervösa o satte sig i bilarna o körde ???  Stå kvar, snacka lite skit med killen jämnte dig o vänta ut dom! Annars är de omöjligt för arrangörerna att få någon ordning på det hela.. 

Men skojj att det händer lite här i karlshamn/blekinge igen.. Ha en sån här träff nån gång i månaden typ och göra den bättre o bättre för varje gång så blir detta kanon!

Mvh

Tycker också att det var en trevlig träff, håller med på att alla stack iväg lite väl snabbt när polisen kom.
Samt att folk stod lite väl nära vägen vilket är farligt för såväl tävlande som de övriga som kör där.. såg ju tydligt på folk som körde förbi att de inte såg folket vid vägkanten förren de hade passerat dem och då började de bromsa in.

tobiasg
26 juli 2009 · 48 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
tyckte det va en bra träff smile  mer organiserat än sist det va rejs där iaf =)synd att folk e lite fega på att köra bara smile jag drog tom en repa med originala saab 2.0T mot en viss babyblå 240 hehe va inte ens nära på att vinna men fanken vad skoj det är smile

tack till alla som fixade detta.. 

MvH Henke CREW@BlekingMidnightClub

Hade tanke på att köra(brukar alltid köra när jag är med) Men efter att sätt hur säkerhet och hur starterna gick till backade jag ! Har varit på många träffar och sätt hur det går till och det finns lite att anmärka på på alla streetrace men här finns det lite till att lära sig ! Men det är på god väg inte så menar jag utan det måste flyta bättre med att släppa fram vanliga bilar samt att det verkade inte som crew visste om att polisen kom innan dom redan va där om man säger så ! Kontakt med den som startar och dom som vaktar skulle varit bättre och varför stod det så mycket folk vid starten när det fanns en fin stor kulle att stå på ? Det underlättar så mycket för dom som kör om man kan värma utan att va rädd att bilen glider in i en folkmassa för många bakhjulsdrivna bilar har ju en tendens att vandra lite i sidled ! Roligt med så många bilar annars och det blir ju bättre och bättre med tiden med det andra smile

salleracing billackerare/bilbyggare
26 juli 2009 · 232 Inlägg

nja....om folk satte sig där vi satt (på kullen) så är det ju säkrare...å flytta starten e ju inget kul..man är ju där för å titta på dom som kör...om starten flyttas 25m..så ser man ju inget...kan man lika gärna vara hemma...hoppas på ny träff snart igen.

joxxan
27 juli 2009 · 334 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
tyckte det va en bra träff smile  mer organiserat än sist det va rejs där iaf =)synd att folk e lite fega på att köra bara smile jag drog tom en repa med originala saab 2.0T mot en viss babyblå 240 hehe va inte ens nära på att vinna men fanken vad skoj det är smile

tack till alla som fixade detta.. 

MvH Henke CREW@BlekingMidnightClub

Rätta takter det! Fler folk som dig som "vågar" tongue

Just... Awsome!
joxxan
27 juli 2009 · 334 Inlägg

tobiasg skrev:

Sketstopp24v skrev:
tyckte det va en bra träff smile  mer organiserat än sist det va rejs där iaf =)synd att folk e lite fega på att köra bara smile jag drog tom en repa med originala saab 2.0T mot en viss babyblå 240 hehe va inte ens nära på att vinna men fanken vad skoj det är smile

tack till alla som fixade detta.. 

MvH Henke CREW@BlekingMidnightClub

Hade tanke på att köra(brukar alltid köra när jag är med) Men efter att sätt hur säkerhet och hur starterna gick till backade jag ! Har varit på många träffar och sätt hur det går till och det finns lite att anmärka på på alla streetrace men här finns det lite till att lära sig ! Men det är på god väg inte så menar jag utan det måste flyta bättre med att släppa fram vanliga bilar samt att det verkade inte som crew visste om att polisen kom innan dom redan va där om man säger så ! Kontakt med den som startar och dom som vaktar skulle varit bättre och varför stod det så mycket folk vid starten när det fanns en fin stor kulle att stå på ? Det underlättar så mycket för dom som kör om man kan värma utan att va rädd att bilen glider in i en folkmassa för många bakhjulsdrivna bilar har ju en tendens att vandra lite i sidled ! Roligt med så många bilar annars och det blir ju bättre och bättre med tiden med det andra smile

Stämmer Walkisarna funkade inte som dom skulle så killen vi hade innan "sträckan" skrek som en idiot men vi hörde inget. :S Och ja vi har lite att lära, men det kommer smile

Just... Awsome!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang