Eftersnäks Coop Skara

WeDo
8 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Disskutera ej Race eller nya träffar här.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Thorsella
8 augusti 2009 ·

Mariestad suger  kanske skvätter något

Senast redigerat av Thorsella (8 augusti 2009)

Forshem
8 augusti 2009 · 231 Inlägg

Thorsella skrev:
Ne Lidköping?  Finns 2 ställen där.  Dock inget 400m men 200 iaf.  Mariestad suger  kanske skvätter något

Lidköping är lika nära så för mej spelar de ingen roll, starta en ny tråd du som har koll på ställena o styr upp nått enkelt då så slipper vi få skäll smile

Linus_
8 augusti 2009 · 30 Inlägg

i lidköping kan man ju köra på vägen mot trollhättan:P

Thorsella
8 augusti 2009 ·

Kan dock inte idag  men

Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

Kan ingen ta tag å skapa ny tråd om "träff" i lidk då? inte många som kommer kolla denna tråden å fatta att det kanske blir i lidk?tongue

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

whitebitch_gt35 skrev:
tycker oxå det var totalt onödigt att börja bourna av volvon mitt bland massa bilar , när det fanns en hel plats längre bort där man kunde hålla på utan att det skulle behöva blivit så här..

Och de var bättre av killen RX7:an ringde polisen för gummiresterna?

Undra vafan man tänker med när man ringer polisen vid en sån här träff..

OEM <3
DHermansson
8 augusti 2009 · 17 Inlägg

Nån som har bilder från gårdagen?

Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

Undrar oxå om bilder? fanns mykt fina bilar å se på därsmile

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
whitebitch_gt35
8 augusti 2009 · 73 Inlägg

Bjork skrev:

whitebitch_gt35 skrev:
tycker oxå det var totalt onödigt att börja bourna av volvon mitt bland massa bilar , när det fanns en hel plats längre bort där man kunde hålla på utan att det skulle behöva blivit så här..

Och de var bättre av killen RX7:an ringde polisen för gummiresterna?

Undra vafan man tänker med när man ringer polisen vid en sån här träff..

nej det har jag inte sagt , vart ju kanske lite onödigt och ringa såklart!..

så om nån står och spinner upp gummirester på din nypolerade bil nästa gång , så står du bara och kollar på och tycker det är okay? trodde man skulle race och busa senare och inte på parkeringen där man kollar på varandras bilar? hmm

Zitram Säljare
8 augusti 2009 · 140 Inlägg

Jag åkte hem från en kompis som bor i Götene, och mötte alla när ni kom till Götene Plast wink haha! Förvånad jag blev tongue Så fick ju ställa upp och köra 3 race. Vann nog bara ett wink
Kul att få testa C30n lite smile

Kul kväll, helt ovetande om detta! smile

Volvo C30 T5 "Polestar Performance" (2007)
Forshem
8 augusti 2009 · 231 Inlägg

Är det inte egentligen bättre att träffas i götene direkt istället för mariestad, skara o lidköping.. allt slutar ju ändå bara med att polisen kommer först o sen åker alla till götene. Finns ju ingen polis i tjänst här kvällstid så väldigt mycket lugnare här

pt_tp
8 augusti 2009 · 55 Inlägg

tanken var ju som sagt trandansen o hade inte polisen blivit dit ring så hade nog det blivit jävligt lyckat....vi gick/åkte runt o sa detta till folk men om man väljer bort att lyssna får man skylla sig sjävl....sen är de svårt att få de bra organiserat om man inte får folk att lyssna på en....att man börja leka igår hade ingen som helst betydelse då rx7am fixa dit dom innan man började leka....då han retade sig på att någon stod stilla o börnade så han fick gummi på sin bil....detta är ganska löjligt att ringa polisen för om man kan tala svenska o gå fram till personen i fråga o lösa de....om han inte är nöjd med en bilia tvätt som inte har bosrt utan högtryckstvättar så får man ju diskutera den saken.....hoppas iaf att nästa träff bli bättre och att alla har lärt sig att man kke kan diskutera med personen innan man tillkallar polis....jag tycker som thorsella att vi sattsar på en ny träff den 22/8 igen.....

TdiR
8 augusti 2009 · 269 Inlägg

sen undrar jag , varför ha race när det är ingen som kör

Annars helt ok i skara

Och som många andra säger visst helt onodigt att börna men men det hör till om det sker någorlunda säkert o så , o killen i rx7 har ju inget på sådana race att göra om han är rädd för lite gummi , att han ens vågar köra bilen ,

VW Passat R Tdi 4motion
SirFlashen Lärd...typ... eller ?
8 augusti 2009 · 46 Inlägg

Kan ju säga att jag tycker bara det va bra att han ringde polisen. Hade det vart min bil så skulle du bara önskat att dom ringt polisen.. Så förbannat onödigt å leka bland folks bilar.   

Kör era jävla fjorttisbörns någon annanstanns..... Vissa har ju ett bil intresse och vill ha sin bil i samma skick innan som efter en träff.

Forshem
8 augusti 2009 · 231 Inlägg

SirFlashen skrev:
Kan ju säga att jag tycker bara det va bra att han ringde polisen. Hade det vart min bil så skulle du bara önskat att dom ringt polisen.. Så förbannat onödigt å leka bland folks bilar.   

Kör era jävla fjorttisbörns någon annanstanns..... Vissa har ju ett bil intresse och vill ha sin bil i samma skick innan som efter en träff.

Nu skulle jag ju tro att dom flesta har ett bilintresse, men alla kanske inte känner att det bästa som finns är att ligga o putsa o gnugga varenda minut av dygnet.

SirFlashen Lärd...typ... eller ?
8 augusti 2009 · 46 Inlägg

Forshem skrev:

SirFlashen skrev:
Kan ju säga att jag tycker bara det va bra att han ringde polisen. Hade det vart min bil så skulle du bara önskat att dom ringt polisen.. Så förbannat onödigt å leka bland folks bilar.   

Kör era jävla fjorttisbörns någon annanstanns..... Vissa har ju ett bil intresse och vill ha sin bil i samma skick innan som efter en träff.

Nu skulle jag ju tro att dom flesta har ett bilintresse, men alla kanske inte känner att det bästa som finns är att ligga o putsa o gnugga varenda minut av dygnet.

Jag skiter i om folk kör en dyr värsting bil eller billig skrothög. Intresset är det viktiga. MEN oavsett så ska man respektera andras bilar och inte stå och skita ner dom me gummi.  Det fanns en plan bara 10m bort där man kunde leka ifred.

Visa lite respekt och använd huvudet.


Va en sköjj kväll annars.. Fast min koppling slirar hejdlöst sad

Thorsella
8 augusti 2009 ·

Haha fjortisbörn. LoL. OMG

pt_tp
8 augusti 2009 · 55 Inlägg

tyvärr blev de som de blev men nästa träff hoppas vi på ska bli ännu mer lyckad big_smile

va ju trots allt bra med bilar och kanon väder sen tråkiga saker hände tyvärr men polisen tycker ja iaf är lite väl onödigt att dra dit de förstörde för alla. kolla nya tråden för mer info om nästa träff.

MVH. pt_tp

Forshem
8 augusti 2009 · 231 Inlägg

SirFlashen skrev:

Forshem skrev:

SirFlashen skrev:
Kan ju säga att jag tycker bara det va bra att han ringde polisen. Hade det vart min bil så skulle du bara önskat att dom ringt polisen.. Så förbannat onödigt å leka bland folks bilar.   

Kör era jävla fjorttisbörns någon annanstanns..... Vissa har ju ett bil intresse och vill ha sin bil i samma skick innan som efter en träff.

Nu skulle jag ju tro att dom flesta har ett bilintresse, men alla kanske inte känner att det bästa som finns är att ligga o putsa o gnugga varenda minut av dygnet.

Jag skiter i om folk kör en dyr värsting bil eller billig skrothög. Intresset är det viktiga. MEN oavsett så ska man respektera andras bilar och inte stå och skita ner dom me gummi.  Det fanns en plan bara 10m bort där man kunde leka ifred.

Visa lite respekt och använd huvudet.


Va en sköjj kväll annars.. Fast min koppling slirar hejdlöst sad

Givetvis får man visa folk respekt, jag var inte ens där så jag är ganska oskyldig smile
Men sen behöver man inte ringa polisen utan det funkar ju faktiskt att testa o prata lite med personen ifråga först. Det är ju inte så att man prejar folk av vägen o spöar på dom för att dom skvätt vatten på en när man åker på landsvägen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang