Eftersnäks Coop Skara

xlnc
8 augusti 2009 · 16 Inlägg

Kan vi inte bara lägga ner det här snacket, menar, det som har hänt har hänt! Inget vi kan göra åt.
Killen i rx7:an valde att ta kontakt via polisen, det var hans val, om ni anser att det var fel så kan ni ju hålla den åsikten för er själva.

Lägg mer fokus på den andra tråden om nästa träff istället!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=145565

MvH

Senast redigerat av xlnc (8 augusti 2009)

Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

whitebitch_gt35 skrev:

Bjork skrev:

whitebitch_gt35 skrev:
tycker oxå det var totalt onödigt att börja bourna av volvon mitt bland massa bilar , när det fanns en hel plats längre bort där man kunde hålla på utan att det skulle behöva blivit så här..

Och de var bättre av killen RX7:an ringde polisen för gummiresterna?

Undra vafan man tänker med när man ringer polisen vid en sån här träff..

nej det har jag inte sagt , vart ju kanske lite onödigt och ringa såklart!..

så om nån står och spinner upp gummirester på din nypolerade bil nästa gång , så står du bara och kollar på och tycker det är okay? trodde man skulle race och busa senare och inte på parkeringen där man kollar på varandras bilar? hmm

Hur lätt är det för Erik (Thorsella) att veta att hans bil spottar iväg gummiresterna så långt? Olyckshändelse och han erbjöd ju tvättning för den delen med.

Aja, skitsam, gjort är gjort nu blickar vi framåt smile

OEM <3
Thorsella
8 augusti 2009 ·

men hur gör vi med dom 400kr ja fick betala då?  tar vi inträde nästa gång då eller?

Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Thorsella skrev:
men hur gör vi med dom 400kr ja fick betala då?  tar vi inträde nästa gång då eller?

lolroll

jag kan bjuda dig på 5 drickor på jobbet tongue

Senast redigerat av Bjork (8 augusti 2009)

OEM <3
TdiR
8 augusti 2009 · 269 Inlägg

tycker vi kan lägga en 20 till Thorsella allihop eftersom han fick betala för tvätten o sen att han underhåller oss andra med sin 242

VW Passat R Tdi 4motion
_Robban87_
8 augusti 2009 · 2 Inlägg

finns dom som tycker de kanske e kul o ha puts o fint skick på lacken medans andra glider runt med grund lack o ingen puts.... är bara respektlöst när folk inte tar hänsyn till andras bilar.... sen hade garanterat andra reagerat likadant om de var deras egna bil som blev nerskvätt med gummi.... har man hållt på i 2 dagar o minst 6-8 timmar varje dag för o få iordning på lacken så kanske de inte e så jävla kul o få den svart med gummi på premiär turen efter massa slit.... men de kommer väll den dan någon annan råkar ut för samma... men då kollar väll ni bara bort...

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
8 augusti 2009 · 3 585 Inlägg

Fanns ju en baouta parkering att burna/sladda och göra både 1 och 2 och 4hjulingar på! Varför riskera att skvätta sten/gummi på andras bilar + köra in i dem eller köra på någon. Vad som helst kan hända och då kan det vara bra att vara lite ifrån alla andra.

Annars va det en trevlig träff i skara. Ska nog försöka komma lite tidigare nästa gång.

Även hört att de skall vara nått i m-stad i kväll

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
auuddi
8 augusti 2009 · 4 Inlägg

om de är den röda rx7an så va den skabbig fronten måste vart pensel mollad sen va den sprucken och såg allmänt sleten ut...

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

Rally_Dalle skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Myckte folk och trevligt var det.
Kom dit vid 22.00 ca och 30 min efter det drog alla...
Jag stod kvar på COOP för jag såg att polisen åkte mot racet och sen dröjde det inte länge innan det kom tillbaka lite bilar.
Sen vet i fan vart alla tog vägen men..

Läs lite högre upp:P skrev nyss vart alla drog:P..
men iallafall Götene..

Joo... Vi åkte till Preem i Götene men alla drog ju därifrån helt plötsligt också.

I do it my way
244Drag HOLSET ÄLSKARE
8 augusti 2009 · 53 Inlägg

Va fan. pengar till Thorsella..
ge dom till mej iom att de va ja som fick betala för han hade inga kontanter på sej:-)

Jag sponsrar med 20kr till Thorsella med!!

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

auuddi skrev:
om de är den röda rx7an så va den skabbig fronten måste vart pensel mollad sen va den sprucken och såg allmänt sleten ut...

Nej det var inte den röda.

Denna var en mycket fin, silver(?) färgad RX7:a.


Jag tycker också att det är rätt så ovärt att ställa sig och burna mitt bland alla bilar när det fanns vägar runtomkring att köra på.

Jag hade också blivit rätt så lack om någon skvätt gummi på min bil.

Och skoj när han, som Robban säger, hade lagt ned massa timmar på att få lacken i skick och på premiär turen så får han massa gummi på den.



Skoj med allt folk annars som sagt.

I do it my way
Rally_Dalle
8 augusti 2009 · 110 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Rally_Dalle skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Myckte folk och trevligt var det.
Kom dit vid 22.00 ca och 30 min efter det drog alla...
Jag stod kvar på COOP för jag såg att polisen åkte mot racet och sen dröjde det inte länge innan det kom tillbaka lite bilar.
Sen vet i fan vart alla tog vägen men..

Läs lite högre upp:P skrev nyss vart alla drog:P..
men iallafall Götene..

Joo... Vi åkte till Preem i Götene men alla drog ju därifrån helt plötsligt också.

För vi försökte få med alla te plasten, där dom körde mer än vid trandansen... följ strömmen som man brukar kalla det;) blir ikv oxå..

Rally- All The Action You Need!!!!
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
whitebitch_gt35
8 augusti 2009 · 73 Inlägg

Bjork skrev:

whitebitch_gt35 skrev:

Bjork skrev:

Och de var bättre av killen RX7:an ringde polisen för gummiresterna?

Undra vafan man tänker med när man ringer polisen vid en sån här träff..

nej det har jag inte sagt , vart ju kanske lite onödigt och ringa såklart!..

så om nån står och spinner upp gummirester på din nypolerade bil nästa gång , så står du bara och kollar på och tycker det är okay? trodde man skulle race och busa senare och inte på parkeringen där man kollar på varandras bilar? hmm

Hur lätt är det för Erik (Thorsella) att veta att hans bil spottar iväg gummiresterna så långt? Olyckshändelse och han erbjöd ju tvättning för den delen med.

Aja, skitsam, gjort är gjort nu blickar vi framåt smile

hur svårt är det att åka bort till andra sidan parkeringen då? wink

ja nu blickar vi framåt , men tror nog allt att det finns dom som skulle reagerat likadant om det hade hänt deras bil , om man nu är rädd om den vill säga...

244Drag HOLSET ÄLSKARE
8 augusti 2009 · 53 Inlägg

kille som va så rädd om sin bil o lack lägger sin näve på huven när jag fråga om det satt hårt och drar runt näven i gummidammet som fanns på huven då. nee inte så hårt.. gör man så om man är så rädd om sin bil??

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

Rally_Dalle skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Rally_Dalle skrev:

Läs lite högre upp:P skrev nyss vart alla drog:P..
men iallafall Götene..

Joo... Vi åkte till Preem i Götene men alla drog ju därifrån helt plötsligt också.

För vi försökte få med alla te plasten, där dom körde mer än vid trandansen... följ strömmen som man brukar kalla det;) blir ikv oxå..

Okej.

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
8 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

244Drag skrev:
kille som va så rädd om sin bil o lack lägger sin näve på huven när jag fråga om det satt hårt och drar runt näven i gummidammet som fanns på huven då. nee inte så hårt.. gör man så om man är så rädd om sin bil??

Hur ska man annars veta om det satt sig eller inte... ?

I do it my way
SimmeDaMann
8 augusti 2009 · 8 Inlägg

haha kul det här ju, nästa gång kanske vi kan ordna upp en parkering lite vid sidan av och sätta upp en skylt "Varning! bankens bilar kör sakta" haha

Volvo 740 "T5" (1990)
Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

DerMann skrev:
haha kul det här ju, nästa gång kanske vi kan ordna upp en parkering lite vid sidan av och sätta upp en skylt "Varning! bankens bilar kör sakta" haha

Nu får du förklara lite närmare vad du menar med detta? tongue är de i samband med den olyckliga burnouten som hände eller?tongue

hur svårt är det att åka bort till andra sidan parkeringen då?

ja nu blickar vi framåt , men tror nog allt att det finns dom som skulle reagerat likadant om det hade hänt deras bil , om man nu är rädd om den vill säga...

Vet ej, fråga föraren som burna.

Alla är väl på ngt sätt rädd om sin bil, sj är jag väldigt rädd om den men så ställer jag gärna den lite avsides där ingen leker ngt som alla lärt sig nu tongue

Senast redigerat av Bjork (8 augusti 2009)

OEM <3
Jepa Braindamaged
8 augusti 2009 · 208 Inlägg

finns det några bilder ifrån kvällen ?

Saab 9-3 "Aero" (2005)
Mazda Rx7 "Rx7" (1993)
Bjork OEM <3
8 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

"Berg" fota lite vet jag, har sagt till han att lägga upp lite bilder.

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang