Eftersnäks Coop Skara

Thorsella
8 augusti 2009 ·

Lyckad kväll? Ja bra väder mycke bilar....
Tills "någon" ringde polisen, Nämner inga namn dock haha

Nästa träff?  22/8?



_____________________________________________________________________________________
Till stor del är det snack och planering av illegalt race race i denna tråd, vilket är förbjudet här på Garaget.org!
Tips LÅT BLI DET(!) annars blir det tråkiga konsekvenser!

LÄS!
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

// Moderator
_____________________________________________________________________________________

Senast redigerat av Thorsella (8 augusti 2009)

Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Ja..smidigt att ringa farbror blå, verkligen..

Träffen var helt okej, dök ju upp en hel del bilar ju smile
Jag återkommer gärna på en träff igen inom snar framtid (om vädret tillåter)

På återseende // Björk

OEM <3
TurboNissen
8 augusti 2009 · 104 Inlägg

Ja det blev verkligen bra väder igårtongue blev ju några som körde innan de fick bryta men en hel del fina bilar fanns det ju:)

"Turbo is da shit"
Motorrenovering på gång=)=)
244Drag HOLSET ÄLSKARE
8 augusti 2009 · 53 Inlägg

de va ju kanon på coop. men allt annat kräver lite bättre ordning.. det va bättre förr:-)
synd att vissa inte är talförda och kan lösa en situation själva utan måste blanda in polisen..
annnars va de allt kul

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
Berg Berg
8 augusti 2009 · 424 Inlägg

ja, kunde bara volvogubbarna gett fan i att burnat/gjort ringar på coopparkeringen så hade vi nog sluppit farbror blå.. tycker sånt är så meningslöst.. är ju ändå på privat mark dessutom! värm däcken vid starten på ev race ist..

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
whitebitch_gt35
8 augusti 2009 · 73 Inlägg

tycker oxå det var totalt onödigt att börja bourna av volvon mitt bland massa bilar , när det fanns en hel plats längre bort där man kunde hålla på utan att det skulle behöva blivit så här..

Onee
8 augusti 2009 · 342 Inlägg

Va fan ringde dom snuten för elle? ganska onödigt då behöver dom ju inte va på bilträffar framöver om det ska vara så tongue

såg att polisen plockade 2 å talade med dom vid en rx7a vad handlade det om då elle?

Senast redigerat av Onee (8 augusti 2009)

pt_tp
8 augusti 2009 · 55 Inlägg

jo att han i Rx7an hade fått gummi på sin bil.....därför ringde han polisen....hade han inte gjort de så hade kvällen nog blivit ännu mer lyckad big_smile

Thorsella
8 augusti 2009 ·

killen i rx7an stog på parkeringen vid sidan av min bil när "någon" börnade så de kom de "gummidam" på huven så då ringde han polisen,, Åå de va mej dom prata med xD

Onee skrev:
Va fan ringde dom snuten för elle? ganska onödigt då behöver dom ju inte va på bilträffar framöver om det ska vara så tongue

såg att polisen plockade 2 å talade med dom vid en rx7a vad handlade det om då elle?

Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

Fint väder mykt bilar och mykt folk:) rätt så lyckat smile sen äre alltid ngn som stör sig? Va la inte direkt Volvogubbarna som börja busa??..... Sen kunde det väll varit lite mer bättre arangerat senare på kvällen?

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Onee
8 augusti 2009 · 342 Inlägg

a men för helvete elel är la bara tvätta bört är ju inget som sätter sej! Vad sa polisen te dej då?


Thorsella skrev:
killen i rx7an stog på parkeringen vid sidan av min bil när "någon" börnade så de kom de "gummidam" på huven så då ringde han polisen,, Åå de va mej dom prata med xD

Onee skrev:
Va fan ringde dom snuten för elle? ganska onödigt då behöver dom ju inte va på bilträffar framöver om det ska vara så tongue

såg att polisen plockade 2 å talade med dom vid en rx7a vad handlade det om då elle?

Thorsella
8 augusti 2009 ·

Hehe den ena polisen skratta lite å sa dedär får ni ju lösa själva.
Jag erbjöd en tvätt på Bilia med icke han skulle ha den handtvättad 400spänn

Onee skrev:
a men för helvete elel är la bara tvätta bört är ju inget som sätter sej! Vad sa polisen te dej då?


Thorsella skrev:
killen i rx7an stog på parkeringen vid sidan av min bil när "någon" börnade så de kom de "gummidam" på huven så då ringde han polisen,, Åå de:) va mej dom prata med xD

Onee skrev:
Va fan ringde dom snuten för elle? ganska onödigt då behöver dom ju inte va på bilträffar framöver om det ska vara så tongue

såg att polisen plockade 2 å talade med dom vid en rx7a vad handlade det om då elle?

_Thorell_ Party's on Wayne
8 augusti 2009 · 13 Inlägg

Tycker kvällen var helt okej. Framför allt att det kom så många bilar. Det låter ju vansinnigt att ringa polisen för den där incidenten. Jag menar ringer bankrånare till polisen och säger att det pågår ett rån? Synd att det inte var bestämt var det skulle köras. Hade väl varit bättre om vi åkt till Götene plast, eller bakom Dinners i Götene på direkten. Men annars jävligt lyckat! smile Blir nog lite bus i Mariestad idag wink

Volvo V70 II "Polstjärnan" (2008)
Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

_Thorell_ skrev:
Tycker kvällen var helt okej. Framför allt att det kom så många bilar. Det låter ju vansinnigt att ringa polisen för den där incidenten. Jag menar ringer bankrånare till polisen och säger att det pågår ett rån? Synd att det inte var bestämt var det skulle köras. Hade väl varit bättre om vi åkt till Götene plast, eller bakom Dinners i Götene på direkten. Men annars jävligt lyckat! smile Blir nog lite bus i Mariestad idag wink

Dom sa ju till alla vid trandansen... blev ett par bilar där, men fölk verkar inte fatta vad man ska ha returvägarna till, parkerar lite hursomhelst.... och sen blev det ju götene plast.. dinners går inte att köra, har gjorts en jävla refug i mitten av rakan.. pga Arns värld eller vad det heter:)

Rally- All The Action You Need!!!!
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
Larzzon_
8 augusti 2009 · 2 Inlägg

vart är vi på väg i sammhället??? ringa snuten för lite gummirester! ska man ringa polien varje gång man får ett stenskot på bilen med då? eller att bilen framfören på e20 spolar av rutan så att ens egen bil blir skitig!! vad har man på ett race att göra om man är så rädd för att bilen ska bli skitig?

Onee
8 augusti 2009 · 342 Inlägg

a men för fan sicken jävlaa tönt då elle! HAde ju bara varit att gå fram å talat med dej ju eller har han tal svårigheter wink

gör ju ingen större skillnad å tvätta med högtryckstvätten än å handtvätta


Thorsella skrev:
Hehe den ena polisen skratta lite å sa dedär får ni ju lösa själva.
Jag erbjöd en tvätt på Bilia med icke han skulle ha den handtvättad 400spänn

Onee skrev:
a men för helvete elel är la bara tvätta bört är ju inget som sätter sej! Vad sa polisen te dej då?


Thorsella skrev:
killen i rx7an stog på parkeringen vid sidan av min bil när "någon" börnade så de kom de "gummidam" på huven så då ringde han polisen,, Åå de:) va mej dom prata med xD


SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

Myckte folk och trevligt var det.
Kom dit vid 22.00 ca och 30 min efter det drog alla...
Jag stod kvar på COOP för jag såg att polisen åkte mot racet och sen dröjde det inte länge innan det kom tillbaka lite bilar.
Sen vet i fan vart alla tog vägen men..

I do it my way
Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:
Myckte folk och trevligt var det.
Kom dit vid 22.00 ca och 30 min efter det drog alla...
Jag stod kvar på COOP för jag såg att polisen åkte mot racet och sen dröjde det inte länge innan det kom tillbaka lite bilar.
Sen vet i fan vart alla tog vägen men..

Läs lite högre upp:P skrev nyss vart alla drog:P..
men iallafall Götene..

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Forshem
8 augusti 2009 · 231 Inlägg

blir de nått i mariestad ikväll?

Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

Forshem skrev:
blir de nått i mariestad ikväll?

Hade ju inte vart helt fel:)

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang