Eftersnäks Coop Skara

Jepa Braindamaged
8 augusti 2009 · 208 Inlägg

Bjork skrev:
"Berg" fota lite vet jag, har sagt till han att lägga upp lite bilder.

Bra bra smile

Mazda Rx7 "Rx7" (1993)
Saab 9-3 "Aero" (2005)
Thorsella
9 augusti 2009 ·

Hehe  men nu om ni tycker att man ska sladda på "den stora ytan"   HUR MYCKET STEN och grus ligger det inte där så som kan skvätta ut över MÅNGA fler bilar och göra större skada då tro??????

StefanNyqvist
9 augusti 2009 · 172 Inlägg

Herrejösses vilket prat de blev om den börnen. Det har ju i alla fall löst sig, sen får dom ta de sig emellan, det har gått åt tre sidor åt att bara prata om en börn. Skapa en egen tråd? Hehe wink...

Ne men annars så var det en lyckad träff trots att jag bara var där i kanske 40 min för att jag skulle upp 03.50 för att åka till de här äckliga jobbet som jag sitter på nu. Hoppas på lika lyckat nästa gång, vilket resulterar i att jag jobbar natt sad.

Later boys and girls!

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
TRYIT Teddan
9 augusti 2009 · 2 495 Inlägg

DerMann skrev:
haha kul det här ju, nästa gång kanske vi kan ordna upp en parkering lite vid sidan av och sätta upp en skylt "Varning! bankens bilar kör sakta" haha

jasså var det många bankanställda där i sina tjänstebilar ? eller hur menar du ?

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
LillStorch VW Takes Over!
9 augusti 2009 · 67 Inlägg

hallo? vart är bilderna? smile

Såg allt några med kameror;)

_Robban87_
9 augusti 2009 · 2 Inlägg

vadå bankens bilar? banken har väl fan inte betalt bilarna eller... alla kanske inte kan köpa en bil för 200 000:- eller mer på kortet... som man kan med en 740...

Crille_91
9 augusti 2009 · 1 Inlägg

spelar ingen roll vems bil det är eller vilken sort för man ska visa respekt för andras grejer och man kan ju tänka sig för "lite" innan man ska börna loss och kolla så att man inte skadar andras saker annars tycker jag att det var en lyckad träff med många fina bilar

toycrew
9 augusti 2009 · 97 Inlägg

auuddi skrev:
om de är den röda rx7an så va den skabbig fronten måste vart pensel mollad sen va den sprucken och såg allmänt sleten ut...

Skulle det vara grönt att spraya den med gummi för det? Finns ju skäl till att fronten ser ut som den gör, har inte orkat fixa den efter att jag körde sönder den pga att bilen ska hellackeras i vinter, men jag får be om ursäkt för din åsikt är ju den viktigaste för mig just nu.....

whitebitch_gt35
9 augusti 2009 · 73 Inlägg

vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

Svebbe
9 augusti 2009 · 16 Inlägg

det var trevligt!

Sejodå!
Berg Berg
9 augusti 2009 · 424 Inlägg

Jepa skrev:

Bjork skrev:
"Berg" fota lite vet jag, har sagt till han att lägga upp lite bilder.

Bra bra smile

Här kommer några utav bilderna iaf.. inte mkt.. men alltid nått..

http://jb-photosession.blogspot.com/200 … 78-09.html

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
rudhem
9 augusti 2009 · 188 Inlägg

whitebitch_gt35 skrev:
vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

jo visst är det en 240/740 hur mycket man än bygger om. men en supra är också BARA en supra hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom.

Ledsjö Outlaw´s
244Drag HOLSET ÄLSKARE
9 augusti 2009 · 53 Inlägg

rudhem skrev:

whitebitch_gt35 skrev:
vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

jo visst är det en 240/740 hur mycket man än bygger om. men en supra är också BARA en supra hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom.

helt sant!

luktar avundsjuka här!!lol

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
whitebitch_gt35
9 augusti 2009 · 73 Inlägg

244Drag skrev:

rudhem skrev:

whitebitch_gt35 skrev:
vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

jo visst är det en 240/740 hur mycket man än bygger om. men en supra är också BARA en supra hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom.

helt sant!

luktar avundsjuka här!!lol

klart jag ÄR! lol

244Drag HOLSET ÄLSKARE
9 augusti 2009 · 53 Inlägg

whitebitch_gt35 skrev:

244Drag skrev:

rudhem skrev:

jo visst är det en 240/740 hur mycket man än bygger om. men en supra är också BARA en supra hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom.

helt sant!

luktar avundsjuka här!!lol

klart jag ÄR! lol

Kul att nån här har lite humor:P

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
Meedin
9 augusti 2009 · 33 Inlägg

r-ted skrev:

DerMann skrev:
haha kul det här ju, nästa gång kanske vi kan ordna upp en parkering lite vid sidan av och sätta upp en skylt "Varning! bankens bilar kör sakta" haha

jasså var det många bankanställda där i sina tjänstebilar ? eller hur menar du ?

aldrig hört nått uttryck om "bankens bilar"

get a grip

Chevrolet impala "Airride" (1963)
Volvo v70 "R-design" (2010)
Renault Kangoo "Firmabilen" (2011)
Meedin
9 augusti 2009 · 33 Inlägg

whitebitch_gt35 skrev:
vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

råka bara halka in o läsa lite snabbt de du skrev.. att dom som klaga är dom med 740/240 osv.. men samtidigt e de ju bara dom som använder skiten.. o dom som tar åt sig e ju alla me lite dyrare bilar såsom skyline alt. rx7...

Volvo v70 "R-design" (2010)
Chevrolet impala "Airride" (1963)
Renault Kangoo "Firmabilen" (2011)
LillStorch VW Takes Over!
9 augusti 2009 · 67 Inlägg

Berg skrev:

Jepa skrev:

Bjork skrev:
"Berg" fota lite vet jag, har sagt till han att lägga upp lite bilder.

Bra bra smile

Här kommer några utav bilderna iaf.. inte mkt.. men alltid nått..

http://jb-photosession.blogspot.com/200 … 78-09.html

Mkt fina bilar/Bilder!smilecoolwink

Senast redigerat av LillStorch (9 augusti 2009)

bezbeckman
9 augusti 2009 · 18 Inlägg

Meedin skrev:

r-ted skrev:

DerMann skrev:
haha kul det här ju, nästa gång kanske vi kan ordna upp en parkering lite vid sidan av och sätta upp en skylt "Varning! bankens bilar kör sakta" haha

jasså var det många bankanställda där i sina tjänstebilar ? eller hur menar du ?

aldrig hört nått uttryck om "bankens bilar"

get a grip

Jag tror att det han menar är att alla som har lite dyrare bilar har inte pengar till dessa utan har stora lån på banken för att ha råd till dessa fordon (bankens bilar). Tror inte att han tänker på att många är äldre och har jobbat ihop till sin fina bil och kanske inte alls har lån. Själv hade jag blivit rejält förbannad om något burnat och skvätt gummi/grus på min bil. Det hela handlar om att ta hänsyn och visa respekt för andra. Ska försöka dyka upp på nästa träff, verkar vara en del fina bilar   smile

Tuffhaggman
9 augusti 2009 · 864 Inlägg

Meedin skrev:

whitebitch_gt35 skrev:
vem ligger och betalar "bankens" bilar då månad efter månad? inte är det banken i alla fall... kanske finns dom som kan betala rent oxå för den delen..

luktar avundsjuka långa vägar med detta.. eftersom majoriteten av folk som klagar över detta kör volvo 240/740 osv , och dessa är ju bara en volvo 240/740 hur mycket man än trimmar dom och bygger om dom wink

råka bara halka in o läsa lite snabbt de du skrev.. att dom som klaga är dom med 740/240 osv.. men samtidigt e de ju bara dom som använder skiten.. o dom som tar åt sig e ju alla me lite dyrare bilar såsom skyline alt. rx7...

Det är ovidkommande. Hur bilen används är upp till ägaren. Ingen ska behöva tolerera gummirök på bilen bara för att den står parkerad på en träff.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang