såååå tillbaka från simningen, här kommer rästen av dagens bedrifter.
sidofästena klara (Y) samtilga fästen bak klara och avtagna för att skickas till ytbehandling, har lite fler att tillverka bara
var uppe hos krille och hämtade framskärmarna så jag har något att passa in stötfångaren mot. så nu står allt bara och väntar på att det skall bli tisdag.skönt att se lite former. skall stå en helt ihopplockad framända i garaget i morn iaf framkjolen kommer bli lättare att tillverka fästen till än bak, inte lika jävla tajt med plåtar och skit.
update kommer ! har inte haft internet på ett par dagar >_< men har massa bilder ! så d kommer. aa jag behöver inte maskinen daniel. inte fören i sommar typ =P
har äntligen fått tag i en låda till meganen min, så skall ut och röja upp nere vid garaget och dra fram meganen. i morn skall jag till jkpg och hämta lådan. SEN ikv kommer uppdateringen
har äntligen fått tag i en låda till meganen min, så skall ut och röja upp nere vid garaget och dra fram meganen. i morn skall jag till jkpg och hämta lådan. SEN ikv kommer uppdateringen
då börjar d ofantliga jobbet med att passa in stötfångaren. kul när man inte har några fästen alls att utgå ifrån. maskeringstejp och domkraft saves the day
fan så bra inpassningen blev. huven ligger lite lågt i framkant. kommer upp sen när gångjärnen sitter på. skärmarna skall fixas till så dem sitter tajt och fint runt lyktan, d gör dem inte original
kapat bort allt va gamla fästen var. var i vägen
den jävla dragöglan krånglade till allt. den va krökt
så kapade av skiten -____-
bottenplattorna till första fästena klara
vänstra klart
höger klartt. det må se snett och random ut, men det är mkt mer beprövat än så.
första två fästena klara. nu blir d till o kolla hur d kommer se ut