3606
Sök

USA blinkers på X70

Adder
972 Inlägg
5 augusti 2009
Trådstartare
Ska fixa en lite specialare på min C70 -02a så behöver ha konstant spänning när tändingen är på, på ena stiftet och blinkers funktionen på andra.

Är de möjligen fördraget eller hur löser man de smidigast ? Hållaren finns de att köpa hos volvo ? Vad kan den heta ? Art nr smile ?

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

4 824 Inlägg
6 augusti 2009
du behöver bara skaffa lamphållare samt 2 polig lampa, bara att åka till närmsta volvo butik och köpa.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Adder
972 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
Christian S skrev:
du behöver bara skaffa lamphållare samt 2 polig lampa, bara att åka till närmsta volvo butik och köpa.

Så de är fördraget, är de samma kontakt eller bara att inte alla stift används nu ?

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

4 824 Inlägg
6 augusti 2009
det är 3 st kablar i kontakten men när man bara har bilkers där så används bara 2 av kablarna.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 335 Inlägg
6 augusti 2009
Om du ska ha så lampan lyser hela tiden och ändå blinkar när du blinkar så äre bara att sätta + på - hur simpelt som hellst...

Adder
972 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
OphanWitehall skrev:
Om du ska ha så lampan lyser hela tiden och ändå blinkar när du blinkar så äre bara att sätta + på - hur simpelt som hellst...

Men vill så att ena stiftet på lampan har konstant spänning när man slår på ljuset och andra stiftet ska vara till blinkersen.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Körv
3 535 Inlägg
6 augusti 2009
OphanWitehall skrev:

Det ser bara billigt ut..

Truckdriving Man

Supraman
2 300 Inlägg
6 augusti 2009
det e fördraget, det enda du behöver är lamphållare och lampa, bara att plugga in utan massa kopplingar.
allt finns på volvo.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Adder
972 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
Bra där smile

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Adder
972 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
Hmm, ringde Rejmes nyss min närmaste volvo åf men han hittade inget på varken C70 eller S/V70. Så finns de någon som vet eller kan ta reda på artikel nrt så skulle de vara utmärkt!

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
// <°))>< ><(((((°> \\

Adder
972 Inlägg
6 augusti 2009
Trådstartare
Art är: 8628245

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\