Eftersnäks Coop Skara

Bjork OEM <3
9 augusti 2009 · 6 957 Inlägg

Berg skrev:

Jepa skrev:

Bjork skrev:
"Berg" fota lite vet jag, har sagt till han att lägga upp lite bilder.

Bra bra smile

Här kommer några utav bilderna iaf.. inte mkt.. men alltid nått..

http://jb-photosession.blogspot.com/200 … 78-09.html

Ujuj, ja kom med tongue mkt trevliga kort big_smile

OEM <3
SimmeDaMann
9 augusti 2009 · 8 Inlägg

en flaska asfaltsrent kostar 75sek på vilken mack som helst, tar kanske 3min sen är gummit borta haha värt allt gnabb eller?? hehe

Volvo 740 "T5" (1990)
Tuffhaggman
9 augusti 2009 · 864 Inlägg

DerMann skrev:
en flaska asfaltsrent kostar 75sek på vilken mack som helst, tar kanske 3min sen är gummit borta haha värt allt gnabb eller?? hehe

Om man har putsat på bilen i två dagar så är det väl det? Helt ofattbart att folk ursäktar detta, det är inte okey att lägga en gummihinna på andras bilar.

auuddi
9 augusti 2009 · 4 Inlägg

hehe hur ska de gå nästa träff ?gäng fight lägg ner för faan

Onee
9 augusti 2009 · 342 Inlägg

Lägg ner detta gnabb nu om den där jävlaa RX7an å den där jävla 242an! det har ju löst sej varför göra det större för?!
Säger precis som auuddi kommer det att bli ett jävlaa stort gäng bråk på nästa bilträff elle?

Senast redigerat av Onee (9 augusti 2009)

Thorsella
9 augusti 2009 ·

Varken RX7 an e inte sur och 242an e inte sur.. dom har gjort upp detta!    END OF THE STORY

inga börnisar eller svineri nästa gång!

Onee
9 augusti 2009 · 342 Inlägg

säger samma END OF THE STORY

Rally_Dalle
9 augusti 2009 · 110 Inlägg

Thorsella skrev:
Varken RX7 an e inte sur och 242an e inte sur.. dom har gjort upp detta!    END OF THE STORY

inga börnisar eller svineri nästa gång!

Måste vara lite svårt å hålla sig med svinerier och börnisar med dom hk:n du har Thorsa big_smile

Senast redigerat av Rally_Dalle (9 augusti 2009)

Rally- All The Action You Need!!!!
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Thorsella
9 augusti 2009 ·

hehe vi får svina några meter bort från dom fina  bilera smile  eller så träffas vi som vill på ett annat ställer så får dom va på "coop" å titta på bilarna då  wink

Rally_Dalle skrev:

Thorsella skrev:
Varken RX7 an e inte sur och 242an e inte sur.. dom har gjort upp detta!    END OF THE STORY

inga börnisar eller svineri nästa gång!

Måste vara lite svårt å hålla sig med svinerier och börnisar med dom hk:n du har Thorsa big_smile

244Drag HOLSET ÄLSKARE
9 augusti 2009 · 53 Inlägg

Thorsella skrev:
Varken RX7 an e inte sur och 242an e inte sur.. dom har gjort upp detta!    END OF THE STORY

inga börnisar eller svineri nästa gång!

WORDS!!!







lite bara cool

Audi 100 "Dragrace Audi 100" (1987)
Rally_Dalle
9 augusti 2009 · 110 Inlägg

Thorsella skrev:
hehe vi får svina några meter bort från dom fina  bilera smile  eller så träffas vi som vill på ett annat ställer så får dom va på "coop" å titta på bilarna då  wink

Rally_Dalle skrev:

Thorsella skrev:
Varken RX7 an e inte sur och 242an e inte sur.. dom har gjort upp detta!    END OF THE STORY

inga börnisar eller svineri nästa gång!

Måste vara lite svårt å hålla sig med svinerier och börnisar med dom hk:n du har Thorsa big_smile

Ingen dum idee Thorsa:) finns nog ett par som kommer på "våran" träff med isåfall haha

Rally- All The Action You Need!!!!
BMW 320 "DailyDriven" (2000)
Volvo 940 "FckShtUP" (1996)
DHermansson
9 augusti 2009 · 17 Inlägg

Fina bilder Berg!
Hoppas du har med kameran på kommande träffar smile

pt_tp
9 augusti 2009 · 55 Inlägg

lite kul att eftersnacket lockar mer folk i forumet än vad sjävla tråden inför träffen gjorde tongue
hoppas att den nya träff tråden får mer respons då big_smile

FLindgren
9 augusti 2009 · 5 089 Inlägg

pt_tp skrev:
lite kul att eftersnacket lockar mer folk i forumet än vad sjävla tråden inför träffen gjorde tongue
hoppas att den nya träff tråden får mer respons då big_smile

haha ja detta är ju jätteroligt att läsa. jag vill inte blanda mig in i tråden dock. Inget att diskutera om enns tycker jag men high six på er;)

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Berg Berg
9 augusti 2009 · 424 Inlägg

DHermansson skrev:
Fina bilder Berg!
Hoppas du har med kameran på kommande träffar smile

Thx..tongue
ja vi får väl se vart nästa träff blir.. Skara är lagom resa, mariestad blir för låångt..
Sen blir de ju mörkt väldigt tidigt nu på kvällarna.. jag skulle behöva inhandla ett stativ.. blir väääldigt lätt suddigt med minsta skakning när man fotar i mörker..

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
DHermansson
10 augusti 2009 · 17 Inlägg

De hade ju varit fint om träffen flyttade på sig varje gång.. Skara, Lidköping, Mariestad m.m
Sen kan man ju alltid mötas och dra en karavan till Trollhättan en fredag smile

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
10 augusti 2009 · 1 300 Inlägg

Snygga bilder Berg !

I do it my way
pt_tp
10 augusti 2009 · 55 Inlägg

Kolla gärna in nya tråden angående nästa skara meet   http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=145823

WeDo
10 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Låser här då det inte verkar vara så mycker mer snack om träffen kvar.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang