Eftersnack/bilder. Linköpingsträffen #4 8/8-09

randal
8 augusti 2009 · 5 Inlägg

Jag tycker det var en lyckad träff. Kul med en del Fordar smile

Mina bilder finns på http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=88754

Ford Focus RS "3493" (2003)
Dirq
9 augusti 2009 · 305 Inlägg

jag valde kräftor och nubbe iställlet tongue

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
T-Andersson
9 augusti 2009 · 347 Inlägg

Dirq  skrev:
jag valde kräftor och nubbe iställlet .

Låter gött! smile Jag vart bjuden på brölop tängte åka på kvällen till träffen men så bjöd dom på gratis cider och öl så det vart o va kvar och dricka hehe!..Självklart måste det blir ett femte Linköpingsträff avslutning på sommaren! smile Hoppas alla hadde trevligt på träffen! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Emill88
9 augusti 2009 · 163 Inlägg

Men tråkigt att träffen tog slut fort, vi hann aldrig se race eller ngt alla drog bara ingen karavan ens. så tråkigt

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
Caylon Bayerische Motoren Werke
9 augusti 2009 · 271 Inlägg

riktigt trevlig träff, nästan så den slog mom träffarna. riktigt trevlig med den extremt långa karavanen till racen senare på kvällen med smile

BMW M3 E92 (2008)
LOFA
9 augusti 2009 · 17 Inlägg

Var helt ok tycker ja, trodde de skulle va lite mer bilar dock med tanke på vädret

Blomster
9 augusti 2009 · 82 Inlägg

Mycket lyckad träff.
Roligt att det vart några race i slutet med.

RoroKungen
9 augusti 2009 · 184 Inlägg

Lyckad Träff och rolig race ja kom hem nyss big_smile

V745
9 augusti 2009 · 116 Inlägg

Kvällens roligaste var nog då en vit 740 sedan såg ut att vilja ge sig på driftingen. Ner och vända runt vid ingången till Rusta för att sedan sakta åka upp mot utfarten till parkeringen. Anledning: Snuten stod vid utfarten till Jysk. Synd bara om den förare som driftade då polisen kom. Undrar vad dom böterna blev...

För det mesta var det bra sällskap och man fick ju träffa andra likasinnade igen. Synd bara att en av de tjejer som sedan åkte med mig blev tjurig och förstörde stämningen för övriga.

Senast redigerat av V745 (9 augusti 2009)

agadiffen
9 augusti 2009 · 739 Inlägg

kul som fan ingen som har bilder att lägga upp på mig när ja driftar med bmw 750 v12

Audi a6 2,4 utan t "limo" (1998)
Volkswagen Golf 4 tdi "Post räsern" (2003)
Coffen Håltagare
9 augusti 2009 · 239 Inlägg

kom dit sent så va väll kanske 20 bilar som stog på parkeringen sad så blev åka till brask ist sen hem igen tongue

Senast redigerat av Coffen (9 augusti 2009)

bush1
9 augusti 2009 · 43 Inlägg

träffen va mycket bra,Men måste organisera racen lite bättre då jag hade en nära döden upplevelse senare på kvällen mötte en stor jävla jeep i 200kmh i vänster filen,trodde grabarna hade nån i slutet av sträckan som varna för privat bilar,annars va det jävligt bra

bush1
9 augusti 2009 · 43 Inlägg

träffen va mycket bra,Men måste organisera racen lite bättre då jag hade en nära döden upplevelse senare på kvällen mötte en stor jävla jeep i 200kmh i vänster filen,trodde grabarna hade nån i slutet av sträckan som varna för privat bilar,annars va det jävligt bra

randal
9 augusti 2009 · 5 Inlägg

bush1 skrev:
träffen va mycket bra,Men måste organisera racen lite bättre då jag hade en nära döden upplevelse senare på kvällen mötte en stor jävla jeep i 200kmh i vänster filen,trodde grabarna hade nån i slutet av sträckan som varna för privat bilar,annars va det jävligt bra

Håller med. Förr eller senare händer det något.

Ford Focus RS "3493" (2003)
randal
9 augusti 2009 · 5 Inlägg

V745 skrev:
Kvällens roligaste var nog då en vit 740 sedan såg ut att vilja ge sig på driftingen. Ner och vända runt vid ingången till Rusta för att sedan sakta åka upp mot utfarten till parkeringen. Anledning: Snuten stod vid utfarten till Jysk. Synd bara om den förare som driftade då polisen kom. Undrar vad dom böterna blev...

För det mesta var det bra sällskap och man fick ju träffa andra likasinnade igen. Synd bara att en av de tjejer som sedan åkte med mig blev tjurig och förstörde stämningen för övriga.

Polisen tog någon som driftade i Mantorp tidigare i år. Har för mig att böterna låg på 700:- och "brottet" rubricerades som "Framförande av fordon med för högt motorljud" eller nåt i den stilen. smile

Ford Focus RS "3493" (2003)
taxxen kör timmerbil
9 augusti 2009 · 11 Inlägg

randal skrev:

V745 skrev:
Kvällens roligaste var nog då en vit 740 sedan såg ut att vilja ge sig på driftingen. Ner och vända runt vid ingången till Rusta för att sedan sakta åka upp mot utfarten till parkeringen. Anledning: Snuten stod vid utfarten till Jysk. Synd bara om den förare som driftade då polisen kom. Undrar vad dom böterna blev...

För det mesta var det bra sällskap och man fick ju träffa andra likasinnade igen. Synd bara att en av de tjejer som sedan åkte med mig blev tjurig och förstörde stämningen för övriga.

Polisen tog någon som driftade i Mantorp tidigare i år. Har för mig att böterna låg på 700:- och "brottet" rubricerades som "Framförande av fordon med för högt motorljud" eller nåt i den stilen. smile

har provat att åka dit för drifting med gamla bilen fick för onödig körning med motordrivet fordon á1000kr dvs vårdslöshet i trafik hade jag gjort detta i bland massa bilar eller på vägen sa poliserna att det skulle bli grov vårdslöshet tongue  (jag var på en stor parkering)


för övrigt en mycket trevlig träff me många fina bilar cool

King of the road :cool
Mace_cool
9 augusti 2009 · 24 Inlägg

inte fler personer som sitter me bilder på från träffen..

Volvo V70 2,5 FT R-design "Volvo V70 familjebilen" (2011)
KUSHTER
9 augusti 2009 · 85 Inlägg

Lyckad träff, varför åker aldrig folk direkt till hackefors och kör lite eller är den rakan inte okej?

Snoozy
9 augusti 2009 ·

Vi rullade in framåt kvällen och då va det ganska många bilar.  Det är kul när det är lite blandat bland bilarna, såg flera jänk bla.  själv rulla vi in med pilsnerhågisen o kika runt lite...

cru
9 augusti 2009 · 10 Inlägg

Komigen nu pojkar och flickor.. upp med bilderna ni tog.. va fler än en som tog kort wink

Supercharger is the shiet!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang